poniedziałek, 1 lipca 2019

Lifestyle - Canary gloster/ Kanarek gloster - Felicjan

"It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong"




"Tutaj jest tak samotnie bez Ciebie 

Jak ptakowi bez jego treli
Nic nie powstrzymuje moich samotnych łez 
Powiedz mi kochanie, gdzie popełniłam błąd?"










Dzisiaj  będę z Wami tutaj tylko przez chwilę. 26 czerwca - w dniu, w którym ja przyszłam na ten świat, mój kochany kanarek Felicjan postanowił go opuścić. Z tego powodu przez ostatnie kilka dni nie miałam sił, aby podzielic sie z Wami nowymi postami.
Zwierzaczki  sa dla mnie jak członkowie rodziny, po których odejściu zawsze odczuwam ogromną pustkę.




Today I will be here with you only for a while. 26th of June , the day I came into this world, my beloved canary Felicjan decided to leave them. Cause of this I wasn't here with new posts last days.
The pets are like family members to myself, and when they died I always feel inside huge emptiness.







Felicjan and I

72 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. Szkoda kanarka, wygląda na niesamowicie urocze stworzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twojego kanarka,tak jak już wspomniałam na Instagramie
    Trzymaj się kochana 😘
    P.S wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi :( Rozumiem ten ból, bo ja rozpaczałam jak niedawno odszedł mój chomiczek. Małe stworzonka, ale człowiek bardzo się przywiązuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Też bardzo mi przykro z powodu Twojej straty. Nieważne jak małe jest nasze zwierzątko, strata zawsze boli...

      Usuń
  4. Łatwo przywiązujemy się do pupili. Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi przykro. Rany, siedzę i płaczę, makijaż mi zjedzie zaraz. Ogromnie Ci współczuję. Przerabiałam to w zeszłe wakacje, kiedy musiałam zawieźć do weterynarza mojego kotka i patrzeć jak zasypia po raz ostatni. Był ze mną 18 lat i 4 miesiące. Tak więc wiem co czujesz. Trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka miała kotkę też 18-letnią i też w zeszłym roku odeszła. Pamiętam,że tez wraz znia płakałam. Dziekuję :* Najgorsza jest ta pustka....

      Usuń
  6. I'm very sorry for your loss. You are right that pets are like family to us. I still feel bad about my dog that died years ago.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Twój ból. Wszak nigdy ptaków u siebie nie miałam, natomiast straciłam już kilka swoich kotów i wiem co oznacza odejście najbliższej istoty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro kochana:( wiem co czujesz, bo ja paru swoich ukochanych pupili już w życiu pożegnałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję Ci tej straty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Całować zdechłego ptaka ?...przecież takie białe robale mogą nam wejść do ust i nas też zacząć jeść. Szkoda a szkoda ale na odległość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On na tym zdjeciu był żywy Kloszardzie. Jest to stare zdjecie na którym byliśmy razem. Nie zrobiłabym mu żadnego zdjęcia po śmierci.Kanaraki zresztą jak każde inne ptaszki po śmierci nie utrzymują się w pozycji stojącej.

      Usuń
    2. Kamień z serca i smak z na ustach zupełnie inny , bezpieczny co doceniam bo przy mojej wyobraźni ...ważne bardzo . Wcześniej ten biały robak mi się wyobraził i ,że mnie zjedzą żywcem co chyba nie jest zbyt przyjemnym. Kloszard, spopielony, nie wypowiada się, prawdopodobnie a ja taką sobie jestem w jego miejscu kiepską kontynuatorką. Kloszard lubił aktorki.

      Usuń
    3. Spojrzałam na komentarze...ja bym nie zaryzykowała takiej stypy bo jaką będzie odpowiednia gdy odejdzie człowiek.Te same zwroty , te same zdania, tak samo pani podziękuje a przecież wszystko inaczej będzie więc może jednak warto inną miarę...a może nie warto ?

      Usuń
  11. I'm so sorry to hear about the loss of your dear Felicjan.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi przykro :( słodziutki kanarek. Dla mnie też zwierzątka zawsze były i będą członkami rodziny, niestety z wieloma przyszło mi się żegnać i zawsze bardzo to przeżywałam. Uściski wysyłam serdeczne na pocieszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro z powodu tej straty. Wiem jak to jest, kiedy odchodzi taki przyjaciel. Wierzę, że to bardzo boli, ale wiem też na pewno, że czas leczy rany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, to prawda czas łagodzi ból....

      Usuń
  14. I'm so sorry to hear that. I know your feeling.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och.. bardzo mi przykro, ale niestety taka kolej rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful photo.
    I'm so sorry for this fact.

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaawn so cute ♥
    And I'm so sorry :(

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm so sorry for your loss, dear! :(
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przykro mi i współczuje :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh I am so sorry for your loss. What a sweet photo with your adorable bird, it's good you have the photos and fun memories to look back on!

    OdpowiedzUsuń
  22. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla większości zwierzaki, które są z nami stają się naszym kolejnym członkiem rodziny, o którego dbamy, kochamy. Stają się oni naszymi powiernikami tajemnic, towarzyszami w zabawach, pocieszycielami gdy jest nam źle. Kiedy odchodzą, bo ich służba dobiega końca, ogarnia nas ogromna pustka i żal. Piękne zdjęcie, które pokazuje Waszą cudowną więź.

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    ohnnnn :(

    NEW FASHION POST | HOW TO USE BRALETTE!! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo smutne. Przykro mi. Przesyłam Ci mnóstwo ciepłych myśli. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh Carolyna I'm so sorry about your pet!! I feel the same when that happens to me!!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymaj się jakoś... a jak nabierzesz siły to wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  28. So sorry for your loss...
    The photo with the bird is adorable!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  29. To bardzo smutne :(:(:( zwierzątka są dla mnie również taką samą częścią rodziny jak ludzie. Trzymaj się :(

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)