piątek, 30 sierpnia 2019

Photo shoots - Kill Bill inspirations

" Głupiutka biała dziewczyna
lubi się bawić samurajskimi mieczami...
Może nie dasz rady walczyć jak samuraj,
ale chociaż zginiesz śmiercią samuraja"
/Kill Bill/



" Silly Caucasian girl 
likes play with samurai swords.
You might not able to fight like a samurai,
but can at least die like a samurai"
/Kill Bill/




Ostatnio na ekrany kin wszedł 9-ty film jednego z najciekawszych reżyserów XX wieku. Tym razem QT swoim filmem oddaje hołd epoce  oraz kinu lat 60-tych, które są mu szczególnie bliskie. Widać to niemal w każdej scenie kiedy prowadzi nas wraz ze swoimi głównymi bohaterami aktorem Rickiem Daltonem oraz jego przyjacielem - kaskaderem po uliczkach miasta aniołów. W tle przy klimatycznej muzyce filmowej tamtego okresu widzimy dookoła grupie hipisów, w tym członków słynnej sekty Mansona a także wchodzące gwiazdy Hollywood takie jak Sharon Tate. Film ten ma niezwykły klimat. Pokazuje nam życie na planie zza kulis. W formie jak robiło się to kiedyś. Dodatkowo cała masa świetnych dialogów oraz nawiązań do poprzednich filmów Tarantino, który tą pozycją absolutnie mnie kupił.

Tymczasem w nawiązaniu do jednej z najciekawszych ostatnich premier zapraszam Was do przejrzenia zdjęć z sesji zdjęciowej nawiązującej do postaci Gogo Yubari ze słynnego Kill Billa. Zdjęcia robiliśmy na poznańskiej cytadeli w otoczeniu dymu rac w 35oC temperaturze w środku dnia.
Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :-)
Obecnie powoli pakuję plecak i szykuje się do dwóch czekających na mnie podróży, z których na bieżąco w ramach możliwości będę zdawać relacje  na Instagramie. Po powrocie natomiast przygotuje dla Was posty podróżnicze z pewnych miejsc oraz zarysem kosztów, dla tych, którzy takie podróże chcieliby w przyszłości zrealizować samodzielnie.



Recently, the 9th film of one of the most interesting directors of the 20th century entered to the cinema screens. This time, QT pays tribute to the epoch and cinema of the 60's, which are particularly close to him. This can be seen in almost every scene when he leads us along with the main characters, actor Rick Dalton and his friend - a stuntman through the streets of the city of angels. In the background, with the atmospheric film music of that period, we see a group of hippies around, including members of the famous Manson family and also rising Hollywood stars such as Sharon Tate. This film has an unusual atmosphere. It shows us life one the movie set from backstage. In form as it was once done. In addition, a lot of great dialogues and establishment to previous films Tarantino, who absolutely bought me with this item.

 Meanwhile, in reference to one of the most interesting recent premieres, I invite you to look through photos from the photo session referring to the character of Gogo Yubari from the famous Kill Bill. We took pictures at the Poznan's citadel surrounded by smoke flares at 35oC in the middle of the day.

I hope you like them :-)

 Now  I'm slowly packing my backpack and I am almost ready for two travels, from which I will be able to report on Instagram as soon as possible. After returning, I will prepare for you series of travel posts from certain places and an outline of costs, for those among you who would like to organize this kind of  travel in the future on their own.





Model: me
photos: Patryk Pieczyński- Crazy Lens


















127 komentarzy:

  1. What a great idea. Looks so good. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. The photos are all so beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i oryginalne zdjęcia. Ale masz fajnie z tymi podróżami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo spodobał mi się pomysł :-)
      Wiem, niestety juz po....

      Usuń
  4. You look so pretty. The pictures are awesome.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a fun photo shoot! You like you had a great time and love the concept

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sesja zdjęciowa! miło obejrzeć czasami coś innego niż to co jest wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great poses with the samurai sword!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha... Dobry pomysł. uwielbiam kill billa

    OdpowiedzUsuń
  9. So cool!! Love the photos and outfit :)

    https://nicole-aguinaldo.blogspot.com/2019/07/stylish-basics.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita wojownicza sesja, bardzo kreatywnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absoulutely cool, I love the pics and your outfit too!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł, fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really liked Kill Bill so I totally love this post:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł na sesje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znudziłam się . Ileż można oglądać obrazki i chociaż lubię kobiety to lubię gdy są dla mnie a nie dla tej, której nie lubię.
    Ciekawa jestem czy pani wysiłek się przynajmniej opłaci. Mam na myśli finanse a nie komentarze.
    Za dużo oszukanych blogów, oszukanych treści, oszukanych prawd. Rozumiem, na udawaniu , i nabieraniu innych że to jest dobre opiera się teraz rynek i takie tam bzdety ale mnie to jakoś nie wciągnęło. Pani też tworzy taki oszukany blog...jak reklamę byle czego byle sprzedać jak najwięcej. Trzeba najpierw opłacić prąd, potem kupić elektrownię , potem sieć przesyłową itd itd... tylko po co ...by powiedzieć kumplowi..patrz stary jak oni to łykają...
    W dupie z takim światem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę bloga w celach finansowych. Pracuje na etacie i umowach o dzieło. Jest mi z tym dobrze. Komentarze znaczą dla mnie w tym miejscu więcej aniżeli jakiekolwiek dobra materialne. Blog prowadzę po swojemu, nikt mi nie narzuca co ma tutaj być a czego nie. To malutki kawałek mojego świata , a ze dzieją się w nim różne rzeczy ... pozdrawiam

      Usuń
    2. Czyli myliłam się co do prowadzenia bloga dla pieniędzy. Przepraszam. Moje odczucia w świetle pani wyjaśnień okazują się być kłamstwem. To dobrze.
      No ale wciąż czuję to samo mimo przytoczonych przez panią faktów. Do dupy. Bo sprawiłam pani przykrość a jednocześnie moje odczucia nie ulegają zmianie. Pójdę już. Mam świetny bimber niczym 15 letnia whisky a może nawet lepszy. Upiję się . Może to cos zmieni. Jeszcze raz przepraszam ,moje odczucia kłamią i przepraszam ,że nie ulegają zmianie.

      Usuń
    3. Nie wiem skąd mi się to wzięło . Może z relacji o tym jak to dziecko popłynęło sobie statkiem by nie zostawiać jakiegoś śladu węglowe(nie wiem o co chodzi). Konkluzja z tego popłynięcia, to o czym wspomniałam. :"patrz stary jak oni to łykają"- ileś osób musiało za dzieckiem polecieć samolotem, z powrotem też dziecko przyleci samolotem czyli hipokryzja taka sama jak przy elektrycznych samochodach, które bardziej trują środowisko niż zwyczajne , długo użytkowane diesle. Tyle tytułem głupiego wstępu a teraz do rzeczy. Zwróciłam uwagę na pani tenisówki i pomyślałam sobie ,że to kolejny element niszczenia planety i ....ekolodzy nie krzyczą. Po co robić buty z plastiku, gumy, zamiast wykorzystać zostające przecież i będące w nadmiarze skóry. Dobrze wyprawiona skórka i dobrze zrobione skórzane buty to i klasa to i jakość to i trwałość to i ochrona planety bo wykorzystanie materiałów jak to drzewiej bywało gdy zabite zwierze wykorzystywano w stu procentach a z zębów robiono naszyjniki.
      Ja nie mam tenisówek. Mam skórzane adidasy chociaż nie zwyzywała bym siebie mianem ekolożki.

      Usuń
    4. Szukałam w słowniku języka polskiego. :"Photo shoots - Kill Bill inspirations" nie ma .
      Nie znajduje w stanach, wrzucania polskich tytułów, w niemczech kompletnie nie. Francja. Nie. Przecież jest pani wykształcona, inteligentna, ma wiele talentów poznanych i niepoznanych więc skąd to ...jeśli dla anglojęzycznych, dlaczego nie ma tłumaczenia na angielski a nie odwrotnie.
      Kojarzę to z wieczną w witrynach , sprzedażą "Sali"...i nie wchodzę bo skoro sklep plajtuje , wyprzedaje pomieszczenia...to towar miał kiepski.

      Usuń
    5. Zawsze byłam fanka trampek, Conversy noszę od lat - lubię, są wygodne :) Dobrze się w nich czuję.
      Blog zaczęłam prowadzić mieszkając w Anglii, początkowo pisałam tylko w języku angielskim- później już w dwóch - choć do dnia dzisiejszego nagłówki często są napisane w języku angielskim, choć nie zawsze :) pozdrawiam

      Usuń
    6. Dlaczego odpowiada pani na moje komentarze jak gdyby były zarzutem do Pani. Nie są . Pani jest dla mnie treścią, prowokacją , nie człowiekiem . Nie szukam w pani treściach pani bo jej tam nie ma, tak sądzę jeśli przysiadam w necie u kogoś na dłużej. Wszak gdybym uważała ,że jest pani człowiekiem , oczekiwania moje by były jak od ludzia a tak...dostaje co dostaję a jak nie dostaję nie robi to na mnie wrażenia.
      Kiedyś mieszkałam w Izraelu. Kiedyś mieszkałam w USA . Kiedyś byłam Polką ?

      Usuń
    7. Drzewiej lubiłam ubierać moje kochanki i czułam to dzięki czemu udawało mi się połączyć detale tak by współgrały i tworzyły obraz warty powieszenia na ścianie. Spróbowałam w ten sposób spojrzeć na pani zdjęcia. Chyba ztraciłam już te zdolności. Ten talent więc nie będę za dużo poza może jednym. Do tenisówek co je pani nazywa conversy nie bardzo mi pasuje długość spódniczki....zresztą do miecza ta długość też nie pasuje. Gdyby buty były jak miecz brązowe...brązowe usta ...kiedyś widziałam całą postać a teraz...talent nieużywany obumarł...

      Usuń
    8. Stylizacja miała być tak ws stylu pewnej filmowej postaci tyle,ze je broń zamieniliśmy na katanę - dla przekory. To prwada, że czyta tutaj czyta Pani treści, ale te treści pisze jednak człowiek, który zostawia tu kwawałek swojej duszy, serca, swiata

      Usuń
  16. Zdjęcia wyszły oryginalnie i ciekawie. Ale wyobrażam sobie co czułaś w takiej temperaturze w ciemnej marynarce. To się nazywa poświęcenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czując ten mrozik na zewnątrz nie mogę uwierzyć iż było mi tak ciepło :-)

      Usuń
  17. lovely pictures with beautiful outfit

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na zdjęcia, uwielbiam filmy tego reżysera:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam sesję z kataną ale inspiracją do niej był "Highlander". :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odważna sesja, która pasuje idealnie do Ciebie!
    Miłego weekendu, pozdrówka zostawiam😀☕☀️🦋

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalna sesja. Naprawdę super wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz zajefajnie. No i trampki - kocham trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice photos!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetna sesja! Te z dymem podobają mi się najbardziej. Też lubię filmy QT i wybieram się na jego najnowszy film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę sie ,że przypadła Ci do gustu. Ja tez bardzo lubię jego filmy.

      Usuń
  25. Trochę grozą powiało, super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great photos darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. That's a great idea Carolyna!!
    That's a great movie and you look amazing!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi Carolyna, you are good to play an action movie.
    Lovely action photo series!

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a great idea for a photo-shot! You look great in this Gogo inspired outfit. The sword looks very realistic too. When I was in high school some of my friends called me Gogo after this character and said I looked like her. I had bangs back them so maybe that is why. Kill Bill is such a classic. I really enjoy it, even if I typically don't like violence.
    I like Quentin Tarantino because he is not a commercial director, you can see that he sees film as art. That is why I always watch his films, he is one of few directors who has a signature style and an artistic vision. Most film makers in Hollywood make films that will make money, but not Tarantino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dear.Ha ha yes you are similar to Gogo character :-)
      I agree with you in the topic of Tarantino- He has a special place i cinematography in my opinion :-)

      Usuń
  30. Warto było się poświęcić ,sesja się udała 😍
    Ten dym świetnie tu wygląda ,bardzo mi się podoba ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł na sesję zdjęciową :D!!! Uwielbiam Twój talent aktorski!!!
    P.S. Ciekawa jestem, gdzie tym razem jedziesz :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jutro kierunek - Chorwacja :)
      Później zmiana kontynentu :)

      Usuń
  32. Great background for these photos. I like the concept of using the photos to illustrate the film

    OdpowiedzUsuń
  33. Great background for these photos. I like the concept of using the photos to illustrate the film

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks a lot :D

    fantastic photos my friend. lovd it

    NEW BRANDING POST | SEPTEMBER GOODIES!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  35. these pics are so nice and artsy !! xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Love these pictures!!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę przyjemnej podróży i z niecierpliwością czekam na relacje. Ciekawa sesja.

    OdpowiedzUsuń
  38. What awesome photos! While I haven't seen the films (too violent for me!) I love this photo shoot, the smoke in green and orange looks awesome, what fun! :)

    Hope you had a wonderful weekend! The weekday wear linkup is live on my blog, I'd love you to join! :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  39. Great photos.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa sesja, super!
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Sesja wyszła po prostu obłędnie! Przyciąga uwagę, wprowadza w tajemniczy klimat, który chciałoby się jak najszybciej odkryć. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się tła tych zdjęć😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka ciekawa i oryginalna sesja. :) Życzę udanych podróży!

    OdpowiedzUsuń
  45. Very creative Enjoy your holiday xoxo Cris

    http://photosbycris.blogspot.com/2019/08/i-am-sharing-my-secret.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Sesja bardzo oryginalna :D dobry pomysł na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy pomysł na sesję zdjęciową :D Wyszły super :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. A great review indeed, thanks for sharing! The pictures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice post.
    I love Kill Bill all of the three movies.
    Love your look and pics.
    I bought an Onitsuka sneakers just like what
    Uma Thurman wore in Kill BIll.
    I am also looking forward to see Once Upon a Time in Hollywood.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Sesja po prostu mega :D świetnie wyszłaś, film muszę obejrzeć ^^ a pomysł z kosztorysem podróży na pewno wielu osobom się przyda, sama chętnie na niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Pomysł na sesje - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  52. So cool and very creative photos. Like a true superhero!

    OdpowiedzUsuń
  53. so cool and interesting! looks like you're having so much fun! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  54. Gostei do seu post, seu site é muito bom mesmo, estou toda semana visitando e lendo seus artigos.

    Parabéns!

    Meu Blog: Resultado Saúde Cap

    OdpowiedzUsuń
  55. ;D

    Adorei as fotos!

    Ótimo sábado!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. Mega stylówka! Świetne te zdjęcia, swoją drogą uwielbiam kolorowe świece dymne, robią genialny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł na sesję- a nowego filmu Tarantino jeszcze nie widziałam, czas w końcu to nadrobić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I need to watch Kill Bill, I haven't seen it yet.
    But I liked the photos, they were very cool :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  59. So cool post, this pic is very cool

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Thanks for taking the time to put this all together and for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  61. You are a pretty girl!
    Thank you for visiting!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  62. Freaking obsessed with your blog!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawa interpretacja. Podoba mi się pomysł na stworzenie tego posta. Taka wojowniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Intrygująca sesja, przypomniałaś mi o tym filmie, chętnie do niego wrócę. :)

    Ściskam,
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna sesja :) Chętnie obejrzałabym ten film.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ich wyjątkowy klimat! 😊

    OdpowiedzUsuń
  67. So cool shooting, dear!
    You've really re-created the kill Bill atmosphere! Super idea!
    XO
    S
    https://www.evierlindastayhealthy.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)