niedziela, 17 sierpnia 2014

flower power shoots

During last days I've found in some magazines a  lot pictures from Coachella Festiwal and I've discover there a lot of modern hippie and boho inspirations for myself. So today I am coming to you with my flower power proposition :-)




W trakcie ostatnich dni znalazłam w kilku magazynach wiele zdjęć pochodzących  z festiwalu Choachella i odkryłam tam wiele współczesnych inspiracji w stylu hippie oraz boho dla  samej siebie. A więc dzisiaj przybywam do Was z moją propozycją w klimacie
flower -power :-)


enjoy





pictures/zdjęcia - Filip
dress/suknia-tunika- second hand
ring/pierścionek -Apart


 











 

16 komentarzy:

  1. Great photoshoot! The dress looks so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing pics!!!! Lovely dress!!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous pictures, I love that dress!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcia. I ta jakość! :)

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u hve a lovely persona ! U look charming .
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sesja - pełna emocji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Your dress is so beautiful and love the photos, they came out fabulously! Thanks for sharing your views. I will be on a technology free vacation for a few weeks and unable to comment on your blog until I get back. Take care until then hun and have a wonderful week!

    OdpowiedzUsuń
  8. już pisałam na insta ...rewelacyjna sesja Karolinko ! te B&W mnie powalają !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarno białe zdjecia są obłędne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam te cudowne zdjęcia na instagramie :) strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIAŁA SESJA, JAK ZAWSZE

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dość, że piękna stylizacja to i zdjęcia jak do gazety! super blog!
    ZAPRASZAM do mnie: http://paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Florals are my favourite so I love this. Thanks for following, following you back.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sesja! Świetnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. girls thank you so much for all yours comments :-*

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)