środa, 5 lutego 2014

Lady in red


Time for dress number 2 :-) This time I want to present you red dress that I bought in H&M before Christmas time and already I was sure that this year this dress will be my New Year's Eve choice :-) Hope you like it :-)

I was so busy last weeks- at first cause of exams from law and criminology, at second cause my trip to Warsaw where I had a casting and good news is that I get the small role in TV serial J




 
On me:

Shoes/buty – Aldo

Dress/sukienka – H&M

Jewelery/biżuteria - Apart




Czas na sukienkę numer 2 :-) Tym razem chciałabym zaprezentować Wam czerwoną sukienkę zakupioną w sklepie H&M przed świętami. Od razu wiedziałam, że będzie ona moją sylwestrową kreacją:-) Mam nadzieję , że się wam podoba.

Byłam bardzo zajęta przez ostatnie tygodnie – po pierwsze z powodu egzaminów z prawa karnego oraz kryminalistyki, po drugie w związku  z moim wyjazdem do Warszawy  gdzie miałam casting a dobra wiadomością jest to, że dostałam mała rolę w telewizyjnym serialu paradokumentalnym J






 





20 komentarzy:

  1. Well done for the casting Karolina! You look awesome, that dress is to die for, love red!:) Kisses! xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) sukienka ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieziemsko na Tobie lezy :) Jakoś skojarzyłaś mi się z Kylie w piosence Red Blooded Woman :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ! kiecka układa się idealnie <3

    OdpowiedzUsuń