poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Lifestyle- sibilings/ rodzeństwo

"Rodzeństwo.
 Moja najbardziej pokrewna dusza"


"Sibilings.
My most related soul"


Ostatnio sporo czasu zajmuje mi praca nad scenariuszem a także próby przed czerwcowym spektaklem. W związku  z tym brakuje  czasu na pewne inne aktywności takie jak blog. Na szczęście jeszcze troszkę i wszystko powoli wróci do normy a mi pozostanie uczucie satysfakcji. Tymczasem powracam do tytułowego tematu dzisiejszego postu, czyli rodzeństwa.
Rodzeństwo to osoba bądź osoby, które w naszym życiu zajmują miejsce szczególne. To wyjątkowy rodzaj więzi, który łączy ludzi na zawsze. Nigdy bowiem nie przestajesz być czyimś bratem bądź siostrą
Są różne rodzeństwa. Jedne są sobie bliższe, inne dalsze, a jeszcze inne prawie wcale nie utrzymują ze sobą kontaktu.
Jednak brat czy siostra to osoba, która zna Cię od zupełnie innej strony niż cała reszta świata. Ktoś tak ładnie kiedyś napisał, że „rodzeństwo to cząstka dzieciństwa, która na zawsze pozostaje w Tobie.” Jest w tym wiele prawdy. Bardzo często bowiem jest to właśnie Twój pierwszy kompan do zabaw. Ktoś z kim razem poznajesz  świat.
Mam jedną siostrę - Magdę. Jest ona w moim życiu osobą szczególną. Kiedy o niej pomyślę to gdzieś w środku budzi się w mnie gama najróżniejszych emocji. Od życia dostałyśmy piękną, jedyną w swoim rodzaju wspólną historię. Magda to nie tylko siostra, to także przyjaciółka. I choć obecnie dzielą nas tysiące kilometrów to wciąż mamy ze sobą bliski kontakt.
Nie pamiętam mojego życia przed nią ( jestem starsza). Zawsze była nieodłącznym elementem nie tylko mojego dzieciństwa, ale także późniejszych etapów w życiu. Kimś z kim zawsze można porozmawiać, się poskarżyć, poprosić o pomoc. Osobą, która zawsze stanie po Twojej stronie. Oczywiście jak każde rodzeństwa przechodziłyśmy etapy kłótni. Niejednokrotnie bywały momenty, że jedna miała ochotę drugą zamordować. Ale to mijało. Zawsze mówiłam rodzicom, że Magda była najlepszym prezentem jaki od nich otrzymałam i nic już tego nie przebije.
Jestem ciekawa jak w tej kwestii jest u Was? Macie rodzeństwo? Czujecie z nimi tę szczególną więź?

***

Recently, I have been working hard on the script for and also rehearsing for  before the June spectacle it takes quite a lot of time. Therefore, there is not enough time for some other activities such as a blogging. Fortunately, a little more and everything will slowly return to normal and I will feel a sense of satisfaction. Meanwhile, I return to the title theme of today's post- siblings.
Siblings are people who occupy a special place in our lives. It is a unique kind of bond that connects people forever. You never stop being someone's brother or sister.
There are different kinds of  siblings. Some are closer, others further, and some of them do not have any contact with each other.
However, a brother or sister is a person who knows you from a completely different side than the rest of the world. Someone once wrote so nicely that "siblings are part of a childhood that stays with you forever." There is a lot of truth in it. Very often it is your first companion to play. Someone with whom you meet the world together.
I have one sister - Magda. She is a special person in my life. When I think about it, a range of various emotions awakens in the middle of me. We've got a beautiful, one-of-a-kind, shared story from life. Magda is not only a sister, she is also a friend. And although we are currently thousands of miles away from each othet, we still have close contact relation between each other.
I do not remember my life  before her (I'm older). It has always been an inseparable element not only of my childhood but also of later  years in my life. Someone with whom you can always talk, complain, ask for help. A person who will always stand by your side. Of course, like all siblings, we went through the phases of quarrel. Sometimes there were moments when one wanted to murder the other one. But it passed after some time. I always told my parents that Magda was the best gift I have ever received from them and nothing would beat it.

I'm curious how is it with you? Do you have siblings? Do you feel that special bond with them?








Childhood / dzieciństwo:
















and older years / i późniejsze lata:





























I w jednym z najważniejszych dni w jej życiu :-) and in one of the most important days in her life
a także z jedną z najważniejszych osób w naszym życiu jej małą córeczką Chloe/and also in one of the most important people in this world her little baby girl- Chloe.

66 komentarzy:

  1. Ja też mam siostrę i to również moja przyjaciółka. Świetne zdjęcia. Widać waszą więź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć tak dobrego kontaktu :-)Mam brata, rok młodszego ode mnie.Mamy zupełnie odmienne charaktery,bywało że przez parę lat nie rozmawialiśmy ze sobą i unikaliśmy się jak ognia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. My z siostra tez się nieco różnimy :-)

      Usuń
  3. Cool! Have a lovely week, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam siostrę. Świetna babka👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post i świetne zdjęcia. Podobne do siebie jesteście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, ależ to musi być świetna relacji. Cudownie mieć tak bliską osobę w swoim życiu. :)
    Ja niestety nie mam rodzeństwa nad czym bardzo ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jedynaczką i mamą jedynaka :) W ogóle nie wyobrażam sobie, co to za więź między rodzeństwem. Szczerze mówiąc, w najblizszym otoczeniu mam przykłady na to, że brat i siostra, to najgorszy wróg. Przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykła, rodzeństwo to ktoś kto zna Cię od zawsze. Razem dorastacie.
      Faktycznie bardzo przykre

      Usuń
  8. Mam dwóch braci i...ta więź jest lekko luźnawa. Ale może dlatego że dzieli nas spora różnica wieku...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!!!
    Też mam siostrę. Pięć lat starszą. I też dzieli nas ogrom kilometrów;) Jest mi bardzo bliska. Mamy takie samo poczucie humoru:)
    Ps. Mój Tato miał taką samą maskę Mikołaja (przychodził do naszego przedszkola jako święty;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja jak super, ha ha te maski chyba wtedy były bardzo popularne :-)
      pozdrawiam
      Karo

      Usuń
  10. I totally agree... I feel the same way about my sister. We have a very special bond!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Między mną a moją siostrą jest ponad 7 lat różnicy, dlatego nigdy się zbyt dobrze nie dogadywałyśmy. To się zmieniło gdy wyprowadziłam się od rodziców i zaczęłyśmy się widywać raz-dwa razy w miesiącu. Albo może tez moja siostra nareszcie dorosła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku ta róznica jest bardziej widoczna z wiekiem jakoś tak się upłynnia

      Usuń
  12. Widać ze rozumiecie się bez słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam brata i dwie siostry :) myślę że jesteśmy sobie bliscy. Z jedną siostra codziennie rozmawiam na kamerce. Ona jest w Anglii ja w Holandii. :) w ta sobotę w końcu zobaczymy się po roku od ostatniego spotkania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z siostra też na skypie itd Na szczęście sporo do siebie latamy :-)

      Usuń
  14. Jakie piękne zdjęcia, widać, że macie świetną relację!:)
    Ja mam 10 lat starszego brata, gdy byłam dzieckiem, to on przebierał się za Św. Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. You are lucky to have such a lovely relationship with your sister! I was an only child but I had a cousin who I grew up with that was like a little brother.

    OdpowiedzUsuń
  16. I really know what you mean, I've got an older brother (of just 1 year) and we are very best friends since...ever!
    And now that he's got married and lives in another city we're even closer!
    Beautiful pics!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. The pictures are amazing! Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaawn lovely pics ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze marzyłam o siostrze bliźniaczce.
    Wyglącie cudownie i super, że jesteście również przyjaciółkami i macie silną relacje :)
    Ja mam brata młodszego o 5 lat, ale mamy taką neutralną relację.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Carolyna
    I love your pics with your sis!!
    I have a brother but he dont like me he has jealous of me and our mother!!
    Loved to know that relation with your sis it is beautiful!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh no, I am sorry to hear it. I think that siblings should support each other xx

      Usuń
  21. Jakie świetne zdjęcia *.* Zawsze chciałam mieć siostrę ;p Mam rodzeństwo, ale nie mamy ze sobą jakichś szczególnych więzi. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja akurat jestem jedynaczką;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great review and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Unluckily for me I have no siblings, I always wanted to have a bro or a sis but it didn't happen!
    I do have a lot of close cousins instead!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely pictures dear!
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam brata ale nie mamy kontaktu takiego jak Ty z siostrą;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    super cute post my dear :)

    NEW REVIEW POST | NYX: HD STUDIO PHOTOGENIC CONCEALER!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Che dolci queste foto... mi sarebbe piaciuto tanto avere una sorella!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam brata. Teraz widzę, że nie doceniałam czasu gdy był młodszy i nie potrafił się ode mnie odkleić. Teraz czasem za tym tęsknie, gdy jest już taki samodzielny. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo,,,, tak to juz czasami bywa. Gdy mamy obok nie doceniamy :-)

      Usuń
  30. Świetne zdjęcia, widać, że jesteście ze sobą bardzo blisko - i to się ceni! Ja mam dwóch młodszych braci i również jestem z nimi bardzo związana :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać że macie świetne relacje ☺
    Ja mam rodzeństwo ale przyrodnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że macie tak dobre relacje!
    Ja mam młodszego brata i różnie to bywa u nas, ponieważ on przechodzi teraz różne fazy w swoim życiu.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale na pewno jest mieć rodzeństwo :) Niestety nic o tym nie wiem, bo jestem jedynaczką, chodź zawsze chciałam mieć brata albo siostrę tylko że starszą :D mój ukochany ma za to liczne rodzeństwo, więc trochę się to wyrównuje, jednak postanowiłam sobie, że jak będę mieć dzieci to na pewno nie jedno, rodzeństwo to coś pięknego :) wspaniałe zdjęcia, widać że łączy was silna więź! <3
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest jak obok Ciebie jest jeszcze ktoś jak wkraczasz w ten świat- ja na razie dzieci nie mam , ale moja siostra już swojej córeczce prawie zafundowała kompana do zabaw ( jset w ciąży ) :-)

      Usuń
  34. Let the download process of norton setup gets complete. Steps to Install norton com setup. After completing the downloading process of Norton setup, the user has to start installing the norton setup by opening downloads folder. Here's how: Extracting the file will launch the installation process of norton.com setup.

    Use this Coinbase login page guide on Coinbase.com to find how to buy and sell digital currency like Bitcoin, Ethereum, Litecoin, and more after you sign in online to the website.

    office.com/setup - To get started with Microsoft Office download & install office setup. Find the product key for activation at www.office.com/setup.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. What a superb post! I have no words to describe this post because everthing is clear with your wonderfull words. I really feel out for world reading your post, it is full of fresh and usefull. I really appreciate, keep the work continue.

    norton.com/setup ! www.norton.com/setup ! office.com/setup


    OdpowiedzUsuń
  37. Mcafee is a popular antivirus protection product which secures your computers and laptops from malware attacks. You can download this antivirus from mcafee.com/activate . I personally used it and it has secured my system for 6 year.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)