wtorek, 10 marca 2020

Cosmetics - Mysticaura palette from Sephora/ Mysticaura paleta cieni od Sephora

" Prawdziwie piękne jest to
co czyni człowieka lepszym"


"This is really beautiful
what makes a man better "




Jestem typem kobiety, która bez problemu może obyć się bez szminki. Uwielbiam natomiast makijaż oka. Chętnie sięgam po cienie do powiek, a te często kupuję w formie palet. Najnowszą z nich  o nazwie Mysticaura Palette zakupiłam online w  popularnej drogerii Sephora. Bardzo spodobała mi się jej nietuzinkowa oraz intensywna kolorystyka. Paleta ta składa się z 6 cieni: 2 matowych oraz 4 błyszczących. Za jej pomocą możemy stworzyć niezwykły makijaż na wieczorne wyjście. Obecnie można nabyć ją tutaj .


PLUSY:

* ciekawa oraz intensywna kolorystyka
* ładne oraz poręczne opakowanie

MINUSY:

* dostepność stacjonarnie
* trwałość ( cienie utrzymują się kilka godzin, po czym tracą intenyswność i wymagają poprawek)

***

I am the type of woman who can live without a lipstick . However, but instead of it I am big fan of  eye makeup. I often reach for eye shadows, which I usually I buy in the form of palettes. I bought the latest one of them called Mysticaura Palette online at the popular Sephora drugstore. I really liked its unusual and intense colors. This palette consists of 6 shades: 2 matte and 4 glossy. With its help, you can create an unusual make-up for an evening out. Currently, you can buy it here.

PROS:

* interesting and intense colors
* nice and handy packaging

CONS:

* stationary availability
* durability (eye shadows stay on your lips  for several hours, after which they lose their intensity and require corrections)






















123 komentarze:

  1. Myślę, że te kolory spodobałyby się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like a great product!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pigmentacja tych cieni, ogólnie lubię kolorówkę z Sephory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie mają świetną pigmentację. Widzę tą paletkę w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Me gusta mucho la marca Sephora. Muy buena elección. Besines!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka do odważnych, wieczorowych stylizacji :) Czy mi się wydaje, czy pigmentacją to ona nie zachwyca? :) Ale i tak jestem ciekawa Twoich makijaży z jej użyciem :) Doczekam się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmentacja jest bardzo ok, ale nisetety z upływem czasu trwałość kolorów na oku blednie :-( Postaram się coś zrobić :-)

      Usuń
  7. fajna, wieczorowa paletka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam makijaż oczu 😍
    Bardzo ładne są te cienie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie tylko mogę się obejść bez szminki ale nawet za nimi nie przepadam :) oko podkreślę znacznie częściej choć też zwykle delikatnie. A paleta śliczna, ładne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo podovbnie :-) Doskonale Cię rozumiem :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Wow, kompletnie nie moje kolorki ale opakowanie zdecydowanie intryguje! Szkoda, że z trwałością tak słabo- próbowałaś na bazie do cieni? Też trwałość tak krótka?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm muszę spróbowac z bazą w takim razie- może zreczywiście jakoś przedłuzy trwałość :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Jestem takim samym typem. Mogę Nie mieć szminki ale makijaż oka musi być ;) te cienie jednak mnie nie przekonują. Trwałość cieni jest dla mnie bardzo ważna. A Poza tym kolory też nie są moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, widzę ,że jesteśmy w kwesti szminka- cienie bardzo podobne :-)

      Usuń
  12. Lovely colours, dear!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LILAC + YELLOW

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory sa bardzo ciekawe jednak nie sa to „moje kolory”. Szkoda ze słabo u nich z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie ciekawe kolory, jednak za taką cenę oczekuję lepszej trwałości ;) Dzięki za opinię o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładniem ja tez- choc kolory super się prezentuja na oczach :-)

      Usuń
  15. Nice article & great product. I followed your blog. Thx

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo this is a cool palette, love the cool tones and the fun packaging.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną pigmentację mają te cienie :) Jednak jestem fanką brązów, beżu i złota :)
    Ogólnie lubię paletki z Sephory :) Dość dobrą cenę mają :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, cudne cienie! Co prawda maluję oczy raz na rok, ale jak widzę takie inspirujące cosie, to aż mi się chce malnąć oko 😉👁️👍

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie moja kolorystyka:) brakuje mi makijażu oczka Twego:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co znaczy serduszko z samolocikiem na pani ręce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pliki Cookies służą zakłamywaniu rzeczywistości ?... Wszak jakaś durna maszyna podpowiada co chcę...

      Usuń
  21. Cute packaging. I do not use eye colours.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że jest dostępna tylko stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że te cienie to raczej nie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja wręcz przeciwnie. Nie umiem malowac oczu, a i cieni mam niewiele

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczy zwierciadłem duszy.
    Niestety muszę uważać na ciebie, któryś mnie uczulił i długo dochodziłam że spuchniętą powieką do stanu używalności

    OdpowiedzUsuń
  26. I loved this palette, what beautiful colors! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  27. Paleta ma przepiękne kolory :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że trwałość jest tak bardzo na minus.. chociaż kolorki nie do końca moje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety spodziewałam się troszkę lepszej trwałości, ale kolory mi się bardzo spodobały :-)

      Usuń
  29. Ładne stonowane kolorki. W sam raz dla mnie. Tylko trochę obawiam się tej trwałości. Niemniej jednak może sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej paletce. Bardzo mi się podobają jej kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello
    I also love to buy eyeshadows palettes. I really like doing eye make-up, even though I find these colors a little dark, I'm a fan of pink ones, more Barbie doll ahahah !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely shades, could be casual and could be glam
    depending on how you would apply it.
    I am a woman who loves my lipsticks
    and buys around 3-5 a month.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Achei linda essa paleta de cores, esse azul está maravilhoso
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely colours! looks interesting
    sure you can create numerous looks!

    thank you for sharing
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam wolę szminki, ponieważ u mnie cienie się szybko i to mega szybko wchłaniają, np. pomaluję obficie rano, zanim dojadę na uczelnię to już ich prawie nie ma. Kiedyś używałam tylko cieni i niedawno się zorientowałam, że przez to wygląda jakbym się nie malowała.

    OdpowiedzUsuń
  36. For me it is the opposite. I love wearing lipsticks and do it nearly every day - but I never wear eye-makeup :) But the shade of the palette are beautiful.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląd to to ma - a cytat w sedno

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolory w sam raz dla mnie, takie zimowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  40. Paleta kolorystyczna, oprócz najmocniejszych kolorów- dla mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie, zdrówka życzę i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolorki bardzo fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uuuuu, kolory co prawda totalnie nie moje, ale podoba mi się wygląd tej palety i pigmentacja cieni :D!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna, ale ja rzadko używam cieni, na co dzień tylko tusz i pomadka, nawet nie zawsze mam podkład i puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Such a lovely palette and beautiful colors!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie nie moje kolory - nie wiedziałabym jak się nimi pomalować :D Zazwyczaj wybieram takie ciepłe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolory nie moje, ale paletka fajna w podróż!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak tak samo - nie muszę mieć pomalowanych ust, ale oko muszę mieć podkręcone!
    Nie podoba mi się ich nietrwałość, dla mnie cienie muszą być mocne i konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. What a lovely palette! I like the design of the packaging and this was a very balanced review :)

    Hope that you are having a lovely weekend! We are having a quiet one here :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajna paletka. Kolory idealne dla mnie :) Lubię cienie Sephory. Mam dwie paletki i chętnie je używam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Looks like a nice colour-palette!
    I like both, lipsticks and eye shadows :-)
    Hugs
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2020/03/drei-ausfluge-im-februar-von-baumen.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Paletka prezentuje się ciekawie, jednak to chyba nie moje kolory. Ale jestem pewna, że da się z nich zróbić niesamowity makijaż :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety nie moja paleta barw . Ale świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie moje kolorki ale jak najbardziej muszę zakupić taką animalistyczną, nową paletkę z jakimiś letnimi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice products. Love
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  55. Seems like a great palette. Thanks for sharing.
    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładne kolorki, ale ja zdecydowanie stawiam na trwałość. Nie mam niestety ani czasu, ani możliwości poprawiać w ciągu dnia makijażu, a na spotkania towarzyskie lecę zwykle prosto z pracy więc im mniej poprawek tym lepiej dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeśli chodzi o makijaż oka to wystarczy mi tusz to rzęs 😉

    OdpowiedzUsuń
  58. This palette have such a beautiful shades. I would like use them for night make up look.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/dior-hydra-life-fresh-hydration-sorbet_15.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądają bardzo fajnie i kolorystycznie i kompaktowo. Idealne na wyjazd.
    A znowu ja uwielbiam szminki!

    OdpowiedzUsuń
  60. Looks a great product review. Thanks for share this.

    prosphairshop Human Hair Lace Wigs

    OdpowiedzUsuń
  61. beautiful shades...look different

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne opakowanie, szkoda że cienie nie są dla mnie, ale tak na krótko- kusisz kobieto

    OdpowiedzUsuń
  63. Beautiful shades. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastic palette, amazing selection colors

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)