środa, 1 kwietnia 2020

Shopping - Baginning bags

"Don't cry
buy a bag
and get over it"



"Nie płacz,
kup torebke
i pogódź sie z tym"




A purse is a thing where, as they say, a woman carries the whole world with her. Wherever she goes, she has the most necessary things thanks to it. You could write books about the contents of women's handbags. Because how many women, so many different bags. And the last ones are never enough, because they have been the perfect complement to women's stylizations for many years. An extremely important addition integrating the entire outfit.


Currently, the market offers a whole range of different bags. From the smallest ones in which we can barely fit a mobile phone, through the medium ones preferred by most of us, ending with maxi handbags, ideal for those of the ladies who carry larger items on a daily basis.

 If any of you are currently looking for a new handbag, I invite you to familiarize yourself with the offer of the online store:  https://baginning.com
 On this site you will find a really wide and diverse selection of handbags. Certainly, each of you will find something for themselves.

 One of the most interesting and most convenient types of handbags is certainly the so-called waist bag. They are extremely practical in travels and situations when we need the freedom of both hands. You will find a wide selection of this kind of bags here: https://baginning.com/c/waist-bag/


 However, for those of you who are eagerly waiting for the warm rays of the sun and summer aura, the store has prepared an interesting offer of waist bags created ideally for holiday days, which can be found at: https://baginning.com/c/waist-bag/l/summer/


 For those of you who prefer elegance,chic style and are looking for something original and in a somewhat old style, Baginning has prepared an interesting collection of vintage handbags. You will find them in the following link: https://baginning.com/c/vintage-bags/ 

Enjoy your shopping :-)


***


Torebka to rzecz,  w której jak mówią, kobieta nosi ze soba cały świat. Dokądkolwiek pójdzie dzieki niej ma przy sobie najbardziej niezbędne rzeczy. O zawartości kobiecych torebek można by pisać ksiażki. Bowiem ile kobiet, tyle różnych torebek. A tych ostatnich nigdy dość, gdyż  od wielu lat stanowią one idealne dopełnienie kobiecych stylizacji. Niezwykle ważnym dodatkiem scalajacym całość outfitu.

Obecnie rynek oferuje całą gamę najróżniejszych torebek. Od tych najmniejszych, w których z ledwością zmieścimy telefon komórkowy, poprzez średnie, preferowane przez większość z nas, skończywszy na torebkach w rozmiarze maxi, idealnych dla tych z pań, które na co dzień noszą ze sobą przedmioty o większych gabarytach.

Jeśli któraś z Was poszukuje obecnie nowej torebki to serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z ofertą internetowego sklepu :  https://baginning.com
Na ich stronie znajdziecie naprawdę szeroki oraz różnorodny wybór torebek. Z pewnością każda z Was znajdzie tutaj coś dla siebie.

Do jednych z najciekawszych i najwygodniejszych rodzajów torebek należą z pewnością tak zwane torebki na talię. Są niezwykle praktyczne w podróżach oraz sytuacjach podczas których potrzebujemy swobody obu rąk. Szeroki wybór torebek tego rodzaju znjadziecie tutaj : https://baginning.com/c/waist-bag/

Natomiast dla tych z Was, które z niecierpliwością czekają na ciepłe promienie słońca oraz  letnią aurę  sklep przygotował interesującą ofertę torebek na talię stworzonych idealnie na wakacyjne dni, którą znajdziecie na stronie :https://baginning.com/c/waist-bag/l/summer/

Dla tych z Was, które preferują elegancję, szyk oraz szukają czegoś oryginalnego oraz w nieco starym stylu firma baginning przygotowała interesującą kolekcję  torebek w stylu vintage. Znajdziecie je w następującym linku : https://baginning.com/c/vintage-bags/ 

Udanych zakupów :) 







BAGINNING BAGS :







 


 







54 komentarze:

  1. Ja na razie nie szukam nowej torby, ale zajrzę na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. These bags look amazing. Green and yellow are my favorite.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/ghd-glide-smoothing-hot-brush_1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niedawno kupiłam nową, ale jeszcze nie miałam okazji jej wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te torebki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja czesciej jednak na buty :-) choć torebkami też nie wzgardze :-)

      Usuń
  6. Ja póki co z kupnem torebek sie wstrzymuje bo nie wychodzę z domu to torebki mi nie potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. They have a nice products:)
    HAPPY THURSDAY AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tej co zaprezentowałas to zdecydowanie dla mnie za małe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam trochę torebek w różnych kolorach.
    Nie markowe, bo na takie mnie nie stać!
    Lubię te małe, wygodne, ale ładne:)
    Pozdrawiam slonecznie, uśmiech serdeczny dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka torebek, wol mniej , ale takie, które mi si naprawde podobaja i sa w rozsadnej cenie :-)

      pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  10. I think the yellow bag fits my pajamas perfectly! LOL
    Hope you're well!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie. "nerka" na elegancko

    OdpowiedzUsuń
  12. Szeroki asortyment
    Dech zapiera
    W moje znajdziesz wszystko
    Od pilniczka po wiertarkę

    OdpowiedzUsuń
  13. I love bags! I love adding new styles to my collection as they can change a whole outfit xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  14. Niewiele mam torebek w swojej kolekcji :) te propozycje są bardzo ciekawe A ta mała żółta wygląda trochę jak croissant xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedostatnia mnie kupiła :D Ja tam dużej torebki nie potrzebuję, nie mam też w niej bałaganu (chyba jakaś dziwna jestem) portfel, telefon, klucze (czasem zazdroszczę mojemu facetowi, ze te same rzeczy mieszczą mu się w kieszeniach). Torebki na talie są dobrym rozwiązaniem :D. Zawsze stawiam na wygodę ^^. No chyba, że idę do parku poczytać, albo gdzieś jadę, to musi mi się zmieścić książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosze w niej pół domu :-P Wic stawiam jednak na wielkość :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  16. Ja torebki noszę tylko na imprezy, na codzień wolę plecaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem jedną z nielicznych kobiet, które lubią mieć tylko jedną, uniwersalną torebkę, która pasuje do wszystkiego, nosi się przez ramię, mieści wszystko a zarazem jest mała :) Dopiero kupiłam sobie z Wittchena na promocji, początkowo żałowałam a teraz nie zamienię jej na żadną inną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham torebki. Piękne przykłady :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wiele ich nie mam, bardzo lubię listonoszki, takie noszone przez ramię :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie właśnie ostatnio strasznie rajcują te tzw ,, nerki" chyba w końcu muszę sobie kupić moją pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ oryginalne torebki. Z Twoich propozycji, bardzo podobają mi się: zielona i czarna z ćwiekami.
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Very cool bags!! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  23. no ja wlaśnie musze kupić sobie jakaś torebkę :D ale jak jest ta pandemia to tak głupio a ja musze niestety zobaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Exactly, I can not go without purse, sometime a purse is not enough, I still need a tote or a backpack :)
    It is a great place to pick lovely purses.
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooooo so many fun examples here, I love the green one in particular!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Awww all these bag are so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam totalną obsesję na punkcie torebek! Nigdy nie mam ich za dużo. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice bags and some are very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudne modele :) U mnie od miesiąca brak zakupów, czekam aż wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)