piątek, 23 listopada 2018

Lifestyle - "Your time is limited"/ "Twój czas jest ograniczony"

„Twój czas jest ograniczony, a więc 
nie marnuj go na życie cudzym życiem. 
Nie daj się złapać w pułapkę przeżywania życia, 
będąc sterowanym przez innych. 
Nie pozwól, by zgiełk opinii innych 
zagłuszył twój wewnętrzny głos. 
I co najważniejsze, miej odwagę podążać 
za swoim sercem i intuicją. 
One jakimś cudem już wiedzą, 
kim tak naprawdę chcesz zostać. 
Wszystko inne ma wartość drugorzędną!” – Steve Jobs







Your time is limited, so don't 
waste it living someone else's life. 
Don't be trapped by dogma - which is living 
with the results of other people's thinking. 
Don't let the noise of other's opinions
 drown out your own inner voice. 
And most important, have the courage 
to follow your heart and intuition. 
They somehow already know what 
you truly want to become. 
Everything else is secondary. - Steve Jobs


Tak często boimy się iść własną drogą, dlatego pozwalamy, aby ktoś inny decydował o jej wyborze w naszym imieniu. Wtedy  zwykle dopada nas lęk, smutek, żal, zazdrość, melancholia oraz cały ten worek negatywnych uczuć niejednokrotnie prowadzących do depresji. Tymczasem, pomimo, że nie zawsze będzie łatwo, aby tego uniknąć należy się zatrzymać. Wsłuchać  w samego siebie. Pójść za głosem serca oraz emocji. To one bowiem najlepiej  znają odpowiedź na pytanie dotyczące prywatnej koncepcji szczęścia każdego z nas. Jedyne czego potrzebujemy, aby to zrozumieć to odwaga, by ich wysłuchać a następnie zrobic pierwszy krok w stronę ich realizacji. Nie pozwólmy, aby inni wiedzieli co jest dla nas lepsze od nas samych. Nie dajmy się naciągać kolorowym reklamom, które nie pasują do schematów naszego świata. Podążajmy własną ścieżką, a dzięki temu odnajdziemy klucz do rzeczy, które sprawiają nam radość. Nie pozwólmy komuś innemu wmawiać nam, że cos nie jest dla nas, że nie mamy szans, że nasze marzenia są głupie. Bo to nieprawda.

 Z upływem czasu nauczyłam się słuchać swojego wnętrza, walczyć o to co dla mnie ważne, próbować oraz odkrywać nowe rzeczy, mimo iż czasami niektórzy dookoła mówili " po co  czy dlaczego?". Dzięki temu mój świat w pewien sposób się wzbogacił. 
 Poniżej przedstawię Wam właśnie kilka z takich rzeczy. Zrobiłam  je i jestem z tego dumna.


***


So often we are too scared to follow our own path, this is the reason that we let our people make decisions in our name. Usually then we are catch by fear, sorrow, grief, envy, melancholy and this all bag full of negative feelings  that push us to depression. Therefore despite the fact that it will not always be easy, to avoid this situation above we have to stop. Listen to yourself. Follow voice of your heart and emotions. Because they know the best  the answer to the question about the private concept  happiness of each of us. Only one thing we all need to understand is the courage to listen to them and then take the first step towards to make them real. Don't let others know what is better for us than ourselves. Do not let ourselves get stuck with colored ads that don't  match the our inside world. Let's follow our own path, and thanks to that we will find the key to the things that make us happy. Don't let someone else tell you that something is not for you, that you haven't chance to do that or that your dreams are stupid. Because it's not true. 

With the passage of time, I have learned to listen to my interior, to fight for what is important to myself, to try and discover new things, although sometimes some people said  "why are you doing this or for what you want to do this?". Thanks to this, my world has enriched in some way. Below  I will show  you a list with some things like this that I was talking about above here.
 I made them and I'm proud of it.













1. Action for Hunger - The FT London Twin Peak Challenge 2010
- Akcja charytatywna - pokonanych 1512 schodów ( 2 budynki o łącznej wysokości 258 metrów) - pod koniec dało się odczuć zmęzcenie, ale zrobiłam to wraz z czwórka cudownych ludzi.
- charity action -  1,512 stairs (2 buildings with a total height of 258 meters) - in the end I could  feel this physical effort but I did it together with four wonderful people.





2. Teledyski muzyczne/Music video clips

Wzięłam udział w kilku, ale do dziś z sentymentem wspominam niektóre spośród nich. Pierwszy "zaliczyłam"  będąc uczennicą szkoły podstawowej. Mimo, iż  byłam tylko jedną z osób w tłumie uczucie,ze robisz coś niestandartowego bezcenne :-) Z tych późniejszych mega wspominam pracę na planie teledsyków:  Kenneth Benson" For my wife" oraz  How to destroy the angels " Big black boots" 

I took part in several of them, but until today I still remember with some kind of sentiment some of them. The first one "done" I made being a pupil of a primary school. Despite the fact that I was just one of the people in the crowd, the feeling that you are doing something unattainable is priceless :-) From these that I made later  I have a great memories working on the set of clips: Kenneth Benson "For my wife" and How to destroy the angels "Big black boots"




3. Wzięcie udziału w pokazie mody /being a part of fashion show/catwalk

Zawsze mówili, że jestem na to zdecydowanie za niska,  a tymczasem to w Londynie, gdzie mieszkałam przez kilka lat udało mi się " zaliczyć"  jako modelka catwalk min. słynny, coroczny White Show w Central Saint Martins. Jak widzicie warto wierzyć, że niemożliwe nie istnieje.

They always said that I was too short for it, and meanwhile it was in London, where I lived for couple of years years, I was able to "get credit for" as a catwalk model in famous, annual White Show in Central Saint Martins. As you can see, it is worth believing that impossible is nothing.




4. Samotny wypad na Camera off festiwal w Krakowie 

Ale jak sama? Dlaczego nie. Kocham kino, a Camera Off festival był świetną okazją zarówno do spotkań z twórcami jak i obejrzenia kilku naprawdę świetnych filmów. Ten wyjazd podarował mi także cudowną kobietę, mieszkającą obecnie w Nowym Jorku Dagmarę, autorkę bloga Just like NY.
Dzięki niej przez kompletny zbieg okoliczności wzięłam udział w zamkniętych dla gości festiwalu imprezach. Jak to mówią " najpiękniejszych w życiu chwil nie zaplanujesz, one przyjdą same"

But how alone? Why not. I love cinema, and the Camera Off festival was a great opportunity to meet with the films creators and watch some really great movies. This trip also gave me a wonderful woman, currently living in New York Dagmara, the author of the blog Just like NY.
Thanks to her, by a complete coincidence, I took part in  closed events only for festival guests. As they say, "you will not plan the most beautiful moments in your life, they will come on their own"







5. Wizyta w barze lodowym /visit in real Ice bar

Nie znoszę zimna, które zresztą bardzo niekorzystnie wpływa ma na moją skórę. Czasami jednak warto przełamać swoje niechęci, aby przeżyć coś naprawdę fajnego. Picie drinka z lodowego kieliszka bezcenne :-)

I can not stand the cold, which also has a very negative effect on my skin. Sometimes, however, it's worth breaking your aversion to experience something really cool. Drinking a drink from an ice glass is priceless :-)





6. Wizyta w parku linowym/visit in the rope park 

Uwielbiam wysokości, zatem gdy tylko nadarzyła się okazja wizyty w parku linowym musiałam to zrobić. Uczucie przebywania na róznych wysokościach drzew  - magia :-)

I love heights, so whenever I had the opportunity to visit a rope park, I had to do it. Feeling of being on different heights of trees - magic :-)





7. Zagrać w filmie/ to play in a movie

O aktorstwie marzyłam od dziecka, a dokładniej od chwili, w której w przedszkolu zagrałam brukselkę. Pamiętam do dziś  jak w czasach gdy jeszcze tworzyłam listy postanowień noworocznych  punkt 7 widniała tam na czołowej pozycji. Najzabawniejsze, że realizacja tego punktu nastąpiął właśnie w roku, w którym przestałam je całkowicie robić zdając się na to co przyniesie mi los.

I tak do dziś, choć nie jest to juz to samo wrażenie, które ma się na początku - uwielbiam pobyt na planach filmowych. Wiem, że ta droga to część mnie i mimo,ze w tym zawodzie i branży jest bardzo trudno warto walczyć o marzenia.

I've been dreaming about acting since I was a child, and more precisely from the moment when I played Brussels sprouts in kindergarten. I remember to this day as in the times when I was still making lists of New Year resolutions, number 7 was in the top position there. The funniest thing is that the realization of this point took place in the year in which I stopped doing it completely, relying on what fate would bring to me.

And so to this day, although despite the fact it is maybe not the same impression that you have at the beginning - I love staying on film sets. I know that this my path and despite the fact that sometimes it is very difficult in this profession and industry  it's worth to fight for your own dreams.





8. Sesja zdjęciowa - praca jako fotomodelka - photo shoots - working as a photo model 

Tej ścieżki chciałam spróbować niejako z ciekawości - modelka podobnie jak aktorka musi być trochę jak kameleon więc pomyślałam czemu nie. To było kolejne ciekawe doświadczenie w moim życiu, po którym zostaną mi na stare lata piękne zdjęcia pamiątki.

I wanted to try this path little bit cause of curiosity - a model is like an actress must be a little bit like chameleon  so I thought why not. It was another interesting experience in my life, after which I will have beautiful pictures that I can watch when I will be old lady.









9. Noc na pustynnej Saharze / night on the Sahara desert 

Podróż to Maroka- to pierwsza pozaeuropejska podróż, którą zoorganizowałam  całkiem sama. Mimo, że na miejscu okazało się, że nie zawsze jest tak łatwo jak myślimy to to doświadczenie pokazało mi jak radzę sobie w takich niespodziewanych sytuacjach , zwłaszcza jak występuje bariera językowo-kulturowa. Było warto. Ta podróż mnie w pewien sposób zmieniła i pozwoliła zrealizować jedno z podróżniczych marzeń ( o tym już na blogu niedługo)  jakim  była noc na pustyni. To niebo pełne gwiazd niemalże nad Twoją głową - coś pięknego.

The trip to Morocco - it was the first non-European travel that I organized completely alone. Although on the place I have found out that it is not always as easy as we think before, this experience showed me how I  can manage in such unexpected situations, especially when there is a language-cultural barrier. It was worth it. This trip changed me in some way and let me make one of my travels dreams come true (about it soon on the blog) - it was a night in the desert. This sky full of stars almost above your head - something beautiful.




10. Skok spadochronowy /Parachute jumping


Ta pozycja bardzo długo tkwiła w mojej głowie. Zawsze chciałam choć  na moment poczuć się jak ptak. Skok spadochronowy w pewien sposób to umożliwia. To uczucie wolności. Ten widok. To był prezent urodzinowy od samej siebie dla  samej siebie. I mimo,ze warunki pogodowe nie pozwoliły mi go wykonac po raz pierwszy w dniu urodzin to i tak nike zapomnę tego wrażenia do końca życia... Potem chcesz tylko wiecej i więcej :-)

This position stuck in my head for a very long time. I always wanted to feel like a bird for a while. The parachute jump makes it possible in some way. It's a feeling of freedom. This view. It was a birthday present from myself to myself. And despite the fact that the weather conditions did not let me do it for the first time on the day of  my birthday, I will be remember this impression for the rest of my life ... Then you just want more and more :-)






 11. Nurkowanie/ Scuba diving

Kocham wodę. Zawsze ciekawiło mnie jakie to uczucie być tam pod jej powierzchnią. No i w końcu się dowiedziałam. Mimo niełatwego początku ( ach to ciśnienie) po kilku minutach organizm samoistnie się przyzwyczaił. A odkrycie podwodnego świata rafy koralowej to coś czego nie da się opisać słowami.

I love water. I always wondered what kind of feeling is to be there under water surface. And finally I found out. Despite the difficult start (Oh , this pressure) after a few minutes my body has got used to it by itself. And discovering the underwater world of a coral reef is something that can not be described in words.

 


12. Wystawa w Padwie/ Exhibition in Podova


Od czasu do czasu współpracuję z Arturem Skorupskim, fotografem, który ma swoją charakterystyczną dla siebie wizję fotograficzną. Dzięki tej współpracy niedawno jedno  z tych zdjęć na których jestem trafiło na jakiś czasa do galerii w Padwie. A żeby było zabawniej prace w tej galerii ogladał min.  Jack Nicholson.


From time to time, I cooperate with Artur Skorupski, a photographer who has his own distinctive photographic vision. Thanks to this cooperation, recently one of those photos where I am on them for some time t was in gallery in Padova. And to make it more fun, the art works in this gallery was viewed  by many people  including actor Jack Nicholson.








Takich rzeczy mogłabym wymienić dużo, dużo więcej. Dzięki nim  życie zmienia swój kształt. Ma jedyną, ważną dla nas w swoim rodzaju wartość. Zatem podsumowując nie przestawajmy wierzyć w realizację naszych planów oraz marzeń

I could mention such things much, much more. Thanks to them, life changes its shape. It has the only value that is important for us. Therefore, to summarize, let us not stop believing in the implementation of our plans and dreams









74 komentarze:

  1. Ci, którzy nas ograniczają sami boją się zrobić jakikolwiek krok w celu realizacji własnych marzeń :-) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,dlatego warto trzymać ich na pewnego rodzaju dystans :-)

      Usuń
  2. u mnie takim wyzwaniem był tatuaż, obiecałam sobie,że na 30 urodziny go zrobię i zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super- ja swój pierwszy w moje 21 urodziny :-) Nie ma to jak osobiste wyzwania, plany i marzenia. Brawo TY :-)

      Usuń
  3. WOW!! You've accomplished so many incredible things in your life already! I really want to go to Morocco and spend a night in the Sahara...that would so amazing! Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am sure you will go to Morocco - and the night in Sahara was awesome

      Usuń
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, tak lubie twoje posty! inspirujesz ;) buziaki, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu sukcesów 😘
    Oby było ich jeszcze więcej ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze, gdy tu zerkam, to zwracam uwagę na cytaty na początku postów, są genialne i bardzo do mnie przemawiają!:) Kochana, ten post spowodował, że jestem Tobą zachwycona i zarazem motywuje mnie to do działania. Gdy zaczęłam czytać ten wpis, to zaczęłam kiwać w głową i myśleć: "Kurde, ja też tak mam." Jestem na kierunku biol-chem-ang i ze wstydem się przyznaję, że te paręnaście miesięcy temu, rodzina mnie bardzo zachęcała do tego kierunku (a bo będziesz kardiologiem i nie wiadomo kim jeszcze!). Ważnym pytaniem, aby nie zamącić sobie głowę innymi ludźmi jest; do czego ja tak właściwie dążę? Tak, jak napisałaś, wysłuchać samego siebie. I tego zdecydowanie brakowało mi wtedy! Nadal się tego uczę. Jestem pełna podziwu, patrząc na tę listę tutaj i nawet nie wiesz, jak bardzo cieszę się, że udało Ci się spełnić tyle swoich marzeń. (i trzymam mocno kciuki za kolejne marzenia, które przed Tobą!!)
    A modelką jesteś wyjątkową:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię cytaty- mam tak od szkoły podstawowej :-) Cieszę się,ze czujesz i masz podobnie jak ja - dokładnie ważne jest czego Ty pragniesz dla siebie, nie ślepe dążenia za marzeniami i oczekiwaniami innych ludzi. buziaki Ja trzymam kciuki za Twoje marzenia

      Usuń
  8. Oh wow, you've been doing so much lately Karolina! I hadn't realised you'd walked during LFW by the way - well done! :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowww you did so many amazing things! I believe I could freeze to death in an ice bar!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita! Nikt nie motywuje tak jak ty! Dokonałaś wielu pozornie drobnych rzeczy, które dla innych ludzi mogą okazać się niemożliwością. Pokazujesz, że niemożliwe może stać się możliwe, wystarczy determinacja i walka o marzenia. Dajesz siłę, której wielu nam brakuje, po prostu czytając ten wpis można zdać sobie sprawę, że można dosięgnąć gwiazd :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów. Każdy z nas jest niesamowity. Czasami te najdrobniejsze rzeczy potrafią być przyczyną naszego szczęścia :-) Dokładnie podstawa, to marzenie, pierwszy krok, a potem walka- nie wszystko przychodzi łatwo, ale jesli ma dać nam radość tp tzreba walczyć :) Ja również cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  11. I love this post of yours,
    very inspiring and thoughtful.
    Makes me think of what I really liked and loved to do
    with my life and if I was able to do it.
    Sadly, I've made some choices that did not
    made me do most of the things that I'd love to do.
    But I'm still alive, and has some more years
    to plan what I really would love to achieve and do.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty so much for your lovely words. Everyone of us is making mistakes but we should take a lesson from them. It;s never to late to start the journey to your own purposes dear xx

      Usuń
  12. Masz rację. Powinniśmy słuchać głosu własnego serca i za nim podążać, a nie robić tego, czego oczekują od nas inni lub rezygnować tylko dlatego, że im się to nie podoba.
    Jestem pod wrażeniem, ile marzeń udało Ci się spełnić. To dla mnie ogromna motywacja. Pokazujesz, że to co, wydaje się niemożliwe, wcale nie musi takie być.
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- to w końcu my wiem co jest dla nas ważne :-) Cieszę się, że w jakis sposób post zmotywował Cie do działania. Dokładnie nawet niemożliwe rzeczy mogą stac się prawdziwą częścią naszego świata :-)

      Usuń
  13. Il Marocco è favoloso!
    Sei bellissima nel servizio fotografico con gli abiti da sera!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Io credo :-) Mi piace molto Marocco anche.
      Grazie Bella
      bacci

      Usuń
  14. Wooow!Fantastic post! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia sa po to aby je realizować :)
    Gratulacje i rozwijaj sie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam Twoją opowieść z uśmiechem - to się nazywa spełnianie marzeń... I oby tak dalej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne napisane:) uśmiech i ciepło w serduszko samo się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega inspirujący post! Ja sama też uwielbiam takiego typu wydarzenia i chciałabym ich przeżyć w życiu jak najwięcej. Ja również jestem niska i nigdy nie sądziłam, że uda mi się zostać modelką na pokazie, a tu co? Koleżanka ze starych lat pisze do mnie, czy nie zechciałabym wystąpić w jej pokazie! Oczywiście zgodziłam się i 7 grudnia będę chodzić po wybiegu. :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz to masz podobnie jak ja i ze wzrostem i z pokazem - a teraz niech ktos powie ,ze pewne rzeczy nigdy się nie wydarzą - jak widać nie warto - bo one czasami w takich niespodziewanych momentach przychodza same :-):-) Trzymam kciuki za 7.12 :-)

      Usuń
  19. I couldn't agree more with everything that you said! It's great that you do all the things that you want to do and have the courage to live your life the way you wanted. xx

    Much Love,
    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I love what you wrote here and totally agree! We always should live our own life and not to do something only why other people say this ... We are our best advisors!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Such good advice and you have certainly put it to good use! You have done so many wonderful things, I'm very impressed! It is impossible to pick a favourite, what an exciting life you have! :)

    Hope that you are having a great weekend! Today we are going on our annual pre-Christmas shopping trip to finish our shopping and get each other gifts which will be a lot of fun :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear xx I hope you had a fantastic time during you annual shopping xx

      Usuń
  22. You have such great accomplishments! I am impressed.

    https://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ;)

    Só momentos incríveis!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. You're absolutely right. We shouldn't stop believing in our dreams and we should follow our intuition. Sometimes things take time, so it's best to expect things to happen at their own time. That is what I do and it makes me a lot less stressed. It's impossible to put a time limit on certain things. The best thing to do, I think, is to keep trying while remembering to have an open heart and mind.

    You accomplished a lot! It's a great that you're so open to new experiences. I really like your professional photographs, they are so beautiful. Posing is also a talent and you do it so well. Being a model is a bit like being an actress I think in sense that it takes both talent and work ethics to do it right.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow kochana podziwiam Cię . Ty masz artystyczna dusze i w dodatku sercu dużo empatii . Boskie zdjęcia modelko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karolina, po raz kolejny jestem pod wielkim wrażeniem :)!!! Jesteś wspaniałą osobą, która nie boi się realizować swoje marzenia :D!!! Cieszę się, że spotkałyśmy się w blogosferze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się bardzo cieszę bo od długiego czasu uwielbiam Twój blog. W tak piękny sposób przybliżasz zakątki Polski pokazując nam swoją szczęśliwą rodzinkę :-)

      Usuń
  27. Matko, zazdroszczę tylu wykonanych rzeczy! Chyba mam już kilka celi na kolejny rok do zrealizowania :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great job in getting involved in so many things. I love that photo session. The photos are gorgeous!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  29. What a great Post, you are amazing!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Życzę kolejnych wielu marzeń do spełnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję spełniania marzeń :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, cudowny wpis! Niesamowite, że zrobiłaś aż tyle niezwykłych rzeczy w swoim życiu. Jesteś odważną osobą! Po prostu Cię podziwiam.
    To prawda, co napisałaś na początku, że żeby uniknąć żalu i zazdrości, powinniśmy iść w życiu własną drogą. Mądra z ciebie osoba, Karolino :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle pozytywnych slów- cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  33. Rewelacyjne zdjęcia! udział w pokazie to jest coś! ;) ja raz szłam w pokazie ale to nie dla mnie ;) zdecydowanie wolę pozować do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie każdy z nas lubi coś innego i tym powinniśmy się kierować :-)

      Usuń
  34. Bardzo fajny wpis, fajnie poznać Cię z innej strony! Dla mnie najlepsze wspomnienia to wszystkie podróże!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem naprawdę pod wrażeniem, zrobiłaś tyle fajnych rzeczy, jesteś bardzo odważna:) Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)