niedziela, 4 czerwca 2023

Travels/Podróże - Pocztówka z Kołobrzegu/ Postcard from Kołobrzeg

"Był morzem i mężczyzną 

połączonymi w jedno i chciała w nim zatonąć"

/Phyllis Christine Cast/


"He was a sea and a man 

merged into one, and she wanted to sink into him."

/Phyllis Christine Cast/





Weekend majowy już dawno za nami, tymczasem ja zapraszam Was do obejrzenia  fotorelacji z mojej majówki. Pierwsze pół roku, ze względu na pracę było dla mnie trudne. Z powodu braku możliwości wzięcia urlopu, w ostatnich miesiącach decydowałam się jedynie na krótkie, weekendowe wyjazdy na terenie Polski. Na szczęście ma ona naprawdę wiele do zaoferowania. Majowy weekend spędziłam z moją drugą połówką nad morzem - w Kołobrzegu. Sporo spacerowaliśmy zwiedzając nie tylko samo miasto, ale także pobliskie okolice. Zachwyciły mnie piękne, duże piaszczyste plaże, nietuzinkowy klimat nadmorskiej miejscowości, ciekawe fontanny, molo a także stara latarnia morska. Jednocześnie te kilka dni pozwoliło mi trochę odpocząć oraz naładować akumulatory przed kolejnym zawodowym wyzwaniem. Jestem ciekawa jak Wy spędziliście Wasze "majówki" ? Wyjechaliście gdzieś, czy też postawiliście na odpoczynek w domowym zaciszu?

The May weekend is already behind us, in the meantime I invite you to see a photo report of my May holiday. The first half of the year, due to work, was difficult for me. Due to the lack of opportunities to take vacations, in recent months I decided to take only short weekend trips in Poland. Fortunately, this country really has a lot to offer. I spent the May weekend with my sweetheart at the seaside - in Kolobrzeg. We walked around a lot, exploring not only the city itself, but also the nearby surroundings. I was enchanted by the beautiful, large sandy beaches, the unusual atmosphere of the seaside town, interesting fountains, a pier and also an old lighthouse. At the same time, these few days allowed me to relax a little and recharge my batteries before the next professional challenge. I am curious how did you spend your "May holidays" ? Did you go away somewhere, or did you rely on relaxation at home?











































































65 komentarzy:

  1. Pierwszy raz byłam nad morzem w Kołobrzegu właśnie. Pod koniec lat 70'tych (matkobosko, ale stara jestem🤓). Ostatnio byłam, kiedy mój syn był jeszcze w przedszkolu. Teraz pewnie wszystko się pozmieniało. Fajnie pooglądać te miejsca na Twoich fotkach 👍👌😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozmieniało i wciąż zmienia - jest bardziej komercyjnie niż było - to na pewno

      Usuń
  2. Przepiękna fotorelacja.
    Dawno nie byłam w Kołobrzegu i już po Twoich zdjęciach widzę, jak dużo się tam zmieniło.
    Prześliczne są Wasze zdjęcia, w których pokazujesz jak świetnie i kreatywnie się bawiliście. Patrzę na te zdjęcia z uśmiechem, bo są takie radosne.
    Cóż, w majówkę to ja miałam przez kilka dni 3 młodych przystojniaków. Byli bardzo zajęci, bo zmieniali poszycie dachu naszego domu. Ja też byłam zajęta, bo przygotowywałam dla nich smaczne posiłki, choć podobno już się tego nie robi, tylko kawa i herbata.
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia Karolino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twój przemiły komentarz, a przystojniacy w majówkę to tez jakaś opcja :-)

      Usuń
  3. Byłam parę lat temu w Kołobrzegu. Ładnie tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :) byłam w Kołobrzegu dawno temu, pamiętam piękną plażę i bardzo zimną wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i ujęcia. Byłam w Kołobrzegu nawet kilka razy i za każdym razem byłam zadowolona z pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja fotorelacja z Kołobrzegu wywołała u mnie prawdziwą tęsknotę za morzem. Piękne zdjęcia. Ja niestety nie miałam możliwości wyjazdu w majówkę, więc postawiłem na relaks w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowa Polska majówka, czyli z małym wiaterkiem :D Ale zachód słońca obłędny ♥
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam na krótkim wyjeździe po majówce. :)
    Uwielbiam nadmorskie widoki z wydmami. :) Tylko w majówkę bałabym się, że nad morzem zmarznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołobrzeg to przepiękne miejsce na spędzenie majówki! Widać, że naprawdę dobrze wykorzystaliście ten czas, ciesząc się zarówno samym miastem, jak i urokami okolicznych plaż i latarni morskiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, PL ma wiele cudnych miejsc, wiec super moc skoczyc gdzies na weekend! My przed wyjazdem z PL obskoczylismy na takich weekendach wszystkie glowne miasta i regiony, zeby moc miec mile wspomnienia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto takie weekendy na podróże po PL wykorzystywać :-)

      Usuń
  11. Wspaniale, że mimo ograniczeń pracy udało Ci się znaleźć czas na krótkie wyjazdy. Piękne zdjęcia i opisy miejsc, które odwiedziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak, w Polsce też jest sporo fajnych miejsc do zwiedzania 😀
    Ja majówkę spędziłam trochę w domowym zaciszu, trochę w pracy, trochę ze znajomymi.
    Piękna jest ta plaża 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Ja z kolei spędziła majówkę w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję - taka domowa majówka też ma swój urok :-)

      Usuń
  14. aww... lovely owls....
    thank you for sharing beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, ten zachód słońca przepiękny<3
    Ależ ja już tęsknię za morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a cool trip! It seems to have been really amazing, I loved the pictures ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. I wish I could visit this place, this place really amazing, love all pictures..

    online shopping in Canada
    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń
  18. nie uwierzysz, ale nigdy nie byłam w Kołobrzegu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli humor dopisuje a towarzystwo jest "kochane" to odpoczywa się na maksa . Piękne są Twoje fotografie😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia i jakie ładne widoki. ;) Nad morzem byłam wiele razy, ale w Kołobrzegu jeszcze nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie ♡
    Super zdjęcia, wspaniała fotorelacja. Mam wrażenie, że czuję zapach morza, że oddycham bryzą przez monitor :) Dawno nie byłam w Kołobrzegu... ach, marzy mi się taka wycieczka! Ja majówkę spędziłam w domu... trochę też w pracy :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,ja za to obecnie czekam juz na jakiś urlop bo naprawdę po ostatnich tygodniach czuję się zmęczona . Także cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  22. Cudowne zdjęcia <3. Dawno nie byłam nad naszym morzem. Nawet myślałam, czy się w tym roku nie wybrać. Majówkę spędziłam w domu, ale przed i po byliśmy z mężem na dwóch koncertach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncerty świetna rzecz :-) No ja też miałam przerwę jeśli chodzi o nasze polskie morze

      Usuń
  23. Uwielbiam takie wycieczki! Bardzo chętnie bym się na taką wybrała! Cudowne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Very good photographs of joy and happyness. The photo os the chair.is very good, but the photo.of the "ángel" is better. Really all your photos are fantastical. Only I Will say, that now in Mallorca we are 30 C degrees every day. This is full summer and the people go to the beach for take sun and swim.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kołobrzeg jest piekny, jest co zwiedzać. Świetna relacja z wypadu

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię jeździć do kołobrzegu, ale nie w sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna para i piękne widoki

    OdpowiedzUsuń
  28. Początek Majówki spędziłam na wsi u rodziców, ale już końcówkę nad Zatoką Gdańską w Sztutowie 😁 Obchodziliśmy z Miśkiem 12 rocznicę ślubu 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie- wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu

      Usuń
  29. Wow, such wonderful pictures. I am really glad you visited so many places!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjecia. Kołobrzeg zwiedzałam parę razy i jeszcze wszystkiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna relacja z wyjazdu. Niektóre miejsca jeszcze przede mną

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię jeździć do Kołobrzegu. Jest tam co zwiedzać

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)