czwartek, 28 czerwca 2012

Roberto Cavalli Resort 2013

I'm totally in love with this collection of Roberto Cavalli Resort 2013. The beautiful patterns like real Chinese porcelain. I dream to have something from this collection in your closet and you?
 Jestem totalnie zakochana w tej kolekcji Roberto Cavalli Resort 2013. Przepiekne wzory przypominaja prawdziwa chinska porcelane. Marze aby miec cos z tej kolekcji w swojej szafie a Wy?



















I want to as wish happy birthday to my lovely dada who today celebrate his b-day :-)
I love you dad !!!!!!!!!!!!
Chcialbym tez zlozycz najlepsze zyczenia mojemu kochanemu tacie, ktory dzis swietuje swoje urodziny. Kocham Cie tato :-)

50 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla taty! :)
    Co do ubrań - najbardziej spodobała mi się sukienka z ostatniego zdjęcia, chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing collection with beautiful prints!!! lovely your pic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great collection--love the prints! Awww, cute picture of you and your dad! Happy b-day to him!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj skusiłabym się na którąś z tych krótkich sukienek albo na któryś płaszczyk <3 masz rację przepiękne wzory ! 100 lat dla taty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się druga i szósta sukienka, oryginalne kroje i wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wzory, najbardziej podobają mi się połączenia bieli i tego ciemnego odcienia niebieskiego:)
    Wszystkiego naj dla Taty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie nie mam zbyt dużo pieniędzy, więc raczej z tą kulką nie zaszaleję, jednak za jakiś czas myślę, że ją sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,tez mam takie okresy oszczednosciowe. Jestem pewna ze jak sprobujesz to pokochasz to go pokochasz :D

      Usuń
  8. This collection is absolutely beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow the prints in this collection are amazing.

    $100 Shopbop GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  10. so lovely collection dear, love the prints!:) hope u are having a nice day!:) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  11. What a faboulous collection!!! *_* I wish I could buy all this beatuful clothes ^-^
    xoxo from Munich

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, really loverly collection... Have a nice evening. Xoxo V.V.

    OdpowiedzUsuń
  13. love the colorful pattern

    http://www.navlandstyle.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely patterns... like bonne china!

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for the comment on my blog

    I followed you

    http://twenty-twelvesv.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  16. The first time I am seeing this collection and I am very impressed, its true to Cavalli's aesthetic without the bling, the patterns are so beautiful

    OdpowiedzUsuń
  17. Te niebieskie bardziej przypominają mi holenderską porcelanę, niemniej jednak, wracając do kolekcji, musze przyznać, ze jest niezwykła.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  18. so inspiring post~! I want blue and white prints for sure~!


    Olga
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego dla taty :)
    kreacje genialne :)
    dziekuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    napisałaś mi, że dodajesz się do mojej listy obserwatoró ale jakoś Cię nie widzę :(
    Bzuiaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wzory i kolory :)) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. cuda! a najbardziej podoba mi sie to że wzory połączone są ze wzorami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a gorgeous collection! Happy birthday to your dad. :)

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG I LOVE this collection! the prints, the dresses, the shoes! so cute! Happy B-day to ur papa!


    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń
  24. oj, ja już też się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. these prints are so, so, so beautiful! i love the tailored, printed blazers. thank you so much for showing this <3

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowite printy! dołączam się do życzeń dla taty. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna kolekcja! Cudowne wzory i kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  28. How cool is this collections! xoxo
    www.hellohellofriday.com

    OdpowiedzUsuń
  29. hi Carolyna, thanks for dropping by my blog. I'm your newest follower! See you here more often! <3

    -Nikki of Inside The Closet
    http://nicolealejandr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. aww what a sweet picture of you and your dad! love all roberto's graphic prints....just stunning!

    xx
    Couture Caddy

    OdpowiedzUsuń
  31. wooow! All those items are absolutely stunning!! I love the blue tones!
    Great inspiration too.

    // Marie from and-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie printy są wspaniałe:*
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow this is stunning!

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ostatnia sukienka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfect collection!!!^^
    i follow you on Bloglovin and on GFC ;)
    can you follow me on both of them too?¿? :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. lovely!!!

    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja wiele z tych rzeczy bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. gorgeous collection!! :)
    thanks for visiting my blog :)

    kath - http://iam-kbc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. It's a gorgeous collection! I especially like the blue and white statement patterns! they remind me a traditional Dutch paintings on glass.

    xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)