poniedziałek, 15 lipca 2019

Travel/lifestyle - Wielkopolska/ Sieraków

"Zachowaj tylko te wspomnienia,
 które dają ci radość."


"Keep only these memories
which give you a joy"





Tydzień temu wraz z moją quizową grupą Niepełnosprtyni, po raz pierwszy wybraliśmy się na weekendowy wyjazd integracyjny. W  większości udało nam się opłacić go z pieniędzy wygranych podczas tak zwanych pub quizów, o których pisałam Wam na blogu  jakiś czas temu. Miejscem naszej wyprawy był znajdujący się w Wielkopolsce – Sieraków. Zamieszkaliśmy, z dala od cywilizacji w drewnianych domkach na terenie ośrodka sportowego, które z pewnością pamiętają czasy komunizmu ;-)  Jednak miało to swoisty urok. Pozbawieni przez sporą cześć czasu Internetu, mimo często deszczowej pogody mieliśmy czas na spacery wokół jeziora, maratony gier planszowych a nawet wspólnego grilla.

Takie wyjazdy, podczas, których zostajemy pozbawieni tych wszystkich rzeczy oraz wygód, do których jesteśmy na co dzień przyzwyczajeni uświadamiają mnie zawsze jak niewiele czasami trzeba, by być szczęśliwym. Pozwalają cieszyć się obecnością natury, a także drugiego człowieka, dla którego wreszcie w takich momentach mamy cały pakiet godzin do dyspozycji.


A wy lubicie czasami oderwać się od codziennego świata, zaszyć w jakimś pustkowiu samemu lub z bliskimi osobami?


***

A week ago, together with my quiz group Niepełnosprytni, for the first time we went on a weekend integration trip. For the most part of this journey, we managed to pay using the money that we won during the so-called pub quizzes, about which I wrote to you on the blog some time ago. The place of our trip was Sieraków located in Great Poland. We lived, away from civilization in wooden houses in a sports center, which certainly remember the times of communism ;-) However, it had a special charm. Without for a large part of the time the Internet, despite often rainy weather, we had time to walk around the lake,  making marathons of board games and even a make a grill.

Such trips like this one, during which we are deprived of all the things and comforts to which we are accustomed every day, I realize how sometimes not too many  we need to be happy. They allow you to enjoy the presence of nature, and  also the presence of another human being, for whom we have finally a whole package of hours at their disposal.

Do you like sometimes to make this kind of  runaway from the everyday life  and stay alone or with your closest one far away from the modern world?
















70 komentarzy:

  1. Jakie piękne widoki. Relaks w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż to dobre ale na krotki wypad ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądra refleksja. Ach, jak mi brakuje właśnie takiego zaszycia się na pustkowiu tylko z bliskimi, bez mediów! Być może drugi człowiek jest jedynym, czego tak naprawdę potrzebujemy. Piękne zdjęcia natury, cudownie wyglądają, wręcz artystycznie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasami też, ten świat za bardzo uzależnił się od dóbr rzeczywistości wirtualnej. Czasami zastanawiam się co by było gdyby nagle przestał istniec facebook, instagram i cały ten internetowy świat :-)

      Usuń
  4. Na takich pustkowiach odpoczywa się najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak uwielbiam. Najlepiej, jak sie nie ma przy sobie internetu, spędza się czas z ludźmi i integruje. Chętnie bym do Was dołączyła, a planszówki to kocham i wielbię!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tam! Tak swojsko! :)
    W dobrym towarzystwie internet nie jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a ludzie tak często obecnie o tym zapominają

      Usuń
  7. Karolino, ja uwielbiam takie klimaty!!! :):):) A w ogóle do tych złych czasów PRL-u mam pewną słabość - z uśmiechem na ustach wracam do tych boazerii w domkach, leśnych traków - jak mówisz be internetu i w ogóle. Świetny czas- zazdroszczę normalnie! Oby jak najwięcej takiej formy spędzania czasu! Pozdrówki :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ma to swój klimat. Dokładnie- tego życzę nam obu :-)

      Usuń
  8. Che foto meravigliose, sembra così rilassante questo posto!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię takie wyjazdy, odciąć się do zreczywistości i od mieszkania nawet, lekka zmiana otoczenia daje genialne rezultaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce! Ale nie wiem czy przeżyłabym bez internetu - instagrama, faceboooka i reszty do szczęścia nie potrzebuję, ale chyba bym się pochorowała jakbym nie mogła na messengerze pisać do mojego chłopaka dłużej niż przez godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyłabyś :-) Zawsze zostaje opcja sms-ów oraz rozmów telefonicznych- a czasami jest dobrze za kimś potęsknić - podobne zdrowe to dla związku :-)

      Usuń
  11. To musiał być super wypad

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam pięknie! Ile zieleni!
    Chciałabym się znaleźć w takim miejscu, z dala od miejskiego chaosu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne miejsce, super wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  14. Refleksja rzeczywiście piękna, ale obawiam się że nie nadaje się na takie survivale...
    Lubię pobyć czasami sama jednak w zupełności wystarczy mi do tego moje mieszkanie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie był taki prawdziwy survival ;-), choć warto pewnie i takich spróbowac, aby się sprawdzić :-)

      Usuń
  15. Seems it was a very interesting and amazing experience!
    That place looks so relaxing and beautiful!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks like you had such an idyllic retreat. It's nice to disconnect and just enjoy nature and your life every once in awhile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agree it;s nice and we need to do it from time to time :-)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe miejsce. Takie wyjazdy są naprawdę fajne, rzeczywiście można cieszyć się wtedy naturą. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobraziłam sobie niedawno mój pogrzeb a czytając pani wpis pomyślałam, że dla mnie, taki wyjazd integracyjny to jak odprowadzenie na cmentarz. Nie wiem , nie mam pojęcia dlaczego ludzie tak lubią być z innymi bez konkretnego powodu.Te , dla mnie niepojęte, stadne zachowania.
    Mimo mojego zdania , dobrze jest robić cos co sprawia przyjemność nawet jeśli dla mnie to ostatnia droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świat bez tych przyjemności, rzeczy , które daja nam radość byłby smutny kochany Kloszardzie :-)

      Usuń
  19. Planszówki w deszczową (i nie deszczową) pogodę to najlepsze co może być. Uwielbiam czas się oderwać od rutyny i właśnie wyjechać gdzie nie ma Internetu, gdzie niczego nie ma... Wtedy może się zrestartować i na spokojnie zacząć działać. Piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :-) Ja mam podobnie - człowiek wraca taki naładowany nowa energia

      Usuń
  20. The pictures are amazing! A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Carolyna
    This place is awesome!! I feel I want to be far away from civilization too!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie miejsca faktycznie mają swój urok. I choć "brak internetu" dla wielu z nas brzmi przerażająco, na pewno dobrze by nam to zrobiło, żeby na jakiś czas odciąć się od nowinek technologicznych i nabrać oddechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak internetu to niekiedy " błogosławieństwo" - ludzie przynajmniej jak to tearz czesto bywa sa wtedy prawdziwie ze sobą - a nie na telefonie :-P

      Usuń
  23. piękne miejsce! też by mi się przydał taki wypad :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki wyjazd musiał być udany, a miejsce jest śliczne ^^
    Bardzo mi się spodobało ^^ Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A wonderful trip and the place is beautiful. I love board games.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak zdecydowanie, ja lubię oderwać się od tych wszystkich technologii, które zabierają nam cenny czas. Przepiękne miejsce, bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia i przecudowne miejsce. Po prostu aż chce się tam jechać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie idealne miejsce by odpocząć od miasta. Słyszałam o Sierakowie Wielkopolskim. Ba! Nawet sama mieszkam w Wielkopolsce, ale nigdy tam jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne miejsce, a takie wyjazdy to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto odwiedzac takie miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się tam wybrać. Mam problem z wyciszeniem się żeby odpocząć, może tam się zrelaksuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też bym tak chciała wybyć na zacisze:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo klimatyczne miejsce, mozna się zrelaksować szczególnie na tych hamakach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałam napisane pod kratką...zaobserwuj, zrobię. Czyli chodzi tylko o to dziwne obserwowanie , którego nie rozumiem.No tak. Nie mam fejsbuka ,twitera, przez to pewnie mniej jestem manipulowana a tym samym postrzegam świat nie tak jak ktoś tego oczekuje. Niepojęte. Żyć, tworzyć, budować dla faktu ,że ktoś naciśnie guzik-obserwuj.
    Dziś wzięłam jakieś tabletki na sen, co w moim przypadku wyjątkowe-jedną...skutek opłakany. Całą noc nie spałam bo brakowało mi powietrza. Bardzo to wszystko dziwne i że ...ja tak odstaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Kloszardzie ja blog zaczęłam pisac tak dla siebie. Cieszę się,że ktoś go czyta- znajduje cos dla siebie. Cały czas go zmieniam, przerabiam na barzdiej mój.... Dobrze jest widzieć świat ze swojej perspektywy, tworzyć własne sądy oraz opinie. Nie wiezryć ślepo tym wszystkim opiniotwórcom- bo to jest ich prawda a nie nasza :-)
      Ojej mam nadzieję,że tej nocy będziesz śniła dobrym snem z całą masa powietrza

      Usuń
  35. Thanks a lot :D

    wooow this place sounds amazing

    NEW TIPS POST | DO YOU LINE UP IN THIS?!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)