poniedziałek, 11 grudnia 2017

Fashion - Dolce & Gabbana S/S 2018 Milan

"Fashion put it all on me
Don't you want to see these clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be"

"Moda, włóż to wszystko na mnie
Nie chcesz zobaczyć tych ciuchów na mnie?
Moda, włóż to wszystko na mnie
Jestem każdym, kim chciałbyś żebym była"




Nowa kolekcja Dolce & Gabbana S/S 2018 jest bardzo w stylu D&G. W nadchodzącym sezonie S/S 2018 nie zabraknie w niej klasycznej czerni w bardzo seksownym i odważnym wydaniu. A także mnóstwa niesamowitych printów, pełnych przede wszystkim kwiatów a także cekin.


The new Dolce & Gabbana S / S 2018 collection is in very D&G style. In the coming season S/S 2018  there will not missing a classic black in a very sexy and bold edition. And also you can find here a lot of fantastic prints, full of flowers and also sequins.
























47 komentarzy:

  1. Wiesz, ja to na tej modzie chyba się nie znam... nic mi się nie spodobało;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Its totally stunning style!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolekcja:) niektóre rzeczy są na prawdę śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarna część kolekcji ma bardzo buduarowy styl , natomiast kwiecista wersja zachwyca i mogłabym ją nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym sie kiedys wybrać

    OdpowiedzUsuń
  6. I also love D&G fashion shows.
    Thanks to share girl !
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba na modzie się nie znam bo nie trafia do mnie kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwieciste kreacje niesamowicie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is my fav brand!!!
    Amazing collection!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. te kwiatowe sukienki, wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również nic z tej kolekcji nie przypadło do gustu.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. dziwne ta kolekcja nadaje się bardziej do sypialni niż na ulicę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    wooow, so amazing :o Loved all collection

    NEW OUTFIT POST | XMAS TAG: CURIOSITIES ABOUT ME IN THIS SEASON!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. the fashion is adorable! xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!! Your blog is interesting!!
    The collection is amazing!
    I follow you. Hope you follow back :)

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielona, krótka sukienka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! These are all such amazing looks! Thank you so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot for the interesting post! Have a nice evening)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czernie, kwiaty czyli coś co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dolce & Gabbana is always THE most inspiring - such incredible, luxurious and regal looks. Wow, all that embellishment!! :)

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing! I am in love with the beautiful green Dress!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. ;D

    Adorei esse desfile!

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing post dear! Everything looks so beautiful!
    Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks really interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te sukienki w kwiatowy motyw :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajeczny ten pokaz . Prawie wszystko bym na siebie włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześwitujące sukienki do mnie nie przemawiają. Ta zielona połyskująca jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)