piątek, 10 października 2014

piano keys are black and white

""The piano keys are black and white,
but they sound li­ke a mil­lion co­lours in your mind."







                                                                                           "Czar­ne i białe są kla­wisze piani­na,
                                                                     lecz brzmią one mi­liona­mi ko­lorów w two­jej głowie."




Today again in black and white - this time in autumn's version :-)




 Dziś po raz kolejny w biało-czarnej odsłonie - tym razem w wydaniu jesiennym :-)


yours



on me:
shoes/buty - Kurt Geiger
earings/kolczyki - Apart
necklace/ naszyjnik - bought in Murano / zakupiony na wyspie Murano
blouse/bluzka - Reserved
long sweater/ długi sweter - Apricot
trousers/ spodnie - H&M



















































20 komentarzy:

  1. Thank you for your lovely comment on my blog! So cute! xx

    reallyliteral.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytat na wstępie. Oglądałam dziś podobną bluzkę, ale nie w Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the initial quote! You rock in b&w Karolina, I like the shirt! Kisses and have a great weekend! xo

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so pretty and adorable in your outfit!
    Kisses dear, have a good evening! xo

    OdpowiedzUsuń
  5. i love black and white! great pants!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for stopping by my blog!

    xxx
    E from Helsinki, Finland
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne spodnie <3 to prawda ze każdy B&W choć tylko dwa kolory wygląda niepowtarzalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie to wyglada!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta biało-czarna odsłona, świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pants sweetie ! I really love your pants too :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice pants!! love the pattern!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)