wtorek, 6 kwietnia 2021

Cosmetics/Kosmetyki - My favourite night masks/Moje ulubione maseczki na noc

 "Każda piękna chwila

ma swoją datę ważności"


"Every beautiful moment

has an expiration date "





Ostatnio znowu mnie tu chwilkę nie było, ale  sporo się działo w zwiazku a pracą plus święta, które postanowiłam wykorzystać przede wszystkim na odpoczynek, którego bardzo potrzebowałam.

Jak część z Was już zapewne wie uwielbiam maseczki. Stosuję je reguralnie od ponad dwudziestu lat. Kilkanaście lat temu ich wybór na rynku nie był zbyt wielki; obecnie są ich tysiące. Wśród tak bogatej oferty warto metodą prób i błędów odkryć te, które służą nam najbardziej. Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi dwoma ulubionymi maseczkami na noc.

Pierwszą z nich to nawiliżająca maska krem na noc marki Tołpa (z powodzeniem można ją stosować także zamiast kremu na dzień). Osobiście często stosuję tę maseczkę zamiast kremu na noc. Jest niezwykle skutecznym produktem, który świetnie nawiliża skórę i chroni ją przed utratą wody. Delikatnie wygładza skórę i sprawia, żee po przebudzeniu wygląda ona na wypoczętą. Jej jedyną wadą ( przynajmniej dla mnie) jest jej dość charakterstyczny, ale na szczęście dość subtelny zapach.

Druga z nich to maseczka Drink Up Intensive marki Origins. Używam jej 2-3 razy w tygodniu. Bardzo lubię jej zapach oraz konsystencję. Jest dla mnie niczym kompres. Doskonale nawiliżą, ponadto ma bardzo dobry skład. Moja twarz po przebudzeniu jest miękka, nawiliżona oraz promienna. Jej jedyną wadą jest cena ) około 100 złotych za opakowanie)

A Wy używacie specjalnych maseczek na noc? Jeśli tak to chętnie poznam i Waszych ulubieńców.

***

Lately again  I wasn't here for awhile but a lot of things were going work at work plus Easter that I decided to spend resting - I really needed it.

As some of you probably already know, I love masks. I have been using them regularly for over twenty years. Several years ago, their choice on the market was quite poor; now there are thousands of them. Among such a rich offer, it is worthwhile to discover the ones that serve us in the best. Today I wanted to share with you my two favorite masks for the night.

The first one of them is the Tołpa moisturizing night cream mask (it can also be successfully used instead of a day cream). Personally, I often use this mask instead of my night cream. It is an extremely effective product that perfectly moisturizes the skin and protects them against water loss. It gently smooths the skin and makes it look refreshed when you wake up. Its only minus (at least for me) is its quite distinctive, but fortunately quite subtle scent.

The second one is the Drink Up Intensive mask by Origins. I use it 2-3 times a week. I really like its smell and texture. It is like a compress for my skin. Perfectly moisturize, and also has a very good composition. After waking up, my face is soft, moisturized and radiant. Its only disadvantage is the price (about PLN 100 per package)

And  do you use any special night masks? If so, I will be happy to getting know your favorites too.










85 komentarzy:

  1. Yes I need to start using masks I mean facial cosmetic masks of course already use the other ones. I will have to try that one out from Origins.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka koreańskich masek na noc i czasami ratują moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  4. JA również ostatnio miałam małą przerwę od bloga przez nadmiar pracy. W Święta troche odpoczęłam ale szybko sie minęło. Nie miałam jeszcze żadnej z tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Cię rozumiem, czasami w życiu są takie okresy,że aż cięzko. Ja troszkę też, ale teraz znów działam :-)

      Usuń
  5. Nie znam tych maseczek, ale tej za około 100 zł na pewno nie wypróbuję - za droga niestety dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę dużo- ale an szczęście zdarzają się ceny promocyjne :-)

      Usuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki od tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że nigdy nie używałam masek na całą noc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie przepadam za maseczkami, bo kiedyś dostałam po jakieś maseczce dziwną, nieprzyjemną wysypkę i od tamtej pory podchodzę z dystansem to tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę maseczkę origins, ale jest dla mnie jedynie ok ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją bardzo lubię, skóra rano miękką i nawiliżona :-)

      Usuń
  10. I have never tried any of these masks I ama wondering whether they are available in Italy!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym tę maskę z Tołpy😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że nie sięgałam jeszcze po tego typu maski, dlatego bardzo chętnie wypróbuję te z wpisu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że udało Ci się odpocząć ☺
    Jeśli chodzi o maski ,zazwyczaj stosuje te "kilkunastominutowe" ,chciaz dwa razy stosowałam maseczki na noc ;od Perfecty i od Ziaji ale średnio mi odpowiada taka forma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przez święta i znowu na pełnych obrotach- mam taki nieco szalony okres obecnie.

      Usuń
  14. Z ciekawością przeczytałam Twój wpis. Eksperymentuję z maseczkami, ale nie m jeszcze swojej ulubionej. Chętnie wypróbuję maseczkę Tołpy. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie też eksperymentuję - i te sa zdecydowanie moimi nocnymi ulubieńcami :-)
      Pozdrawiam równie cieplutko :-)

      Usuń
  15. both sound excellent products....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  16. Great to know about your favourite masks. I'm not using any masks at the moment. Drink Up seems like a mask I would enjoy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dear Karo,
    it sounds good when the skin feels comfortable after the night mask. I'm just not sure if you put on a mask so often that the skin doesn't get too used to it in the long run. 2-3 times a week it seems to me very often ... I don't use masks myself, just argan oil or an organic night cream.
    Happy sunday and all the best from Austria,
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2021/04/marillen-erlebnisweg-und-gottweig.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am using oils as well cause after them the skin is in much better condition I think :-)

      Usuń
  18. Nie używam maseczek póki co, bo wieczorem jestem bardzo zmęczona. Tylko balsam na skórę.
    Propozycje kosmetyków godne uwagi, jak najbardziej.
    Pozdrawiam cieplutko💛🌞🌷🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. Sounds good, I have a few night mask samples but I never find the time to use them, thanks for the reminder!
    Have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam maseczki ale powyższych jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maski kocham, nie miałam żadnej z tych, które pokazujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię sama czasami zrobić sobie SPA w domu i nałożyć maseczkę. Tych nie miałam jednak nigdy przyjemności testować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Maseczki to podstawa mojej pielęgnacji! Tych akurat nie testowałam, ale z chęcią chciałabym zweryfikować ich właściwości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love these masks! It is important to take care of our skin, as well as being a pleasant time to enjoy ourselves.

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love them too :-) I think as well that taking care about our skin is important thing.

      Usuń
  25. Nie używałam takich masek na całą noc, ale muszę spróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis po "urlopie".

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiła mnie ta zielona. Gdy nie zapasy pewne bym po nią sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  27. kosmetyk tołpy bardziej mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Didn't know these brands but sound interesting!
    I'm a huge lover of facial masks!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I love too face masks, those seems to be interesting!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like to use night masks. Thanks for the detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  31. Great selection dear
    Thx for share!

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe produkty :)
    Obserwuję #649
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny ten cytat na początku :)

    Maseczki ciekawe, szczególnie ta zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe produkty. Warto je sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też bardzo lubię maseczki. Takich na noc dawno już nie używałam, najczęściej sięgam po takie, które zmywa się po kilku minutach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe kosmetyki, tą drugą maseczkę chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestawi a tam maska krem jest świetna, ja osobiście uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. These sound like two great masks! I try use a mask once a week, I really notice a difference in my skin when I do.

    Hope that you are having a good week! Starting to get some autumn weather here at last - nice and cool in the mornings and evenings.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze, że sobie odpoczęłaś :) każdemu potrzebna jest czasem przerwa :) ja ostatnio mam nadzwyczaj dużo czasu ale to tylko cisza przed burzą. Masek niestety nie znam, nie miałam okazji ich testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci,że ostanio był taki szalony okres pod różnymi względami- od maja normlanie już mam nadzieję wróże do reguralnego blogowania :-)

      Usuń
  41. Witam serdecznie ♡
    Mnie ostatnio też trochę nie było. To naturalne, nie ma się czym przejmować, najważniejsze, że zawsze wraca się do swojego małego zakątka Internetu :)
    Jeżeli chodzi o maseczki, to jestem ich miłośnikiem :D Też stosuję je regularnie. Miałam tą z tołpy, naprawdę fajna :) Ocenie mam od Mediheal, taką ze śluzem ślimaka i bardzo mi odpowiada :)
    Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie rozumiem i to prawda najwazniejsze,że sie wraca :-)
      Ciekawie brzmi ta ze śluzem ślimaka której używasz :-)

      Usuń
  42. Tych dwóch maseczek akurat nie znam, ale uważam, że maseczki na noc to świetny wynalazek, z którego coraz częściej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie bardzo lubię maseczek... Chyba że naturalne domowe. Dlatego staram się używać dobrych kremów i tylko z dobrym naturalnym składem. Wiosna to dobra maseczka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię i używam od wielu lat - dobry krem to podstawa :-)

      Usuń
  44. Jakiś czas temu pisałam recenzję maski Orgins :) tylko tej z różową glinką

    OdpowiedzUsuń
  45. well, i'm using the origins product Mega-Mushroom Relief & Resilience Soothing Treatment Lotion, but i don't think it suits my skin.
    body wave lace front

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)