poniedziałek, 15 marca 2021

Lifestyle - Otuleni zapachem płomieni/ Covered by scent of flames

 " It's better to light a candle

than curse the darkness"


"Jest lepiej zapalić świeczkę

niż przeklinać ciemność"





Hej:-) Przepraszam Was za krótką przerwę, ale ostatnio sporo się u mnie działo i wciąż dzieje na gruncie zawodowym.Do napisania tego postu zainspirował mnie jeden z blogów, który bardzo chętnie odwiedzam http://zapachempisane.blogspot.com/. Jego autorka Martyna wprowadza nas w każdym poście do niezwykłego świata świeczek zapachowych. Za każdym razem odkrywam u niej coś nowego. Dzięki jej ostatnim postom sama postanowiłam zaszaleć i kupić kilka świeczek zapachowych. Uwielbiam je palić zwłaszcza jesienno-zimowymi wieczorami. Otulona ich zapachem sięgam po książkę czy gram na pianinie. 

Hello all, I am sorry for short break here but lately and I still am little busy with my job.I was inspired to write this post by one of the blogs, which I like to visit http://zapachempisane.blogspot.com/. Its author Martyna introduces us to the extraordinary world of scented candles in each post. Every time on her blog I discover something new. Thanks to her recent posts, I decided "to go crazy myself" and buy a few scented candles. I love to smoke them especially in autumn and winter evenings. Wrapped in their scent, I reach for a book or I play the piano.


Pierwsze dwie to świeczki sojowe stworzone przez markę Toscana. Ja wybrałam zapach czekoladowe marzenie ( delikatny zapach czekolady czuć w całym pokoju) i frezja.

The first two are soy candles created by the Toscana brand. I chose the scent of chocolate dream (a delicate scent of chocolate can be felt throughout the room) and freesia.









Dwie kolejne to świeczki marki Polskie Świece . Bardzo podoba mi się ich surowe, pasujące do każdego wnętrza opakowanie. Tym razem pokusiłam się o świeczki o zapachu perfum. Wybrałam klasyczny Chanel no5 oraz  Acqua Di Gio. 

Two more are candles from the Polskie Świece brand. I really like their raw packaging that matches every interior. This time I tried candles with the scent of perfume. I chose the classic Chanel no5 and Acqua Di Gio.











Jestem ciekawa czy i Wy lubicie zapach świec w Waszych domach, a jeśli tak, to po jakie zapachy sięgacie najczęściej.

I am curious if you like the scent of candles in your homes, and if so, you what kind of scents do you choose usually ?





77 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie świece, a najbardziej te waniliowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo these candles looks so good! I bet they smell amazing. I LOVE the packaging, I am a sucker for candles with great packaging!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know what you mean, I like the nice packaging too.

      Usuń
  3. Nie palę w domu świec, ale ten czekoladowy zapach brzmi bardzo zachęcająco. Może też kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zapachy, ten czekoladowy szczególnie. Raczej nie palę świec zapachowych, ale mam kominek do aromaterapii i chętnie kupuję naturalne olejki eteryczne. Świetnie odświeżają wnętrza, pomagają zasnąć, przydaję się przy przeziębieniach (ułatwiają oddychanie). Najchętniej sięgam po zapach lawendowy, sosnowy, eukaliptusowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. These candles sound wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love scented candles, I would like to buy some, I'll do it today!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym, że lepiej jest zapalić świecę
    niż przeklinać ciemność.
    Świece o zapachu czekolady zdecydowanie przypominają świece do aromaterapii.
    Miłego tygodnia.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam świece zapachowe, codziennie je sobie palę w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często tak właśnie jest że bloga -chcąc ,nie chcąc-trzeba odstawić na bok ,co sama ostatnio zrobiłam dlatego świetnie Cię rozumiem
    Ja również bardzo lubię świece, zazwyczaj wybieram te o słodkich zapachach ;kokos,wanilia czy czekolada.
    Muszę w końcu sprawić sobie świece sojową, bo sporo dobrych opinii o nich czytałam🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami niestety w zyciu pryewatnym i zawodowym dzieje się tyle, że człowiek musi zrobić krótką przymusową przerwę.
      WAnilia i czekolada to też zapachy swiec, po które sięgam.

      Polecam :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Zalezy kiedy, szczerze mówiąc, i zależy od świeczek. Często jeśli zapachy są zbyt intensywne, boli mnie mocno głowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świece zapachowe, myślę, że te czekoladowe na pewno by mi się spodobały ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię świece zapachowe. Mam ich sporo w swojej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm a huge lover of scented candles too!!!
    especially vanilla scented candles! ^^
    These look all so nice!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świeczka frezja to totalnie coś dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świece zapachowe. Tworzą cudowny nastrój. Wybieram zawsze wersje eko, których kompozycje zapachowe powstały z naturalnych olejków eterycznych. Bardzo przypadły mi do gustu świece prezentowane przez Ciebie. Jeśli chodziło nutę zapachowa to lubię zapachy typu wanilia, kawa, czekolada, zaś na Gwiazdkę obowiązkowo cynamon, pieczone jabłuszko, piernik. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubie zapach wanilii, i mam podobnie z gwiazdkowymi zapachami - cynamon, piernik zdecydowanie kojarzą mi się ze Świętami Bożego Narodzenia

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. Ja do Martynki tez uwielbiam wpadac ;) i widze swiece z toscany, do ktorych kupna, takze zainspirowala mnie autorka zapachempisane" ;) polecam z calego serduszka! mamy nadzieje, ze bedziesz czesciej zaszczycac nas postami ;) u mnie zawodowo takze sie dzieje, takze na prawde Cie rozumiem, ze ten czas wolny... jest taki... w ogole niemozliwy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ona takie cuda świeczkowe wynajduje. Wciąż mam mały hardcore, ale powoli jest nieco lepiej.

      Usuń
  17. The look like beautiful candles! I really love scented candles, especially food scents! They make me so happy :)

    Hope your week is going well! It's a rainy one here!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  18. I love candles, i need these

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam sporą słabość do cytrusowych zapachu, bardzo je uwielbiam i najczęściej po takie sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie rozumiem, każdy zna ma swoje ukochane zapachy :-)

      Usuń
  20. Ta frezja najbardziej mnie zainteresowała! Bardzo lubię tworzyć klimat w domu dzięki świecom i używam ich praktycznie przez cały rok. Latem najczęściej na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. These candles look amazing! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja świec nie używam w ogóle, ani dla klimatu, ani zapachowych. Chociaż te naturalne świece podobno nie są szkodliwe, więc można by się skusić... Z zapachów chyba najbardziej odpowiadałyby mi takie "wschodnie". :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię świeczki zapachowe ^^ choć wolę te mniejszych rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowały mnie te Polskie świece! Koniecznie muszę poznać ofertę:) Ta czekoladowa świeca też musi cudnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie te świeczki mega mnie ciekawią :) Podoba mi się też ten cytat o świeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię zapachowe świeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you for introducing many products and uses.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapewne piękne pachnią 😍 Nie przejmuj się czasem człowiek nie ma czasu na wirtualny świat. Mam nadzieje ze jakieś super projekty masz . Mnie tez może czekać chwilowa przerwa bo zepsuł mi się komputer . Zobaczymy na ile będę musiała go zostawić w punkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pachną. To prawda czasami po prostu tyle się dzieje, że człowiek musi zrobić takie krótkie przerwy . Szykuje sie coś na przyszły rok, ale jak to wszystko będzie wyglądć dopiero sie okaże.
      O ja Cię - życe by szybko Ci go naprawili

      Usuń
  29. I really want a scented candle, I find something so beautiful and makes the atmosphere so cozy!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  30. That's what I like about blogging is that we can inspire each other's lives! I also love scented candles!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne świeczki, ta czekoladowa musi pachnieć fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Taką czekoladkę bym sobie odpaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię też używać w domu aromatycznych świec, lubię zapach przypraw, bo poprawia mi nastrój.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapachy różne uwielbiam, ale w domu nie palę świeczek. Mojego partnera zawsze głowa boli wtedy ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam świeczki. Palę je nawet latem, gdy jestem wieczorem na mojej ukochanej działce :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię niezmienność więc i świeca pachnieć świeca dla mnie powinna a nie różą, czy piżmem czy eukaliptusem co może sprawiaći pewnie radośc sprawia ale mnie doprowadza do szału bo cośco znam, co pamiętam, co chcę by mi towarzyszyło, okazuje sie oszustwem. Może i pięknym ale oszustwem.Lubię piosenki które juz znam ....Cieszy mnie ,że sie Pani dobrze miewa bo bywa ,że ludziom idzie gorzej w tym czasie gdzie normalność jest nienormalna a zdrowy rozsądek uchodzi za głupotę.

    OdpowiedzUsuń
  37. soybean mask sound so great....and lovely candle aromatic.

    Happy spring

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też ostatnio mam niewiele czasu na bloga bo praca zajmuje mi czas od rana do wieczora :( Uwielbiam świeczki choć przyznam, że nie mam ulubionej kategorii zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana
    Lubię "otulać" się ciepłem i zapachem świec🤗
    Mam ich sporo, Bliscy mnie obdarzają, bo wiedzą, jakie lubię💖😃
    Moc serdeczności przesyłam, zdrówka i uśmiechu życząc🌷😍🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, trzymaj się cieplutko Morgano

      serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  40. I think I would like the scent of chocolate candles, too :-) But I often can't stand the scents of candles and get a headache or sore throat. It would have to be absolutely natural fragrances. (And I don't buy candles that contain palm oil because of protecting the rain forest... I would find out about that first ...)
    Thank you for your kind comment in my blog. You wrote: "I Like so much this white flowers (I forget their name) - they are symbol of waking up Spring." In English their name is "snowdrop". In german "Schneeglöckchen"... I like them too!
    Have a happy new week,
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2021/03/zur-dirndl-blute-ins-pielachtal.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Traude,

      I totally understand. You wrote: And I don't buy candles that contain palm oil because of protecting the rain forest... I would find out about that first ...)- I totally understand this too
      Snowdrop it was the name :)
      Happy new week too
      xx

      Usuń
  41. Ohhh this makes me want to go candle shopping. I love a vanilla scent or anything floral.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow this looks amazing!!      

    OdpowiedzUsuń
  43. I love the candles so much!

    P.S. I am your new GFC follower :) Lets be friends :)
    http://tanyasoyer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh so cute candles darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bardzo lubię świece, ale dawno już żadnej nie kupiłam. Te wydają się naprawdę ciekawe i muszę się nad nimi zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam świece sojowe, kupuje je nałogowo 😅

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię świece naturalne i często też o nich piszę. Bardzo zdrowe są świece z wosku pszczelego, niestety drogie, ale chyba warto... ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. I like candles but I rarely buy scented candles because their fragrance is usually too intense for my liking. I do occasionally find a good candle with lavender scent which I love very mucj.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)