czwartek, 7 listopada 2019

Outfit - Black tunic in another version

"Pamiętasz, była jesień,
Mały hotel "Pod Różami",
Pokój numer osiem,
Staruszek portier
Z uśmiechem dawał klucz.

Na schodach niecierpliwie
Całowałeś po kryjomu moje włosy.
Czy więcej złotych liści było,
Czy twych pieszczot, miły,
Dzisiaj nie wiem już."


"Do you remember, it was fall
The small hotel "Under the Roses", room number eight

An elderly porter, smiling, gave us the key
On the stairs, impatiently

You furtively kissed my hair

Whether there were more golden leaves then
than your caresses, dear,
Today I no longer know."




Niedawno byłam w kinie na filmie " Joker". Jest to zdecydowanie mimo mrocznego, ciężkiego klimatu pozycja warta obejrzenia z wielu powodów. Jednak dziś chciałabym się skupić na pewnym z nich. Główny bohater filmu Arthur Fleck - tytułowy Joker jest człowiekiem o pewnego rodzaju wrażliwości. Ponadto cierpi on na chorobę neurologiczną, wywołującą niekontrolowane ataki śmiechu w najmniej odpowiednich momentach co wyróżnia go nieco wśród społeczeństwa, w którym żyje. Z tego powodu jest postrzegany, przede wszystkim przez osoby dorosłe jako inny, dziwny, stuknięty. W pewien sposób przez swoje cechy zostaje zepchnięty na margines. Fantastycznie zagrana przez Phoenixa postać wywołuje w widzu ogromne emocje. W jakiś sposób uwrażliwia. Sprawia, że część z nas zaczyna inaczej myśleć o osobach z różnymi dysfunkcjami. Jest nam w jakiś sposób łatwiej je zrozumieć. Nie oceniać i zwyczajnie  zaakceptować je takimi jakimi są. 
Zauważyłam, że ludzie jako społeczeństwo boją się to tego co inne, odmienne. W ramach reakcji bardzo często na tę inność reagują szyderstwami oraz agresją. A tymczasem nie lepiej jest poznać oraz starać się zrozumieć ?

Tymczasem poniżej po raz kolejny wracam do Was z tuniką firmy Nusa, tym razem jednak w zestawie z jeansami. Lubicie takie boho-hipisowskie klimaty ?
W  sobotę natomiast czeka mnie pakowanie a następnie tygodniowy wyjazd do UK, gdzie  wreszcie zobaczę moja siostrzenicę, siostrzeńca i resztę rodzinki.

***

Recently, I was in the cinema on the movie "Joker". This is definitely a position, despite the dark, heavy climate worth watching for many reasons . However, today I would like to focus on one of them. The main character of the film Arthur Fleck - the title Joker is a man of some kind of sensitivity. In addition, he suffers from a neurological disease, causing uncontrolled attacks of laughter at the least appropriate moments, which makes him in some way different from the society in which he lives. For this reason, he is perceived, primarily by adults, as different, strange, crazy, weirdo. In some ways, due to its characteristics, it is marginalized. The character fantastically played by Phoenix evokes huge emotions in the viewer. In some way he sensitizes us. It makes some of us think differently about people with various dysfunctions. It is somehow easier for us to understand them. Do not judge and simply accept them as they are.

I noticed that people as a society are afraid of what is different and alien. As part of their reaction, they often mock and aggressively react to this otherness. Meanwhile, is it no better to know and try to understand?

Meanwhile, below I once again come back to you with a tunic from Nusa, but this time in a set with jeans. Do you like boho-hippy style?


From the other side on Saturday I will be packing and then a week trip to the UK, where I will finally see my niece, nephew and the rest of the family.

OUTFITS:

tunic/tunika - NUSA
jeans/spodne - second hand
ring/pierścionek - Apart
 buty /shoes- Converse
bransoletka/bracelet - La Pasion jewellery






























130 komentarzy:

  1. Przepiękna jesienna sesja :D!!!
    Jokera muszę koniecznie obejrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this look, Great post!
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...nie dla mnie , Pani korzysta ze "stacji pomp"...tak mi... Dlaczego komentować ...to jakieś absurd...to jak wieczne podnoszenie kurtyny i po tysiąckroć ukłony gdy widowni już od dawna nie ma...więc, po co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałam sobie, więc pewnie powinnam zacząć używać kremu na starość, jak to było przed ukończeniem przygotowań do wystawy, ukończeniem prób przed koncertem, otwarciem kolejnych projektów, pomysłów. Szum, hałas, tumult kroków aż w końcu cisza. Już niczego nie poprawiamy, nic nie będzie lepiej w tej chwili. Tak musi zostać. Mam taką ciszę przed premierą czegoś nowego.Już niczego na tę chwilę nie będę poprawiała. Tak już zostanie. Nauczyłam się mówić dość, koniec. Więcej nic chociaż poprawiać można bez końca...bez końca...bez końca...bez końca...

      Usuń
    2. ...kompletnie o pani zapomniałam ale fajnie ,że pani jest. Jak nie pamiętam, ludzie przestają istnieć.

      Usuń
    3. Na serduszku kierunek w którym pchła ma podążać... Oby nie poddała się presji.

      Usuń
    4. Jestem jestem, nie przestałąm istnieć- Pochłonęła mnie jedynie moja strona rodzinna wraz z Maluchami mojej siostry. Bedąc tam odrywam się od tego co tutaj w sieci i skupiam głównie na tym co ziemskie :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Mam w planach obejrzeć "Jokera". Jestem bardzo ciekawa tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie winnaś być blondi nooo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś nooo ostanio mi do powrotu do ojego blondu nieśpieszno :-D

      Usuń
  6. Ta tunika jest REWELACYJNA! :) Coś czuje, że po wypłacie sobie taką sprawie :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj niestety do mnie takie klimaty Boho nie przemawiają
    Za to wpis ,przepiękny 😍
    Rzeczywiscie zauważyłam że ludzie boją się tego co odmienne i nawet nie próbuje zrozumieć .
    A film ,napewno obejrzę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ten film chcę obejrzeć, to moje klimaty wydają się być. I szanuję aktora. I to prawda, co napisałaś, o baniu się inności. A i dużo nie trzeba, żeby uchodzić za innego. Wystarczy nie przytakiwać wszystkim i mieć swoje zdanie.
    Piękna ściana liści. Utworzył się wspaniały obraz, a w jego sercu intrygująca modelka... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. To prawda, wystarczy choć trochę się wyrózniac a już....
      Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  10. Film obajrze na pewno, a co stylizacji. Tunika super, uwielbiam takie rzeczy. Zmienilabym natomiast buty. Może jakies botki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Siódme zdjęcie. Siódme zdjęcie zasługuje na Vouge'a.

    OdpowiedzUsuń
  12. That tunic is super gorgeous, I love it! And I want to watch that movie!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice look! THe black tunic fits you really well.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu mam w planach wybrać się na ten film. Inność chyba od zawsze postrzegana jest jako nienormalność.
    Zastawia mnie, kto w tym przypadku jest większym dziwolągiem, ten kto wybucha niekontrolowanym śmiechem, czy ten którego nie stać na naturalne odruchy radości na deczko spontaniczności?
    Tuniki wracają do łask
    Ślicznie się prezentujesz w czerni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- dlatego cieszę się ,że takie pozycje powstają. Pokazują wtedy do czego nasze zachowanie może kiedys doprowadzić w końcu każdy ma swoje granice.

      Dziekuję :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  15. Rewelacyjna stylówka. Wszystko mi tu idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! The tunic is awesome and the photos wonderful. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very original and stlish look, Carolina!
    The combo of that tunic with flared jeans is absolutely cool!
    And such lovely bracelet!!!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A very elegant and beautifully designed a black tunic. I love it a lot! It's stylish and romantic!
    I also love a neckless, it's beautifully simple and very charming.
    Wish you a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  19. Postacie z filmu kojarzę, ale nigdy Jokera nie oglądała. Nie miałam pojęcia, że poruszane są tam kwestie chorób, braku akceptacji. Boho dodatki lubię, ale taka koszula to akurat nie moje klimaty akurat ;*
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są - i skutki do czego moga one doprwoadzić.... Mocny film polecam

      :-) pozdrawiam

      Usuń
  20. Beautiful pics Carol, hope you had a great time with your family in UK.
    I didn't saw the movie, yet.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa bransoletka, urocze serduszko i samolot - symbol podróży i wolności... ma coś w sobie. Ładnie prezentujesz się na ścianie jesiennych lisci - natury, kobieco ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Film mam w planach do obejrzenia.
    Styl hipisowski, to nie moja " bajka", przepraszam kochana🤗
    Miłych rodzinnych spotkań życzę 💙🧁☕
    Pozdrawiam serdecznie na miły weekend 🙋

    OdpowiedzUsuń
  23. oryginalna tunika, bardzo Ci pasuje. A bransoletka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Film muszę zobaczyć, tunika jest piękna, cały zestaw mega stylowy!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  25. This tunic looks great on you! You can't go wrong with boho chic style.

    OdpowiedzUsuń
  26. Phoenix play Joker amazingly.
    A lovely tunic, looks good with blue jeans.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na film chce się wybrać, a zdjęcia cudowne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. I saw the trailer for Joker and it seems to me like a serious film, very unlike the typical superhero or super bad guy blockbusters. It seems to me that this film speaks both about mental illnesses and the modern isolation of a man, both important and relevant topics. I don't think I will see it just yet, maybe in the future, I'm not in a mood for sad films right now.

    You look great in this outfit. Pairing this black tunics with flare jeans and sneakers was a lovely style choice.

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's true it's a sad movie with a sad story- but definitely worth to watch them :-)

      ty dear xx

      Usuń
  29. Me gusta! Quedan muy bonitas las fotos con esas hojas tan otoñales! La pulsera es preciosa :) Un besito

    OdpowiedzUsuń
  30. Film joker tez mam zamiar obejrzeć bo słyszę o nim tyle pozytywnych opinii :) piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowita sesja i stylizacja :)
    Słyszałam o tym filmie dużo pozytywnych opini, jednak to nie moj klimat więc się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  32. So effortless chic and beautiful pics!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  33. You look super cool in your black tunic!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  34. El negro ha sido siempre muy elegante. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  35. What an awesome oversized tunic on you! I love it with the jeans and the sleeves are so cool! :) I haven't seen the joker movie - I don't like dark movies!

    Hope that you had a great weekend! We had our annual family photo with Santa for our Christmas cards on Saturday and then a playdate in the park on Sunday :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dear :_)
      yes this movie is very dark but wort to see them xx

      Wow so cool plans :-)

      Usuń
  36. Jeszcze nie wiedziałam tego filmu ale jest na mojej liście do obejrzenia! Tunika super, na jesień świetny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The heart bracelet is really pretty!
    Ohh I saw the Joker and loved it!

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely in black. Love the autumn leaves.

    OdpowiedzUsuń
  39. This is such a lovely outfit and the photos are so pretty with the autumn leaves! Hope you have a great week! XXX

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tą piosenkę. I mostly liked this melody.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mój styl, ale Ty prezentujesz się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ojaaa, jaka zjabiesta ściana liściasta !
    ja muszę koneiczsnie obejrzeć Jokera, ale nie wiem czy d kina jeszcze zdążę ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. I really like that black tunic. It looks very dramatic. And location for shooting is amazing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/beauty-of-listening_10.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji obejrzeć "Jokera", ale czym prędzej zamierzam to nadrobić. :) od siebie mogę polecić film "Boże ciało", który ostatnio zrobił na mnie spore wrażenie. :)

    A stylizacja jest cudowna! :)

    Ściskam,
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boze ciało widziałam i tez bardzo mi sie podobał :-)

      Usuń
  45. Super ta tunika! miłego pobytu w UK :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę się przekonać do takiej tuniki, ale ogólnie bardzo mi się podobają na kimś. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooooh, I love this black tunic!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  48. I loved your tunic!!
    And the bracelet is a grace. Great pictures! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój mąż chciałby obejrzeć "Jokera", natomiast ja niekoniecznie, nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna jest ta tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  51. This is the perfect autumn look.
    SImply amazing my dear.

    Looking for a Christmas gift? Maybe this BLOG is something for you

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ochotę obejrzeć ten film. Wybrałaś bajeczną scenerię do zdjęć, pięknie wyglądasz w tej stylówce!

    OdpowiedzUsuń
  53. Tunika fantastyczna, chyba chciałabym mieć coś podobnego u siebie:)A jesienne, czerwone liście to perfekcyjne tło dla zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  54. The tunic looks so cute. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny zestaw boho z tego wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja muszę w końcu wybrać się na tego Jokera :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie ten film kiedyś obejrzę.
    Super stylizacja. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja nie byłam na tym filmię i nie planuje go nawet obejrzeć, nie moje klimaty :)
    CO do tuniki - fajna opcja, bo wygląda jak sukienka :) jakby dodać pasek to w sam raz ☺

    OdpowiedzUsuń
  59. Estupendo post , es un placer leerte! Que pases un buen día! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, jestem szczerze zainspirowana Twoim zestawieniem! <3
    To dobrze, że powstaje coraz więcej produkcji uświadamiających, że inność nie jest niczym gorszym. Warto pogłębiać świadomość ludzi; choć wiadomo byłoby idealnie gdyby każdy obdarzał się szacunkiem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Super tunika <3 jednak ja się źle czuję w takim kroju <3 Ale jest o tyle fajna, że pasuje i do jesieni i do lata <3

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny "nietoperz" :) ale bransoletka podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Chciałam iść na Jokera, ale akurat wczoraj nie puszczali go w moim kinie, puszczali dziś ale dziś to mi nie po drodze, więc wybrałam się na Proceder, ale bardzo źle wspominam ten film. Ciekawe zestawienie, bardzo interesujący styl, przyznam, że chodź sama niezbyt wiele mam ubrań w tym guście, to jednak bardzo ten styl mi się podoba i mega mnie inspiruje :) Wyglądasz naprawdę świetnie, jak dzieci kwiatów <3 Śliczna sesja, jak zawsze cudownie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Proceder mma przed soba i jestem ciekawa jak mi się spodoba...
      Bardzo dziękuję <3

      Usuń
  64. Amazing pics, so great outfit

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Joker bardzo mnie poruszył. Współczułam mu ogromnie i nie ukrywam, że mimo tego wszystkiego co zrobił na koniec filmu poczułam się lepiej. To inni ludzie doprowadzili do tego kim się stał. Może to tylko film ale jak często doprowadzamy do agresywnych zachowań właśnie brakiem akceptacji, szyderstwem. Każdy z kogo choć raz drwili wie jakie to okropne uczucie, ciężko wyobrazić sobie, że ktoś mógł to znosić całe życie.
    A tak przechodząc do lżejszego tematu tunika jest boska. Uwielbiam takie rzeczy po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo, bardzo emocjonalnie na mnie wpłynął od samego początku. Dokładnie tak, czasami jeden krok, jeden człowiek , jedno działanie a może tyle zmienic w zyciu drugiej osoby.

      Ja tez uwielbiam :-)

      Usuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)