czwartek, 13 lutego 2020

Lifestyle - another 10 facts about me :-) / kolejnych 10 faktów na mój temat

"Oto ja, czasem słowa ranią mnie,
Choć zamiast serca mam, dawno już głaz
I jeśli istnieje coś warte tego by zmienić się
Zrobię to..."


"This is me,

Sometimes words hurt me,

Although instead heart I have stone long before,

And if exists something worth to change myself,
I will do that..."




Wróciłam :-) Ostatnio było mnie tutaj troszeczkę mniej, a to dlatego, że przez kilka dni spędziłam byłam u mojej siostry w UK. Tym razem pojechałam tam z okazji Chrztu Świętego mojego siostrzeńca Harryego. Niestety nie podzielę się z Wami żadnymi zdjęciami, gdyż moja siostra bardzo ceni sobie prywatność swoich maluchów.
Sam uroczystość trwała kilka minut, była niezwykle skromna a tuż po niej wszyscy goście spotkali się w specjalnie przygotowanej na tą okazję sali, gdzie świętowaliśmy to wydarzenie we własnym gronie.




Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić kolejnymi 10 faktami na mój temat. Jestem ciekawa czy i tym razem mamy ze sobą coś wspólnego. Oto one :

 ***

I came back :-) Recently I was a bit less here, because I spent a few days with my sister in UK. This time I went there for the baptism of my nephew Harry. Unfortunately  I will not share any pictures with you from the ceremony, because my sister values the privacy of her babies very much.
The ceremony itself lasted a few minutes, and it was extremely modest and right after them  all the guests met in a specially prepared for the occasion banquet room, where we celebrated this event in our own company.

Today I would like to share with you another 10 facts about me. I wonder if we have something in common this time. Here they are:
  

1. Nie mam prawa jazdy. Jeszcze :-)  I don't have driving license, yet :-)

Najbardziej stresujący egzamin w moim życiu, Podchodziłam do niego trzy razy - niestety bez efektów. Nie próbowałam po raz kolejny gdyż wyemigrowałam do UK.

The most stressful exam in my life, I took it three times - unfortunately  without results. I did not try again because I emigrated to the UK.

2. Potwornie boję się biedronek/ I am terribily afraid of ladybirds.

Tak, tak serio- ten mały owad przyprawia mnie o zawał serca. Zawsze żartuję, że w kinie porzed filmem, w którym pojawia się biedronka bądź grupa biedronek powinni o tym ostrzegać w napisach początkowych. 

Jedyne zdjęcie, które jestem w stanie tutaj wstawić to grafika, gdyż nie mogę na nie patrzeć nawet na zdjęciach. To z powodu biedronek będę musiała także odpuścić sobie wyprawę na sycylisjki wulkan ( podobno jest tam ich pełno)

Yes, yes, this little insect gives me a heart attack.I always jokes that in the cinema, before the movie, in which a ladybird or a group of ladybirds appears, should warn about it in the opening credits.

The only photo that I can insert here is animation graphics, because I can not look at them even on the pictures. Because of the ladybirds that I will also have to skip the trip to the Sicilian volcano (apparently there are plenty of them there)





3.  Mój ulubiony kolor to czarny.My favourite color is black.

Gdy byłam dzieckiem podobno najbardziej lubiłam ( jeśli wierzyć mojej mamie) zielony, od czasów szkoły podstawowej moim faworytem aż do dziś jest jednak czerń.

When I was a kid, apparently( if you believe my mom) I liked green color the most, but since my elementary school my favorite color until this day is black 




4.  Raz w życiu głaskałam tarantulę/ Once in my life I touched tarantula spider

Miało to miejsce w Sztokholmie. Przygotowywałam się do tego psychicznie przez krótką chwilę, ale nie żałuję. Była w dotyku niezwykle miękką i miła ( tak wiem jak dziwnie to brzmi)

It took place in Stockholm. I was preparing myself mentally for  it a short while, but I don't regret it. It was extremely soft and pleasant during touch (I know how strange it sounds)





5. Byłam w barze lodowym / I was in Ice bar

Nie znoszę zimna, ale bardzo lubię nowe doświadczenia zatem, gdy pojawiła się okazja odwiedzenia tego miejsca postanowiłam z niej skorzystać. Ja odwiedziłam Ice Bar w Londynie.

I hate cold, but I really like new experiences so when  I get the opportunity to visit this place I decided to do it. I visited the Ice Bar in London.





6. Nauczyłam się jeździć na rowerze dopiero w wieku 14 lat. I have learned to ride a bicycle at the age of 14 :-P

Do rowerów jakoś nigdy mnie nie ciągnęło zatem...  A w sumie lepiej późno niż wcale :-) 

Somehow, I was never attracted to bicycles ...  Anyway better late than never :-)





7. Mój tata przez jakiś czas pracował jako osobisty ochroniarz. My dad worked as a bodyguard for some time .

Było to ponad 20 lat temu. Udało mu sie ochraniać między innymi Kasię Nosowską, Justynę Steczkowską, Edytę Górniak czy Daniela Olbrychskiego. Do dzisiaj mam kolekcję pamiątkowych autografów.

It took place over 20 years ago. He managed to protect, among others, Kasia Nosowska, Justyna Steczkowska, Edyta Górniak and Daniel Olbrychski. To this day I have a collection of their autographs.





8. Udało mi się spotkać jednego z moich ulubionych aktorów/ I met one of my favorite actors

Po raz pierwszy spotkałam Josha w sierpniu 2008 roku i własnie tego dnia powstało to zdjęcie zrobione przez modelkę Lily Cole. Z Joshem miałam okazję porozmawiać jeszcze kilka razy w tym min. podczas wygranej aukcji charytatywnej, gdzie dodatkowo z siostrą poznałyśmy resztę obsady spektaklu "Rainman"

I met Josh for the first time in August 2008 and iexactly this day that the picture below have been taken by model Lily Cole. With Josh I had the opportunity to talk a few more times among others for example during the winning charity auction, where we also with my sister met the rest of the cast of "Rainman"



9. Jestem typową sową / I am typical night owl

Poranne wstawanie zawsze było dla mnie koszmarem. Za to uwielbiam siedzieć po nocach. Mam wtedy jakiś toatlny przypływ energii :-) 

Getting up in the morning was always a nightmare for me. Instead of it I love to stay up all night. I have then some surge of energy :-)




10. Uwielbiam kryminalistykę oraz kryminały/I love forensics and detective stories.

W związku ze swoim zamiłowaniem w tym kierunku postanowiłam jakoś rozszerzyć moją więdzę i kilka lat temu skończylam studia na kierunku kryminalistyka i metody zwalczania przestępczości :-) Jeśli chodzi o mojego ulubionego pisarza z tego gatunku to zdecydowanie na czele umieściałabym Chrisa Cartera, którego książki bardzo polecam :-)

In connection with my passion in this direction, I decided to somehow expand my knowledge and a few years ago I finished my studies in the field of forensics and methods of combating crime :-) When it comes to my favorite writer from this genre, I would definitely place  on the first position writer Chris Carter, whose books I highly recommend :-)











pictures: moje/ internet 

98 komentarzy:

  1. Też nie mam prawa jazdy i kocham czerń! ;) a do Biedronek to nic nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam prawka - nie będe mieć i nie chcę :)

      Usuń
    2. Ja nawet chcę, ale jakoś nie mam okazji "dorobić " :-)

      Usuń
  2. Ja też nie mam prawka i też podchodziłam do egzaminu 3 razy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Glad to know more about you.
    I also scare some kind of small animals, but the most I scared is the animal with no legs, such as worms.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetne zdjęcie z Joshem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaa! Wow! Serio??? Super! Mam na myśli fakt numer 8 ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawko mam, zdałam za 1 razem :) Biedronki? O takiej fobii nie slyszałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. So fun to learn more about you. I also don't have a drivers license and am terrified of ladybugs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing, babe! Josh Hartnett is such a doll!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie posty, zawsze można się dowiedzieć o kimś czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawko mam, ale zaliczyłam wypadek z dachowaniem kilka lat temu i od tej pory autem nie kieruję:/
    Pająków boję się strasznie, chyba łatwiej byłoby mi lwa pogłaskać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prawko mam (chociaż muszę przyznać, że łatwo nie przyszło), ale nie jeżdżę bo a)jestem kiepskim kierowcą (kierowczynią?) b) autobus jest bardziej eko. Jeśli chodzi o biedronki, to jest to akurat jeden z niewielu gatunków robali, których się nie brzydzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem sową :P I uwielbiam kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Ja też trochę się boję biedronek ale tarantuli bym się chyba bardziej bała dotknąć. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Its great to know so much about you dear! Nice Post! Have a great day!
    Allurerage
    Rampdiary

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty wciąż nie masz prawa jazdy, które ja zrobiłam późno (miałam 26 lat), a ja wciąż nie umiem jeździć na rowerze, na którym Ty nauczyłaś się jeździć późno :D Ale jednego Ci nie wybaczę. Ty się boisz biedronek i ok. A ja się boję pająków. Dostałam zawału prawie jak zobaczyłam zdjęcie tarantuli i teraz wszystko mnie swędzi i mam wrażenie, że pająki po mnie łażą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany przepraszam i klepię się w pierść ... Mam nadzieję,że szybko fotografia tego pajaka przestala Cie prześladowac xx

      Usuń
  16. Nie wyobrażam sobie dotknąć tarantulę 🙈🙈🙈
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie ciekawostki! mega ciekawe, że Twój tato był ochraniarzem ;) i nie spodziewałam się, że można bać się biedronek ; chociaż z kolei ja w życiu bym nie dotknęła tarantuli :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja boję się kogutów z bliska i chomików ;) Zwiedzanie świata na rowerze to niesamowite przeżycie dokładniejsze niż podróż autem więc dobrze że umiesz jezdzić na rowerze, samochód może poczekać... ;) Ciepło pozdrawiam! p.s. wolę pająki niż węże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym bardziej sie ludzi poznaje tym okazuje się ze boją się coraz to ciekawszych rzeczy :-)
      Ja również cieplutko pozdrawiam choc ta pogoda obecnie przynajmniej u mnie woła o pomstę do nieba :-)

      Usuń
  19. Dla mnie egzamin na prawko tez był na maksa stresujący. Podziwiam Cię za to, ze dotknęłas takiego wielkiego pająka. Ja bym chyba nie dała rady :D Ależ gwiazdy poznał Twój tata :) a w barze lodowym nigdy nie byłam i przyznam, ze nawet do końca nie wiem co to takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę,że był. Bardzo ciekawe miejsce choć w srodku jest chłodno, jednak ubranie termiczne bardzo dobrze ogrzewa :-)

      Usuń
  20. Ja na prawko zapisałam się przed osiemnastką, tak że dwa tygodnie po miałam już egzamin :D
    W życiu nie dotknę tarantuli! Lubię biedronki i czarny kolor :D
    Zazdroszczę zdjęcia z jednym z ulubionych aktorów. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem w szoku jak dużo nas łączy; ja też nie mam prawa jazdy- chciałabym je zrobić, ale raz że nie mam czasu ,a dwa to boję się..
    Że kryminały lubisz, to już od dawna wiem 😉
    Też jestem sową- uwielbiam siedzieć po nocach 😁
    Fajnie było, się dowiedzieć trochę więcej o Tobie 🙂
    O
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super :-) Nie ma to jak to co ludzi łaczy no nie :)

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń

  22. Zrobiłam sobie kakao i ukroiłam , bez palców, kromkę chleba. Pomyślałam o Pani...o internecie, o sobie...Nie można być prawdziwie wolną uwikłana w jakieś wirtualne obowiązki...wolna jestem, mając kakao,kromkę chleba i włącznik,którym za chwilę wyłączę światło i pójdę spać. Stworzy się kasta ludzi poza internetem...tworzy się już...czas się zapisać na miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie, mimo wszystko bardzo lubię na co dzień być ta pozainternetowa kasta ;-)

      Usuń
  23. Oh boy afraid of ladybugs. You would lose your mind if you lived in my space. I keep getting these little beetles. They die but then there are two more lol. Even in winter. I use to be afraid of such bugs and spiders but no more.After dealing with roaches in NYC and wasps in my current home, spiders are nothing.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo się o Tobie dowiedziałam z tego wpisu :) Co do prawa jazdy, warto próbować ponownie :) Sama zdałam za trzecim razem, ale i tak cudem, bo stresowałam się strasznie, chociaż wiedziałam, że potrafię jeździć. Widzę również, że łączy nas miłość do kryminałów :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów .... Kiedyś tak jak wsiadłam to wysiadłam z tramwaju widząć z 10 biedronek na szybie

      Usuń
  26. Na sama myśl o tej tarantuli, aż cierpnie mi skóra xD Ja wręcz przeciwnie nie mam problemów z porannym wstawaniem. Chrisa Carter - również bardzo lubię. Robert Hunter to jeden z moich ulubionych detektywów ;) Jeśli o kryminalistykę chodzi, to mamy tu wiele wspólnego, bo ja również studiuję podobny kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi! Thanks for sharing. You met Josh! OMG you had good luck.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  28. I'm convinced you will manage it finally to get your driving license!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  29. These are all such fascinating facts, especially the one about the ladybugs. You could never live in my neck of the woods as we've had huge infestations and problems with them ever since the DNR released them into our eco system to kill another insect that was killing trees. That's what happens when you mess with Mother Nature.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, never ever. Oh yes if you mess with Mother Nature you will be in real trouble. She knows better what she is doing I think.

      Usuń
  30. This was very interesting for reading. Touch tarantual spider sounds amazing. I will be scare to do that.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/elizabeth-arden-prevage-anti-aging_15.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Coincido contigo en el 9 y 10. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że udało Ci się spotkać ulubionego aktora :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, sounds an experience! Interesting!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne ciekawostki na Twój temat :) Ja się boję biedronek, ale tych chińskich...

    OdpowiedzUsuń
  35. Davvero non hai la patente di guida???
    Ad ogni modo adoro leggere di più di te, grazie!

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, davvero. Vedo che e dificile tu crederci :-)
      Grazie :-)

      Usuń
  36. ja z kolei jestem rannym ptaszkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wizyta w lodowym barze musiala byc fajna przygoda

    OdpowiedzUsuń
  38. Hehe strach przed biedronkami:D A mi się zawsze wydawało, że są takie przyjazne:**Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta wizyta w lodowym barze musiała być super. Co do biedronek, to je lubię, ale za to tarantuli bałabym się pogłaskać :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie egzamin na prawo jazdy też był bardzo stresujący, ale udało się go zdać. ;) Też nie lubię rano wstawać i ja też lubię kryminały. Taki lodowy bar to fajna sprawa! Chciałabym kiedyś jakiś odwiedzić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,ze juz mam ten egzamin za sobą :-)Oj bardzo fajna sprawa :-)

      Usuń
  41. Świetne fakty :D Bardzo ciekawe i oryginalne. Podziwiam za odwagę, w życiu bym tarantuli nie pogłaskała. Zdarza mi się piszczeć na widok zwykłego pająka a co dopiero takiego xD Ja też się boję biedronek, tych azjatyckich co zawsze jesienią atakują i wchodzą jak nieproszeni goście między futryny okień i potem trudno je stamtąd wykurzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Też jeszcze nie mam prawo jazdy i pewnie sama bym się nie odważyła bo wygodnie mi na miejscu pasażera, ale mąż zarezerwował mi egzamin teoretyczny więc coś czuje, że jak mi sie uda to w 2020 roku będę mieć prawo jazdy , o ile zdam ;D
    Świetne ciekawostki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello
    I enjoyed reading these curious facts about you !! I would never touch a tarantula and I would never go to an ice bar, I hate the cold !! But it was fun to read your 10 facts about you !!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bar lodowy - pierwsze słyszę. Chętnie odwiedziłabym takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Carolyna,
    I touched a tarantula spider, too - it happend 20 years ago in Disney World Florida on a show boat, but the spider was no "show-spider", it was real. And yes, it was soft. I also don't regret it :-)
    Hugs Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2020/02/ostsee-2019-helsinki-und-umgebung.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too- it's was pleasant experience even if you think it was a spider :-)

      Usuń
  46. well i'm afraid of ladybugs..! but I would probably be afraid to touch the tarantula.. thanks for sharing
    Corona Virus

    OdpowiedzUsuń
  47. nie poznałam do tej pory nikogo, kto bałby się biedronek :D moja siostra boi się żab a ja pająków dlatego nigdy przenigdy nie dotknęłabym takiej tarantuli. a co ciekawe, jeden z moich byłych współlokatorów trzymał kiedyś ptasznika w swoim pokoju :P nigdy nie zbliżyłam się do tego terrarium xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę spotkania Josha! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że mamy sporo wspólnego :) Ja prawko zrobiłam dopiero w wieku 32 lat, a teraz i tak nie jeżdzę, tylko daję się wozic ;) Za to od zeszłego lata śmigam wszędzie na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, dałaś radę pogłaskać tarantulę? Podziwiam za odwagę haha

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile wspaniałych ciekawostek na Twój temat :D!!! Miło poznać Cię lepiej :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Prawa jazdy nie mam i ja i nie będę.
    Biedronki, te polskie uwielbiam!
    Głaskałam, miałam na ręce ptasznika- milutki!
    Lubię i ja kryminały, thrillery.
    Na rowerze nie jeździłam chyba 100 lat, marzy mi się damski, zgrabny i fajny rower!
    Dziękuję za ciekawostki z Twojego życia:)



    OdpowiedzUsuń
  53. As reported by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 19 kilos lighter than we do.

    (Just so you know, it has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    CLICK on this link to determine if this easy quiz can help you release your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń
  54. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160 000 men and women are trying a simple and SECRET "liquid hack" to burn 2lbs every night in their sleep.

    It is proven and it works with everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Take a clear glass and fill it with water half full

    2) Now use this crazy HACK

    you'll be 2lbs skinnier the next day!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)