środa, 5 lutego 2014

Lady in red


Time for dress number 2 :-) This time I want to present you red dress that I bought in H&M before Christmas time and already I was sure that this year this dress will be my New Year's Eve choice :-) Hope you like it :-)

I was so busy last weeks- at first cause of exams from law and criminology, at second cause my trip to Warsaw where I had a casting and good news is that I get the small role in TV serial J




 
On me:

Shoes/buty – Aldo

Dress/sukienka – H&M

Jewelery/biżuteria - Apart




Czas na sukienkę numer 2 :-) Tym razem chciałabym zaprezentować Wam czerwoną sukienkę zakupioną w sklepie H&M przed świętami. Od razu wiedziałam, że będzie ona moją sylwestrową kreacją:-) Mam nadzieję , że się wam podoba.

Byłam bardzo zajęta przez ostatnie tygodnie – po pierwsze z powodu egzaminów z prawa karnego oraz kryminalistyki, po drugie w związku  z moim wyjazdem do Warszawy  gdzie miałam casting a dobra wiadomością jest to, że dostałam mała rolę w telewizyjnym serialu paradokumentalnym J






 





18 komentarzy:

  1. Well done for the casting Karolina! You look awesome, that dress is to die for, love red!:) Kisses! xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) sukienka ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieziemsko na Tobie lezy :) Jakoś skojarzyłaś mi się z Kylie w piosence Red Blooded Woman :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ! kiecka układa się idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. HOT! Love this dress on you

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi sweety, so great to ear from you, hope exams went well. This dress looks so stunning on you, amazing fit!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała sukienka i twoja piękna sylwetka

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Masz wspaniałą sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ci pięknie w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna mała czerwona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful ! You are perfect :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)