środa, 18 marca 2020

Lifestyle- 5 things you can do staying at home/ 5 rzeczy, które możesz robić zostając w domu

“I have no idea what's awaiting me, 
or what will happen when this all ends. 
For the moment I know this: 
there are sick people and they need curing.”
― Albert Camus, The Plague

“Nie mam pojecia co na mnie czeka,
albo co się stanie kiedy to wszystko się skończy. 
Na ten moment wiem jedynie: 
że gdzieś tam są chorzy ludzie potrzebujący lekarstwa.”

― Albert Camus, The Plague




Ostatnie dni są trudne dla nas wszystkich. Świat znalazł się w dziwnym położeniu, jakiego większość z nas nigdy wcześniej nie doświadczyła. Koronawirus jest obecnie chyba tematem numer jeden w każdym ze światowych mediów. Większość z nas odczuwa różne negatywne emocje : panikę, strach, niepokój. To normalne, ważne jednak , aby nie dać się im pokonać i żyć w miarę normalnie na ile sie tylko da. Nasz rząd jak i wiele znanych osób apelują, aby obecnie pozostać w domu i w ten sposób ograniczyć kontakt ze światem zewnętrznym. Pojawia się zatem pytanie co robić w tym domowym zaciszu. Propozycji jest naprawdę wiele :-)

Z powodu tego co się dzieje zmuszona zostałam odwolać mój niedzielny wylot do Gruzji- musi poczekać- zdrowie i bezpieczeństwo są zdecydowanie ważniejsze.



The last days are difficult for all of us. The world has found itself in a strange position that most of us have never experienced before. Corona virus is probably the number one topic in any of the world's media today. Most of us feel different negative emotions: panic, fear, anxiety. It is normal, but it is important not to be overcome and live as normally as possible. Our government and many famous  people are urging us to stay at home and thus limit contact with the outside world. So it appears the question what to do with spare time at home. There are really many suggestions.

Because of what is happening now, I was forced to postpone my Sunday flight to Georgia - it must wait - health and safety are definitely more important.


1.DOMOWA SIŁOWNIA/ GYM AT HOME

Nie od dziś wiadomo,ze aktywność fizyczna to endorfiny. Warto wykorzystać ten  czas spędzony w domu na poprawę kondycji oraz sprawności fizycznej w domowym zaciszu. W internecie znajdziecie całą gamę różnych, bezpłatnych zestawów ćwiczeń na różne części ciała:-)

It is widely known that physical activity means endorphins. It is worth using this time spending at home to improve  physical condition at home. On the internet you will find a whole range of different, free sets of exercises for different parts of the body :-)




2. KOLOROWANKI DLA DORSOŁYCH/COLOURED BOOKS FOR ADULTS

Kolorowanki dla dorosłych to świetny sposób na wyciszenie myśli i rozwinięcie kreatywności.

Coloring books for adults are a great way to calm down your thoughts and develop creativity.




3. NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH/ LAERNING FOREIGN LANGUAGES

Ten czas wolny to czas idealny na naukę języka obcego. I nie ważne czy to będzie kontynuacja czy nauka od podstaw. Dzięki temu ten czas z pewnością nie będzie starcony, a nowe umiejetności będzie można wypróbować w trakcie kolejnych podróży :)

This free time is ideal for learning a foreign language. And it doesn't matter if it will be a continuation or learning from the beginning . Thanks to this, this time will certainly not be wasted, and we will be able to use new skills during future trips :)



 4. CZYTANIE KSIĄŻEK/ READING BOOKS

Każdy z nas ma z pewnością kilka książek, które odkłada na później to idealny czas także na to, aby nadrobić czytelnnicze zaległości :-) 

Each of us certainly has a few books that we postpone for a later time; it is also a perfect time to catch up on reading delays :-)



5. UKŁADANIE PUZZLI. PUZZLES

Puzzle to świetna rozrywka dla każdego. Uspokaja, relaksuje a ponadto stanowi świetną zabawę na kilka godzin :-)

Puzzles are great entertainment for everyone. Calms, relaxes and also provides great fun for a few hours :-)



Ponadto zostają nam jeszcze seriale oraz filmy na  Netflixie, HBO GO czy innych platformach, gry komputerowe ( w tym moje ukochane The Sims :-P ), ogólne oraz generalne porządki :-)
A jak Wy spędzacie ten czas?

In addition, we still have series and movies on Netflix, HBO GO or other platforms, computer games (including my beloved The Sims :-P),  general house and wardrobe cleanings :-)
And how do you spend this time?







159 komentarzy:

  1. Podobno człowiek inteligentny nigdy się nie nudzi bo zawsze potrafi sobie znaleźć zajęcie. Wierzę w naszą inteligencję ;)
    A tak swoją drogą przypomniałaś mi, że miałam się hiszpańskiego uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zamierzam ułożyć z mężem jakieś puzzle. A poza tym oczywiście czytam książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu zawsze mi się coś tam do roboty znajdzie, więc na nudę nie narzekam 😉
    Myślę że Twoje propozycje, przydadzą się wielu osobom 🙂
    Ja liczę że wszystko szybko wróci do normy 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo podobnie. Też czekam, aż świat wroci do normy...

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja mam spoooro zaplanowanych rzeczy i sukcesywnie je realizuję:)
    Nam wszystkim tego życzę. Wykorzystajmy ten czas dobrze:)

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja codziennie pracuje 8h tyle, że zdalnie z domu a wieczorem ksiązka albo filmy także nie nudzę się przez ten czas. I wszystko robie "na spokojnie" także taki plus tej sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, raz w tygodniu fizycznie jestem w biurze ( niestety nie wszystko da sie załatwić zdalnie)

      Usuń
  6. Czytanie książek i nauka jężyka- to jest to! W końcu nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi baby, everything alright there?
    Take care of your and for your mom in these uncertain times!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hon, Thank you - my both parents are ok, me too.
      I hope so soon life will come back to normal.

      best regards

      Usuń
  8. So great post, amazing things for make in home

    Kisses
    https://www.pimentadeacucar.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że odkąd wszyscy zostaliśmy w domu i pracujemy zdalnie, mam mniej czasu niż przed czasem korony;] Do tego Młoda uczy się zdalnie, więc i na to musi być czas... wieczorami czytam książki...dla wytchnienia;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwrotnie i staram sie ten czas dobrze wykorzystac.
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  10. U mnie praktycznie nic się nie zmieniło, bo praca zdalna ale trochę więcej czasu na czytanie znalazłam :). Pozwoliłam też sobie na wyjście z domu ale (wyjaśniam nim zaczniesz krzyczeć ;p) w pola, lasy gdzie nie ma ludzi. Mieszkanie w małej miejscowości jednak ma swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a na puzzle jeszcze przed pandemią fazę z siostrą miałam ;p

      Usuń
    2. Tez głownie zdalnie, do tego zdalne zajecia na aktorskim i zdalne proby, ale mime tego czasu mam duzo wiecej tylko musiałam go inaczej rozplanować :-P Nie bede krzyczec, a spacer w polu jak najbardziej wskazany - zwłaszcza,ze nie ma tam ludzi :-)

      pozdrawiam kochana

      Usuń
  11. ja pracuję, ale zostaje czas po pracy i weekendy. Joga, kolorowanki i dużo książek., jak dobrze,że mam czytnik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post, babe! Happy Thursday!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu jak ja Wam zazdroszczę siedzenia w domu! Ja nie miałabym z tym żadnego problemu :) Seriale, filmy, Youtube, blog, kawka, winko, no i właśnie... sprzątanie na święta czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uczę się niemieckiego i ćwiczę. Lubię czytać książki, ale przy 3-miesięcznym dziecku to niestety niemożliwe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolny czas spędzam zdecydowanie na świeżym powietrzu - przygotowuje ogródek by zasiać nasiona i wykonuje typowe wiosenne prace w sadku :)
    W domku oczywiście systematyczne ćwiczenia, nadrabianie zaległości na blogu i kulinarne eksperymenty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zzadroszcz ogródka w tych czasach
      również pozdrawiam

      Usuń
  16. Puzzle bym sobie poukladala, ale mala mi rozniesie po domu😁

    OdpowiedzUsuń
  17. I've been working out at home and really enjoy spending this time with my family :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Puzzle to świetny pomysł na spędzanie czasu.Pochłania na długie godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwiczenie to dobry pomysł :). Żeby się nie zasiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie nadrabiam zaległości blogowe i zaczęłam porządki wiosenne w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy próbuję sobie przypomnieć, moje mieszkanie w bloku i 40m2 to zaczynam być pełna podziwu i szacunku, dla tych , którzy dają radę w takich warunkach minimalizować wyjścia i ograniczać kontakty poza domem do zera. Pozwolę sobie, pokłonić się nisko, wszystkim tym , którzy dają radę i są w stanie w tych warunkach funkcjonować, tworząc coś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh thanks for these great ideas! I have so much to keep me busy, blogging, vlogging, editing and retouching all my NYFW street style photos. Learning French. There is just not enough time in the day!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako że jestem domatorem, to dla mnie nie ma zbytnio różnicy w mojej egzystencji. Dobry film, świetna książka, gry planszowe, testowanie nowych przepisów kulinarnych... da się spędzić świetnie czas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie Tobie dużo łatwiej to znosić. Lubię posiezdieć w domu, ale brak mi w tym moich najbliższych

      Usuń
    2. To znaczy tej części najbliższych i przyjaciół, których mam poza swoim domowym zasięgiem

      Usuń
  24. Muszę znaleźć swoje kolorowanki. Przy nadmiarze trudnych wiadomości przyda się coś na odstresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great ideas to stay occupied. Enjoy your weekend.

    OdpowiedzUsuń
  26. W domu zawsze jest coś ciekawego do roboty ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post, love it!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2020/03/croatian-literature-what-to-read-during.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie sporo czasu zajmuje nadrabianie zerówkowych zajęć z juniorem, ale faktycznie mam czas na czytanie i staram się to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Take care good yourself!
    Great things to do during this disaster!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim jedynym planem, gdybym mogła zostać w domu, jest zaszycie się w sypialni i czytanie :) Nie nudziłabym się na pewno 😏

    OdpowiedzUsuń
  31. My stawiamy jeszcze na gry planszowe. Wszyscy fajnie się przy nich bawią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, nie można siedzieć i załamywać ręce. Trzeba ten dziwny czas wykorzystać tak, jak to możliwe. Ja też dużo ćwiczę, nadrabiam książkowe zaległości, sprzątam i... bawię się z dziewczynkami (jest tak jak w czasach, gdy nie chodziłam do pracy :D). Wstyd się przyznać, ale jest mi dobrze!!! Jedyne czego brakuje, to aktywności na zewnątrz. Misiek od czasu do czasu wywozi nas w odludne miejsca. O ileż bardziej docenim teraz chwile spędzone w lesie. Przyroda budzi się z zimowego snu... daje mi to nadzieję, że wszystko skończy się dobrze :).
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- super, że spezdasz aktywnie zcas z dziewczynkami. Tak mi brakuje tych spacerów,zwłaszcza,że pogoda zaczyna dopisywać :-)

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  33. Gry planszowe również bym dołączyła do tej lisy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie opcje, które wymieniasz to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten cały cytat na wstępie idealnie pasuje do zaistniałej sytuacji... :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana
    Ja, jak to kobieta lubiąca czystość i porządek, zabrałam się za sprzątanie, nie tylko szaf, ale piwnicy, oraz pielęgnacji kwiatów.
    Niewiele sama mogę, proszę o pomoc domowników.
    Nadal słucham audiobooków, pichcę w kuchni, rozmawiam z rodziną, znajomymi(pamiętam o mojej znajomej ponad 80-letniej P.Marii)- tylko przez telefon, oglądam zdjęcia rodzinne w albumach.
    Wzruszam się, a razem z Mężem- dumamy sobie, zapraszam na bloga na więcej.
    Pozdrawiam serdecznie, zdrówka życzę, pogody dycha i spokoju:)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jakoś odnajdujesz się w tym trudnym czasie kochana Morgano :-)

      Usuń
  37. To prawda. Znaleźliśmy się w bardzo dziwnej sytuacji, której zapewne nikt się nie spodziewał... Staram się jak mogę by nie stracić zmysłów, ale chwilami jest to mocniejsze ode mnie. Zwłaszcza, że chodzę do pracy i mam kontakt z ludźmi. Niesamowicie się boję... Mam nadzieję, że sytuacja szybko się unormuje.

    Ja z siedzeniem w domu nie mam problemu. Spokojnie mogłabym się w nim zaszyć. Blog, seriale, granie, rysowanie, układanie puzzli. To na pewno coś na, co poświęciłabym swój wolny czas.

    Szkoda, że musiałaś odwołać swoje wakacje. Ale tak jak mówisz - zdrowie najważniejsze!

    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na tę normalność z utęsknieniem, ale cóz robić.....
      Niestety musiałam, no cóż w życiu nic nie jest pewne na 100% .

      pozdrawiam

      Usuń
  38. ja w zeszłym tyg przeczytałam dwie książki już:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja codziennie pracuję, zalety pracy w hipermarkecie, nawet w czasie największej epidemii, przypuszczam, musiałabym chodzić do pracy. Na nudę nie mam co narzekać, jak wraca się z takiej pracy aż chce się posiedzieć w domu. Kiedy jestem w domu, zajmuję się blogiem, robię sobie małe spa, oglądam filmy lub gram z Rafałem w karty. Kocham to :D Kocham te zwykłe, proste rzeczy które codziennie robię.
    Wspaniały wpis kochana! Naprawdę świetne pomysły :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja w pracy fizycznie przez kilak godzin jestem raz w tygodniu, ale puste biuro ( poza mna jest wtedy jedna osoba pachnie smutkiem) W domu też się nie nudzę, zajecia online wymagają calej masy samodzielnej pracy w domu zaem ma co robić

      pozdrawiam

      Usuń
  40. Moje dzieciaki nie pozostawiają mi zbyt wiele wolnego czasu. :) Ale i bez nich nigdy nie narzekałabym na nudę. To dobry czas, żeby zrobić rzeczy, na które normalnie go nie mamy. Ja w końcu po baaaarddzzooo długim czasie wywołałam zdjęcia. Zabierałam się za to nie miesiące, a lata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba umieć szukac plusów w kazdej sytuacji :-) I jak widze Ty je znalazłąś :-)

      Usuń
  41. Z przyjemnością sięgnęłabym teraz po kolorowanki dla dorosłych, ale mała zdecydowanie nie pozwala mi się nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Smuci mnie ta sytuacja z pandemią koronawirusa :(
    Mam nadzieję, że szybko znajdą szczepionkę i opanują tę zarazę.

    Bardzo fajne propozycje na spędzanie wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Excersice is so important! You have more ideas to stay entertained on my latest posts,
    stay safe!
    S

    OdpowiedzUsuń
  44. Ćwiczę, uczę się angielskiego i czytam :-) No i z dziećmi zajęć co niemiara :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. na szczęście jest naprawdę sporo rzeczy, które można robić w domu :) super tekst i przydatny bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Yes, it is up to everyone how in the end this time will be ... Thank you for all the helpful tipps and please stay safe and healthy!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Musze się wziąć za czytanie książek :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. These are great suggestions! I do also want to keep on learning a new language, improve my photography skills, and clean and declutter my room. :)

    Stay safe and take care!
    XO, Melissa

    OdpowiedzUsuń
  49. Sometimes we think that we will not have anything to do at home, but researching a little has many cool things to do.
    I loved the tips! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zdecydowanie przy mojej pięcioletniej córce, która teraz nie chodzi do przedszkola z wiadomych przyczyn, grafik dnia mam dokładnie wypełniony. W dużej mierze planowaniem jej zadań... W przerwach zerkam na bloga i ćwiczę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Thanks for this great informative post!

    OdpowiedzUsuń
  52. these are such a great ideas. For the first time I saw that someone suggest puzzle. That is original and genius idea. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/mon-guerlain-eau-de-parfum-onecklace_25.html

    OdpowiedzUsuń
  53. I appreciate very much posts like this, posts that encourage people to follow the rules and stay home because there are so many things one can do at home too. It is preferable to getting someone in your family sick or ending up in hospitals.

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie książki, trochę ćwiczeń i... zaczynam wyzwanie '30 dni do szpagatu' ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Totally love these ideas! i've been reading too!
    Hope you stay healthy and safe
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  56. i właśnie dlatego ja się n a maksa cieszę z tego wolnego czasu :)!

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak to jest. Przydałaby mi się taka zachęta z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja chodzę do pracy i dla mnie nie zmieniło się nic. ;) Wolnego czasu nie mam ani odrobinki więcej.

    OdpowiedzUsuń
  59. ...z żadnej Pani rady nie skorzystałam . U mnie nic się nie zmieniło. Pracuję jak zawsze. Robię co robiłam jak zawsze. Migam się od pewnych prac, ostatnimi czasy coraz bardziej. Firmy stoją. Stan zawieszenia. Jeśli starczy na wypłaty , stan zawieszenia będzie trwał. Jeśli nie, będzie przykro bo trudno wykształcić dobrego pracownika. Trudno spotkać ciekawego człowieka, który zechce być pracownikiem a bez pensji...Nie narysuję mu środków do zycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli rozsypuje się trójka PR...bardzo powoli rozsypuje się w pył narracja budowana przez lata,ze ludzie wybitni nie byli umoczeni, nie byli sterowani, nie byli wykorzystywani ze względu na swoją wyjątkowość.Powoli pada domek z kart, który miał i udawał potężny, solidny zamek przez wiele lat. w zgliszczach można znaleźć coś dobrego i ciekawego, jeśli ktoś lubi szukać ale może lepiej rozkruszyć gruz, wysypać go pod autostradę i wybudować coś nowego , wolnego od lejcy.

      Usuń
    2. Jadąc ulicami miasta widziałam kilka pojemników PCK -pełnych -widać , tak myślę ,że ludzkość robi porządki w szafach co i ja uczyniłam dla porządku, miejsca na nowe , przewietrzenia szafy i głowy.

      Usuń
    3. W ciekawym czasie, dziesiątki, może nawet setki organizacji, fundacji włącza się i robi co może dla dobra wspólnego. Nie narzekając , nie marudząc i nie skupiając świateł na siebie ale jest jedna fundacja , która jak zawsze ma problem sama generując problemy. Ciekawa jestem czy kwarantanna pomaga w szukaniu informacji i zdobywania obiektywnych sądów.

      Usuń
    4. Nigdy bym nie wpadła na to ,że serce ze strzałką to pożądanie podróżowania. Dziękuję.

      Usuń
  60. Kolorowanki to jest ciekawe no i książki zawsze... My z córką wycinamy, rysujemy, czytamy, gotujemy i uciekamy w las... Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hi! Very good ideas. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  62. Hello
    Let’s say I’m a little scared about this situation we’re in, but I try to be as busy as possible so that the panic doesn’t take care of me. I liked your tips, I loved the coloring book tip, I always did that when I was a kid.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  63. It's a shame you had to change your plans but it's great you are able to relax and find thins to do to fill the time :) We have the kids at home with us so there will be no relaxing, I will have to teach them as I work from home, haha!

    Hope that you are having a nice weekend :) It's another quiet one at home here.

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know but sometimes you have no choice and life and health is more important than anything else.

      Usuń
  64. Cześć, Karolciu.
    Aktualnie właśnie staram się wrócić do samodzielnej nauki włoskiego, którą zaczęłam... no właśnie. Czas nagli! A do tego jest najbardziej odpowiedni do takich osobistych przedsięwzięć. Jak u Ciebie wygląda sprawa z włoskim, to debiut, czy zaczynałaś już wcześniej? Korzystam z podręcznika z Edgarda, uważam że jest świetny, ale ciekawi mnie również Pons - również znany mi ze swojego profesjonalizmu.
    Za parę miesięcy rozmawiamy tylko po włosku, deal? :D

    Ściskam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też samodzielnie kontynuuję włoski. Uczyłam się go już wcześniej rok w domu- dzień w zdień, potem z poziomu B1 wystartowałam w zskole nauki jezyka włoskiego Dante Alighieri. W domu uczyłam się z Ponsa, który bardzo polecam :-)
      Ha ha mam nadzieję ,że się uda :-)

      Również ściskam
      karo

      Usuń
  65. Oprócz puzzli wszystko co zamierzam robić ;) ps Gruzja nie ucieknie najważniejsze zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie wybawieniem stała się praca w ogrodzie i spędzam tam czasami prawie cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Love the poem.
    GReat tips on what to do
    during lockdown. Stay safe ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam te same książki do nauki angielskiego :) Ale puzzle to bym sobie poukładała. Gdzieś tam mam 3D z morzem i molo w Sopocie :)
    Ćwiczenia za to idą mi spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Prawdę mówiąc, to nie pamiętam kiedy ostatnio się nudziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Thanks for sharing your tips!
    Stay safe!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  71. Great ideas! I'm currently enjoying video games, deep cleaning the house, and reading books/listening to audiobooks.

    Stay safe!

    OdpowiedzUsuń
  72. I agree with you that all population of the world faces from bad to the worst pandemic ever...

    # Stay safe and virus free

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja nadrobiłam już chyba wszystkie serialowe zaległości ;) ale chcę jeszcze spróbować jogi :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystkim opcjom mówie "TAK" :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dear Carolyna, it is very important not to panic. Among other things, I use my time to research how many people with COVID19 are HEALTHY again and how many people have an easy infection. Such positive information is better for the soul than all the scaremongering in the media! You give very good tips for the time at home. I also go out into nature very much - to where no other people are.
    Hugs and stay healthy
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2020/03/corona-extra-2-bitte-keine-panik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is the truth : don't panic - this is the worst thing that we can do.

      Take care dear

      Usuń
  76. Good ideas!
    I see Netflix all day ahahah

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Great ideas for staying indoors. These are all the things I would do if I had spear time. I love working out and I love art. My time indoors has been mostly spent working (I'm a teacher and it's not easy to teach via virtual classrooms).

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajne pomysły. Ja podczas wolnego ćwiczę w domu (zawsze ćwiczyłam w domu, ale teraz przestałam chodzić na basen). Generalnie stawiam na rozwój - naukę języków, bloga, czytanie itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja przez ten wolny czas mnóstwo porządków zrobiłam, które zawsze jakoś odkładałam, teraz nie było wymówek, że nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)