piątek, 17 stycznia 2020

Lifestyle - 10 things about me / Dziesięć faktów o mnie

"To ja to ja
Oto prawda o mnie"/Hey/


"This's me , this is me

It's true about me" /Hey/





Nareszcie piątek. Dzisiaj czeka mnie jeszcze tylko styczniowy pokaz prac studentów aktorstwa a potem WEEKEND :-) Wczoraj w końcu udało mi się "zabookować" pierwszy tegoroczny wyjazd podróżniczy w tym roku. Miały być moje ukochane Włochy i powrót po latach do Neapolu, ale zbieg okoliczności ( w tym tanie bilety) sprawił, że  finalnie będzie to kierunek wschód. A który konkretnie dowiecie się w marcu :-)

Tymczasem przed weekendem chciałabym podzielić się z Wami 10 faktami o mnie samej. A oto i one :



Finally Friday. Today, I only have to see the January screening of the work of acting students and then WEEKEND :-) Yesterday I finally managed to "book" the first travel trip this year. It was supposed to be my beloved Italy and return to Naples after many years, but the coincidence (including cheap tickets) meant that it would eventually be east. Which one you will find out in March :-)

Meanwhile, before the weekend I would like to leave you with a  10 facts about me. And here they are:





1. Mam heterochromię czyli tzw. różnobarwność tęczowek. Moje lewe oko w 25 % jest błękitne, w 75 % zielone :-)

I have heterochromia, i.e. iridescence of different colors of the iris. My left iris is  in 25% blue, 75% green :-)



2. Pierwszym filmem, w którym zagrałam i pojawiłam się na dużym ekranie w Londynie była niskobudżetowa produkcja "Love & money". Miałam w nim epizod- rola kelnerki.

The first movie in which I played and appeared on the big screen in London was the low-budget production of "Love & money". I had an episode in it - the role of a waitress.






3. Gdy byłam dzieckiem wakacje najczęściej spędzałam w malutkiej, położonej w Wielkopolsce wsi Prusim. Pamiętam, że przez długi czas jeździliśmy tam przynajmniej raz w roku. Do dziś pamiętam gry w podchody, kąpiele w jeziorze, mleko prosto od krowy, świetlicę, w której był jedyny na ośrodku stary telewizor oraz stoł do tenisa stołowego. Od rana do późnych godzin nocnych większość dzieciaków bawiła się razem. To tam nauczyłam się pływać oraz grać w karty w Tysiąca :-)


When I was a child, I usually spent my holidays in the small village Prusim, located in Greater Poland. I remember that for a long time we went there at least once a year. To this day, I remember when we = have been playing in the wood or fields, were swimming in the lake, we have been drinking milk straight from the cow, and a common room, where  was the only old television on the resort and a table for table tennis. From early morning until late at night, most of us kids played together. This is a place where I learned to swim and play cards in "Thousand" :-)





4. Mam kanarka o imieniu Max. Lata po domu jak szalony a poza tym pięknie śpiewa. Pierwszego kanarka o imieniu Puszek miałam w okresie Szkoły podstawowej. Pamiętam, że był oswojony, bardzo lubił wszystko co zielone i bał się nadmuchanych balonów.

I have a canary named Max. He flies like a crazy one at home and sings beautifully. I had the first canary named Snowflake during primary school. I remember he was tamed he liked everything what was green and he was afraid of balloons.




5. Mimo, że w domu mam kanarka jestem ogromną fanką kotów. Nie przejde obojętnie obok żadnego mruczka :-) 

Despite the fact that I have a canary at home, I am a huge fan of cats. I won't pass by any of them indifferently :-)






6. Jestem  fanką piłakrskiej drużyny Juventus. Przez kilka lat jeździłam na mecze oraz zloty kibiców, które miały miejsce w różnych częściach Polski. Ponadto kibicuję piłkarskiej włoskiej drużnie narodowej.

I'm a supporter of the Juventus football team. For several years I went to football matches and special Juventus fan meetings that took place in various parts of Poland. In addition, I support the Italian national football team.



7.  W roku 2008 przeprowadziłam sie do Londynu, gdzie mieszkałam do roku 2012. Uwielbiam to miasto, i w pewien sposób jest ono dla mnie jak drugi dom :-)

In 2008 I moved to London, where I lived until 2012. I love this city, and in some way it is like a second home to me :-)



8. Bardzo lubię pisać. Od czasów szkoły podstawowej piszę wiersze, teksty piosenek. W planach na ten rok mam napisanie scenariusza filmowego.

I really like writing. I have been writing poems and song lyrics since I primary school. I plan for the first time to write a film script this year.




9. Jestem fanką sportów ekstremalnych. Trenowałam parkour, skakałam na spadochronie, nurkowałam. Kręcą mnie motocykle, wysokość i inne tym podobne "atrakcje".

I am a fan of extreme sports. I trained parkour, I tried parachuting and  diving. I like motorbikes, height and other similar "attractions".



 10. Kocham sowy. Mam całą półkę sów  z różnych miejsc na świecie. Dodatkowo dwie sowy zawsze zabieram ze sobą w podróż.
Mam także na stopie tatuaż z napisem sowa w języku japońskim, który zrobiłam na pierwsze urodziny mojej kochanej siostrzenicy Chloe, która za każdym razem jak mnie widzi " pohukuje" jak sowa.

I love owls. I have a whole shelf of owls from around the world. In addition, I always take two owls with me every single time when I travel to the new place.
I also have a tattoo on my foot with the inscription " owl" in Japanese  language, which I made for the first birthday of my beloved niece Chloe, who every time when she sees me "hoot" like an owl...



136 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, gdzie Cię w marcu poniesie - mam nadzieję, że pochwalisz się na blogu;) Fajnie się czytało ten wpis - gratuluję wystąpienia w filmie! Też lubię koty, choć z pewnych względów nie mogę ich mieć w swoim domu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zupełnie inne miejsce niż planowałam, ale słyszałam o tym kraju sporo pozytywnych rzeczy zatem :-) Tak obiecuję, że po przyjeździe pojawią się wpisy podróżnicze. Dziękuję. Filmó na końcie mam kilka , ale to część mojej drugiej pracy :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Jesteś fajną osobą , pełną pasji z tego co o sobie napisałaś:) Co do podróży obstawiam albo Lwów albo Odessę no chyba,że się mylę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) We Lwowie byłam jesienia 2018 roku, ale nie jest też to Odessa , ani inne miasto leżace na Ukrainie. Mój kierunek mieści się jednak jeszcze dalej na wschód :-)

      Usuń
  3. Jesteś fajną osobą , pełną pasji z tego co o sobie napisałaś:) Co do podróży obstawiam albo Lwów albo Odessę no chyba,że się mylę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się czułaś, kiedy po raz pierwszy zobaczyłaś siebie na dużym ekranie?

    Tak w ogóle, to prześliczne masz oczy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie podsumowując przed podekscytowana, w trakcie dziwnie- obecnie już jestem bardziej przyzwyczajona- ale nie do końca lubię siebie oglądać w tych większych rolach, bo zawzse człowiem ma sobie coś do zarzucenia :-)

      Bardzo dziękuje - zasługa rodziców i ich puli genetycznej :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Hello catwoman! LOL
    I also love very much the cats!
    Your eyes are very nice!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że zechciałaś opowiedzieć nam o sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosze- chciałabym serią takich postó choć trochę przybliżyć WAm siebie , abyście czuli się tutaj u mnie bardziej swojsko :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję zasługa mamy i taty oraz puli genowej :-)

      Usuń
  8. Prześliczne oczy to fakt. Ja również kocham sporty ekstremalne, ale za to za kotami to nie przepadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję- o to poza miłością do książek coś nas łaczy :)

      Usuń
  9. Niesamowita jest ta heterochromia. Musisz się bardzo wyróżniać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaś jestem fanką Liverpoolu i też jeździłam na zloty. Najpiękniejszy czas w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można powiedzieć, że jesteś właścicielką tęczowej tęczówki. Koty kocham, mój, jak był mały nocami dreptał mi po kręgosłupie. Wszystko lubię, pokochałam nawet wysokość, przełamałam lęki, ale ze spadochronu skoczyłabym, ale w locie to wiesz - zabrudziłabym gacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha no coś w ten deseń. O jakie to musiało być urocze :)
      Ha ha wiem, pamiętam :-)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy post, dużo mogłam sie o Tobie z niego dowiedzieć. Masz niesamowite oczy, nawet nie wiedziałam, że jest to możliwe.
    Ciekawa jestem, gdzie wybierasz się w podróż w 2020 roku :)
    Ja uwielbiam kotki i mam jednego słodziaka w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest, i nawet jest na troszkę z heterochromią na tym świecie :-)
      Obiecuję,że bedzie relacja :-)
      Oj wiem- i jest naparwdę ten Twój egzemplarz mega słodkim Rudaskiem :-)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy post! Piękne oczy! Ja nie znoszę sportów ekstremalnych. :) Trzymam kciuki za scenariusz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, I follow you on gfc # 613 ,follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko oczy masz piękne, nie mogłam oderwać wzroku 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Miliony aktywności, zaskakujących pasji, nietypowe oczy 👍👌✌ A Twojego kanarka to bym się bała... Mam fobię ptasią, nie mogę nawet na obrazku patrzeć na ptaki... 😉🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja ...ale rozumiem bo ja panicznie boję się biedronek ( chciałam o tym wspomnieć w 10 kolejnych faktach o mnie i już zastanawiałam się jak wstawić zdjecia biedronki- chyba pozostane przy tej animowanej) bo podobnie jak Ty w przypadku ptaków nawet na zdjeciach trudno mi sie je oglada :-D

      Usuń

  17. To teraz taki trynd jak widzę nie tylko u Pani ale czy to , poza komercyjnym, ma jakiś inny sens. Nie niestety nie wierzę w Pani "niepełnosprawność umysłową" , która to pcha ją w celebrycki ekshibicjonizm. Myślę sobie ,że wpisując bloga w CV coś się osiąga lub też nie wpisując, osiąga się więcej...i to manipulacja i to manipulacja.Suma sumarum to bez znaczenia bo ludzkość raczej ma w de by było uczciwie i na fundamencie . By na fundamencie stanął posąg. Piękny , cudowny wart zachwytu. Ludzkość już wytrenowana ,że i gównem na cokole postawionym się zachwyci a to przecież nie jest sztuka , nie jest piękno.
    Cieszę się ,że Pani rozumie ,że nie chcę jej obrazić a pozwalam sobie na różne myśli bo Pani też lubi się zastanawiać...Pani skoczy z samolotu wierząc ,że się spadochron otworzy ...ja będę dziś sama w domu i pootwieram wszystkie drzwi i planuję wziąć kąpiel. Długą spokojną relaksującą kąpiel. Taka codzienna to banał ale taka planowana to święto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku post aboslutnie niekomercyjny ( bazujac na definicji tego słowa) - Po prostu miałam ochotę opowiedzieć troszkę o sobie i tyle.
      Oj pojęcie sztuki to teamt rzeka, ile filozofów tyle zdań na ten temat- sztuka jest raczej kwestią subiektywizmu aniżeli obiektywizmu . Oj lubię się zastanawiac jak na magistra filozofii przystało :-) Taka zaplanowana, z książką winem i swiecami to zawsze święto :-)

      Usuń
  18. Great to know more about you. How cool your eyes are green but one of them has a touch of blue in it. I used to have parrots when I was a kid and some of my friends had canaries, I love birds...and I also love cats. Why shouldn't it be possible to love both? But it is perhaps not the best idea to keep them together as pets. My cat (that I kept at my grandmother's home) once ate one of my parrots. Perhaps they can live in harmony but only if you they grow up together I think, otherwise a cat will always try to eat the bird.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes - it's hard to keep them together ( I mean cats and birds)

      Usuń
  19. Wow!! Te oczy wyglądają przepięknie! Mój brat też ma jedno niebeiskie, drugie zielone, ale u Ciebie wygląda to zdecydowanie lepiej ;PP
    Nadal grasz w serialach i filmach? Poszperam tutaj, ale jeśli nie znajdę info na temat Twoich początków z planem filmowym, to mogłabyś co nieco napisać??
    Ja jestem team psy, ale koty toleruję.. :D
    Co do rzeczy ekstremalnych.. brzmi super, tylko.. zawsze myślałam, że kiedyś będę chciała skoczyć ze spadochronem, a jakiś czas temu, gdy byłam na trampolinach ze znajomymi odkryłam, że mam lęk wysokości.. ;D Fajno

    Mój kanał

    Dopiero zaczynam. Będzie mi bardzo miło, jeśli zasubskrybujesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :-)
      Tak nadal- jak się trafi kontrakt itd to tak - to moja druga praca. Kiedyś pisałam generalnie o pracy na planie, ale spróbuję do tematu wrócić i napisać coś swoich poczatkach :)
      Ja jestem barzdiej kociarą , ale psy tez bardzo lubię.
      O ja Cię - lepiej wcześniej niż później dokonywac takich odkryć :-)

      ps. kanała zasubskrybowany ( o matko co za słowo)

      Usuń
  20. Jestem ciekawa tego kierunku i oczywiście filmu (muszę zobaczyć 😊)
    Ja kolei boję się kotów,ale rozumiem Cię doskonale - sama nie przejde obojetnie obok psa ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalny spontan kierunkowy, ale myślę ,że bedzie ciekawie :-)
      Ja za to totalnie boję się biedronek - tak tak tych biedronek

      pozdrawiam

      Usuń
  21. To ze jesteś artystyczna dusza to wiedziałam . Mimo to i tak mnie zaskoczyłaś choćby tym ze lubisz ekstremalne sporty . Ciekawe gdzie jedziesz ;) będę czekać aż zdradzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że poznałaś mnie z innej strony :-)
      Zamiast na zachód totalnie na wschód - będzie ciekawie :-)

      Usuń
  22. Rzadko się zdarza mieć tęczówki oka w innych kolorach, ale u Ciebie pięknie to wygląda :D
    Też miałam kiedyś kanarka. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zasługa genów mamy i taty :-)
      O super :-)

      Usuń
  23. So awesome of having the idea to write a film script. Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  24. You are so sweet, it's a pleasure to read more about you!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne masz te oczy! <3 Mam kolegę, który ma jedno oko niebieskie, a drugie brązowe i nigdy nie mogłam się skupić rozmawiając z nim, bo mnie te oczy rozpraszały :D
    Też uwielbiam sowy i mam ich kilka w swoim domu. No i też kocham kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ha ha ze mna ten problem miała moja najlepsza koleżanka ze szkoły średniej :-D
      O to tak jak ja - nawet więcej niż kilka ;-)

      Usuń
  26. Mnie zachwyciła ta malutka wieś, polska wieś, dobrze mieć takie wspomnienia i dbać o nie. Bo polska wieś to jest np dla mnie skarb.
    No i te sowy. Jeśli chodzi o ptaki to sowy są dla mnie chyba najbardziej magiczne i intrygujące i bezszelestne gdy nadlatują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dorastałąm w tej malutkiej wsi, zawsze będzie w moim sercu jako miejsce wyjątkowe .
      Oj są, zawzse marzylam aby miec sowę w domu, ale to ptak wolny, potrzebuje lasu , przestrzeni. Tak to prawda, że ich lot jest bezszelstny oraz wyjatkowy.

      pozdrawiam

      Usuń
  27. Wow, masz wyjątkowe oczy :) I gratuluję roli w filmie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post dear!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham kotki i inne zwierzątka. Gratuluję roli w filmie. :D
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękne oczy! Mój mąż też ma dwukolorowe tęczówki, ale nie wiedziałam że ta jego uroda ma fachową nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też długo nie miałąm o tym zielonego pojęcia :-)

      Usuń
  31. Masz mega ciekawe życie kochana:D Inny kraj, aktorstwo, nurkowanie, spadochron omg hehe :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie żyć na swój sposób w ramach możliwości :-)

      Usuń
  32. You have such beautiful eyes! And I love your buddy Max. He sounds like such a charmer and delight to live with. Good luck with your screenplay! That is amazing. I contemplated for many years over which route I wanted to take in writing; novels or films. I went for the former (not that I have written anything, but you've inspired me to expand all my ideas!)

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty dear, Max is so lovely bird- little crazy one. Wow soo good that you feel inspired cause of my post - good luck with your writing as well dear xx

      Usuń
  33. Se ve todo estupendo !
    Espero tu opinión en mi último post, espero que te guste! Feliz semana! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  34. Rany, fanka footballu? O ja cię, chyba pierwszy raz spotykam inną kobietę-kibica :D Przybijam piąteczkę i chociaż moje serce ciągnie do ligi angielskiej, to łączę się w miłości do samego sportu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :-) Ja znam kilka na szcęście :-) Kto powiezdiał,że football zarezerwowany jest tylko dla panów no nie ? :-) pozdrawiam

      Usuń
  35. Miło Cię poznać bliżej :) Miłość do kotów absolutnie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sowy? Wow. Mam koleżankę, krora ma podobny sentyment do krów. 😂

    OdpowiedzUsuń
  37. These types of posts are so fun and it was great to learn more about you. How exciting that you will be working on your first script this year. Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo ciekawostek, nie wiedziałam,że tak kochasz piłkę nożną!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za to, że lepiej Cię mogłam poznać:)
    Pozdrawiam cieplutko na kolejne styczniowe dni:)
    Zdjęcie ostatnie sówek- cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze fajnie się czyta ciekawostki o Autorze. Ja taki post zrobie jakoś może na moje urodziny :). Szacunek masz u mnie za sporty ekstremalne. Dla mnie jest nim jazda na rolkach bez obicia łepetyny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rolkach jechałam tylko chyba raz w życiu i to ze 20 lat temu :-O

      Usuń
  41. Neapol jest piękny, też bym chciala tam wrócić ☺

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne masz te oczyska!!! Ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ jestem ciekawa gdzie się wybierasz:)
    Takie wakacje na wsi to fantastyczne wspomnienie, koty też uwielbiam (chociaż psy jeszcze bardziej).
    Fajnie się czyta takie wpisy, szczególnie u takich interesujących i kreatywnych osób jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  44. your eyes are so cool!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  45. I always wanted to try skydiving, but I was a bit scared because it was too high. But I see you did it!

    prosphairshop full lace human hair wigs

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie masz cudowne oczy! Heterochromia zawsze bardzo mi się podobała!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  47. You have beautiful blue eyes. Thank you for sharing more about yourself.

    OdpowiedzUsuń
  48. Glad to know more about you and your cute pets :)
    Stay active!

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczy masz piękne. Fajnie dowiedzieć się o Tobie tylu rzeczy, koty też uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. oczy masz niezwykle:) z daleka nie widać tego ale z bliska wow:D trzymam kciuki za ten scenariusz filmowy;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe skąd ten lęk przed balonami u kanarka? Ja też ich nie lubiłam, kiedy byłam mała, przez ten dźwięk gdy pękały. A o czym będzie film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojecia, ale się ich bardzo bał.
      Ten, który nakręciliś my kilka lat temu jest komedią obyczajową z wątkiem kryminalnym :-)

      Usuń
  52. Nice photos for a great review :))  

    OdpowiedzUsuń
  53. We've got a passion for cats and extreme sports in common! ^^
    Very fun and interesting post, dear, your eyes are really beautiful and unique!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. so cool to have something in common :-)
      Thank you dear xx

      Usuń
  54. You honestly have the most gorgeous eyes! Love the idea of doing a 10 things about me, might steal that idea from you sometime!

    OdpowiedzUsuń
  55. Cóż to będzie za podróż w marcu... Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Loved learning more about you, pretty girl!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  57. Też jestem fanką kotów. Trzymam kciuki za scenariusz 😉

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi, I follow you # 614 , follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam posty z serii faktów o mnie! 8 - to tak jak ja! 9 - to tak jak nie ja totalnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wpis bardzo ciekawy :) gratuluję wystąpienia w filmie, a oczy masz magiczne! Ja mam w lewym oku źrenicę na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wow to też musi fajnie wygladać :-)

      Usuń
  61. Wow,, your eyes are beautiful!
    aaaaaawn thes cats, so cute!
    I liked to know more about you, I like posts like that :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :-)
      I promise to do next one like this soon xx

      Usuń
  62. Hello
    > I liked to know more about you, you are a star !!
    I hope you can write the script for the movie !!
    Your eyes are beautiful!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Piekne oczy i przede wszystkim widziałabym Cie na sesji portretowej ♥♥
    O proszę, piekna rola .. czy dalej grasz w jakichś filmach? Cudowne fakty, a co do Londynu - jest pieknym miastem, ale do niego trzeba się przyzwyczaić :) Tam wszystkim się spieszy i czas płynie jakoś tak.. szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję- kilka mam za sobą :-)
      tak... cały czas się staram.
      OJ tak to prawda - tam żyje się szybko :-)

      Usuń
  64. Oczy to Ty masz mega :D Świetne fakty o Tobie :) Sądząc po nich jesteś bardzo fajną i sympatyczną osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  65. cute pets, bird and cat.....love them

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)