wtorek, 19 stycznia 2021

Cosmetics/Kosmetyki- Clarins gel Contour des Yeux

 "Piękno kobiety musi być widoczne w oczach,

poniewaz sa one dzrwiami do jej serca"

/Audrey Hepburn/

"A woman's beauty must be seen in the eyes,

because they are doors to her heart

/Audrey Hepburn/



Krem pod oczy to zdecydowanie jeden z takich produktów, który kobieta mieć powinna. Przyznaję, że często je zmieniam i testuję nowe. Jeden z moich ostatnich nabytków to gel Contour des Yeux marki Clarince. Kupiłam go nieco spontanicznie na lotnisku. Produkt ten ma przyjemną żelową konsystencję i neutralny zapach. Używam go od dwóch miesięcy. Jego dużym atutem jest efekt przyjemnego chłodzenia po nałożeniu.


Eye cream is definitely one of those products that a woman should have. I admit that I change them often and test new ones. One of my recent acquisitions is Clarince gel Contour des Yeux. I bought it spontaneously at the airport. This product has a pleasant gel texture and a neutral scent. I've been using them since two months. Its great advantage is the pleasant cooling effect after application.



+ PLUSY/PROS:

*  bardzo dobrze nawiliża / moisturizes very well

* przyjemna, żelowa dająca uczucie chłodu konsystencja/ nice, gel texture that gives a feeling of coolness

* wydajność ( pojemność 20 ml)/efficiency (capacity 20 ml)

* nie wywołuje alergii/ does not cause allergies


- MINUSY/

* cena  (około 140 złotych/  about 30 Euro)/Price ( about 140 PLN/ 30EURO)

*  jedynie delikatnie redukuje cienie pod oczami /it only gently reduces dark circles under the eyes


















85 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę. Super było go dzięki Tobie poznać .

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się właśnie rozglądam za jakimś dobrym kremem pod oczy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam fajnego kremu pod oczy, ale ważne by był z witaminą c :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej marki, ale produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved the products! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takiego kremu, ale z uwagi na cenę raczej nie skuszę się na niego w najbliższej przyszłości, chyba że trafiłaby się bardzo korzystna promocja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena dosyć wysoka, obecnie używam dużo tańszych kremów pod oczy i jestem zadowolona, więc na ten raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię testować nowe kremy pod oczy, ale żaden mnie na kolana nigdy nie rzucił, używam raczej po to, żeby zapewnić jakiekolwiek nawilżenie. Gdyby ten był tańszy albo działał lepiej na cienie, mogłabym wypróbować i jego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie- szukam ideału :-) Ten nawiliża naprawdę fajnie, a dzieki żelowej formule tez fajnie ochładza i dzięki temu oczy wygladają na mniej zasinione :-) No ta cena to akurat wada

      Usuń
  10. Marka jest dla mnie nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A good eye cream is a true essential on the daily beauty routine!
    But it's even pretty hard to find a good product that effectively work...
    Clarins is a very good brand, I'd like to try that cream too!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, że każda kobieta powinna mieć krem pod oczy. Ja również często zmieniam kremy pod oczy. Tego jeszcze nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gostei bastante do artigo, muito bom mesmo! Estou amando ler seus artigos e compartilhar com os amigos!


    Meu Blog: O que é Bet69?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam kremu pod oczy tej marki, ale bardzo lubię zelowe chłodzące konsystencję. Myślę, że zwłaszcza w strefie pod oczami ma ona swoje uzasadnione działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, bardzo ciekawy wydaje się ten krem ,przetestowałabym go gdyby nie był taki drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od jakiegoś czasu jestem wierna kremowi pod oczy z Oriflame, o tym jeszcze nie słyszałam.
    Pozdrawiam serdecznie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Raz miałam jakiś krem do twarzy z tej marki i był oki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, ja kremó do tawrzy tej marki jeszcze nie próbowałam :-)

      Usuń
  18. Nie miałam jeszcze nic tej marki ,ale zerknęłam na ich asortyment i ceny mają dość wysokie
    Krem pod oczy wystarcza mi na około 3 miesiące, także myślę że zainwestowałabym w niego
    Aktualnie używam kremu Dr Ireny Eris 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ceny to niestety minus tej marki. Mi podobnie - tez na około 3 miesiące :-)
      Bardzo lubię markę DR I Eris :-)

      pzodrawiam

      Usuń
  19. I didn't know this product, it looks great! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. This looks like such a wonderful product! I love that brand :)   

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ale moze jak na nie trafię to pomyśle;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this brand. Really cool product. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ochotę na te mazidła :) tym bardziej że rzadko stosuję produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten produkt miałam go kiedyś i sprawdził mi się idealnie na rano ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sounds great!
    Thanks for share dear
    xx
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo wysoka cena, jak dla mnie zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem wielką fanką Audrey Hepburn. Kobieta z klasą :) I ten cytat jest świetny :)

    Szkoda, że cena taka wysoka tego kosmetyku a efekt minimalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt u mnie pojawił się dużo większy wraz z użyciem jeszcze jednego produktu, o którym postaram się napisac więcej - na razie jestem w fazie testowania. Razem z nim ten zel krem naprawde fajnie działa :-)

      Usuń
  28. I have never tried this one, I generally use another one that works well for me.
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  29. Kremów pod oczy używam od zawsze. Chyba od samego początku, gdy zaczęłam używać kosmetyków. Może dlatego moja skóra pod oczami ma się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  30. good brand, and wonderful product...

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  31. Eye serum or eye cream treatment are my favourite products. I like very much this brand and I have tried many of their products but haven't yet tried an eye product. You got me very interested!

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem pod oczy to podstawa, ten jest dla mnie chyba trochę za drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej marki.
    Pod oczy kremy apteczne stosuję.
    Serdeczności zostawiam kochana🤗🌼💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na noc apteczny :-) na dzień ten żelowy własnie :-)

      Usuń
  34. Nie znam marki, ale cena zdecydowanie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam, ale chętnie bym poznała tylko ta cena :D
    Dołączam do obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena dość wysoka. NIe wiem, czy jestem gotowa zainwestować tyle w krem

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz, nie jestem pewna, czy jakikolwiek krem w 100% redukuje cienie pod oczami, to chyba kwestia wielu czynników na raz... Z tej firmy chyba nic nie miałam jeszcze.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie sądzę- delikatnie redukuje, a jeszcze lepiej działa we wzpółpracy z pewnym produktem z serii Ordinary. Razem naprawdę bardzo dobrze sie spisują :-)

      Usuń
  38. Fajny kosmetyk, ale cena wydaje się być wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  39. It was a great purchase, Clarins is a great brand!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I really like this brand. I have used it before.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sounds like a great impulse buy at the airport! It's nice you are enjoying it! :)

    Hope that you are having a wonderful weekend :) We went to the rainforest again yesterday, the kids had the best time!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear, Rainforest ??? Wow it sounds great - I always wanted to go to one of them xx

      Usuń
  42. Nie mam kremu pod uczy mimo że jak piszesz kobieta mieć powinna, nie mam do tego cierpliwości ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja używam tych pod oczy i do tawrzy od dawien dawna :-)

      Usuń
  43. Miałam jeden krem do twarzy Clarin i był super❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam marki zupełnie. Ale 140 to jednak dużo, za krem który nie daje jakiś powalających efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  45. I really like this eye cream, I live the texture and that is very easy the application
    xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Z kremami pod oczy mam problem. Nie znalazłam jeszcze takiego, z którego byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wciąż szukam- ostatnio za to odkryłam świetne serum, które abrdzo pomaga przy sińcach :-)

      Usuń
  47. Nie używam takich kremów, ale good to know :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Za taką cene ilość plusów powinna być większa :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Też lubię testować nowe kremy pod oczy. Ten jest ciekawy, ale jednak cena trochę za wysoka. Szkoda, że nie ma tych plusów jeszcze więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tego kremu nigdy nie miałam pod oczy, a może być bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Looks like an awesome product. I will try to get it here to use.

    OdpowiedzUsuń
  52. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)