czwartek, 4 listopada 2021

Travels/ Podróże - family visit on the pumpkin farm in UK/ Rodzinna wizyta na farmie dyń w UK

 "Jedną ręką

dwóch dyni nie weźmiesz"


 " You can't take two pumpkins

by one hand"




Ostatnio na blogach zrobiło się bardzo jesiennie i dyniowo, dlatego też postanowiłam się z Wami podzielić moją  relacją z dyniowej farmy. Prawie miesiąc temu (po rocznej przerwie spowodowanej covidem) poleciałam na kilka dni do UK, aby odwiedzić moją rodziną. W niedzielę wybraliśmy się razem na tradycyjną farmę dyń, których o tej porze roku jest tutaj całkiem sporo. Swoją drogą chyba nigdy wcześniej w życiu nie widziałam ich aż tylu w jednym miejscu ( mam na myśli dynie rzecz jasna).

  Na miejscu można wybrać dowolne dynie i zapłacić za nie w wyznaczonym do tego punkcie. Dyń nie trzeba było ze sobą nosić gdyż już na wejściu każdy otrzymał taczkę do ich wożenia. Na miejscu przygotowany był także specjalny labirynt w polu kukurydzy. W jego zakamarkach ukryte zostały litery, które razem miały tworzyć związane z Halloween hasło. Moja siostrzenica Chloe była faktem szukania tych literek bardzo podekscytowana i cały czas wskazywała nam drogę, którą mieliśmy iść. Na miejscu w ramach atrakcji czekały na nas także stogi siana, prawdziwy traktor, na którym dzieci chętnie robiły sobie zdjecia a także halloweenowe pianino.

Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia zdjęciowej relacji z tego wydarzenia :-) A czy Wy kiedykolwiek byliście na takiej dyniowej farmie?

 ***

Recently, you can find on blogs a lot of autumn and pumpkin-like posts, so I cause of this decided to share with you my report from the pumpkin farm. Almost a month ago (after a one-year break due to covid) I flew to the UK for a few days to visit my family. On Sunday, we went together to a traditional pumpkin farm, which is quite a lot here at this time of the year. By the way, I have never seen so many pumpkins in one place before in my life.

  On site, you can choose any pumpkins and pay for them at the designated point. You did not have to carry the pumpkins with you because at the entrance everyone received a wheelbarrow to carry them. There was also a special maze in the corn field. In its nooks and crannies were hidden the letters, which together were to form the Halloween-related slogan. My niece Chloe was very excited about looking for these letters and she was showing us the way we were supposed to go all the time. On site, as part of the attractions, there were also haystacks, a real tractor on which children were willing to take pictures of themselves, and a Halloween piano.

I invite you to watch the photo relation from this event below :-) And have you ever been to such a pumpkin farm before?
































67 komentarzy:

  1. O rety aż mi oczy na wierzch wyszły! Co za niespotykane miejsce, no i ta ilość... oj dynia w occie, dżem z imbirem i dynią, zupy krem... rozmarzyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Muszę też odwiedzić taką dyniową farmę bo jest bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. SO cool! I didn't have the time to visit a pumpkin patch this year yet!
    have a great day,
    S

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem już okazję widzieć pole dyń w Polsce, ale w porównaniu z tym było małe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very good fun in that pumpkin farm

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing! So many pumpkins of all shapes and sizes. I have never been to a pumpkin farm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow so many pumpkins in just one place! Here in Portugal there is a particular region where there is a lot of pumpkins but we don't have the halloween tradition. I bet you had a lot of fun there!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In Poland they are not so popular too but in Uk they are xx

      Usuń
  9. To pole dyń wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  10. aww.... a lot pumpkins and their varieties..
    wonderful....

    Thank you for sharing amazing photos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś i ja odwiedzę farmę dyń... Zdjęcia dyniowego pola rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na dyniowej farmie nigdy nie byłam. Ta wygląda na świetnie zagospodarowaną, fajne atrakcje <3. No i sam widok tylu dyń robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to był pierwszy raz i naprawdę świetnie się bawiłam :-)

      Usuń
  13. Marzę o własnej dyniowej farmie, może w przyszłości... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koło mnie jest taka farma, ja jeszcze nigdy nie byłam, ale to fajne miejsce do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I haven't been on a pumpkin farm, looks like so much fun.
    Lovely pics.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało nam się w tym roku po raz pierwszy odwiedzić farmę dyniową i byłam zachwycona. Wrócimy z pewnością za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow! Ale klimat! Chciałabym kiedyś odwiedzić takie miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. That looks like such a fun day our with your family! We don't have pumpkin farms like this here in Australia - our autumn is not in October, that is spring for us, so nothing Halloween themed like this!

    Hope that you are having a good weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Świetna taka ferma dyń! W mojej okolicy nie ma takich (a przynajmniej o nich nie słyszałam). Mam za to kilka dyń w ogródku, są rewelacyjne nie tylko jako dodatek do jesiennego klimatu ale także jako potrawa :) Krem z dyni - coś pysznego! Wspaniała fotorelacja, dziękuję ze zabrałaś nas w tak inspirujące miejsce :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak krem z dyni to prawdziwa pychota - bardzo lubię.
      Bardzo proszę i również cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  20. WOW!!! Ale dużo dyni!!! Swego czasu moja mama miała poletko dyni. Wyglądało uroczo, ale nie było aż tak duże 😳!!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja , ale super, że Twoja mama miała takie swoje małe poletko dyń :-)

      Usuń
  21. What a wonderful family trip! Pumpkins are very photogenic.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na tej farmie musi być fajnie nocą... też mają wtedy otwarte? ;)
    W Polsce też są tego typu miejsca, ale chyba nie aż tak bardzo...dyniowe.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest otwarta wieczorem chyba jakoś do 20:00 .

      Również cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  23. What a great activity. I would love to visit this pumpkin farm. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne miejsce i zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim marzeniem jest wybrać się na taką farmę dyni :)

    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś niesamowitego! Ale ich tam dużo. Nigdy nie byłam na farmie dyń, ale z chęcią bym takie miejsce odwiedziła. Cieszy mnie, że w Polsce także dynie stają się coraz bardziej popularne. W sklepach jest ich więcej, ludzie zaczynają zdobić nimi domu. Może za jakiś czas będzie u nas podobne dynieowe szaleństwo jak w USA, czy UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to cieszy, kto wie może i u nas moda dyniowa się przyjmie :-)

      Usuń
  27. Genialne miejsce do spędzenia czasu, ale i zrobienia fantastycznych zdjęciowych pamiątek!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne miejsce! Chciałabym się kiedyś wybrać na taką farmę dyń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejsce jest naprawdę super :D Bardzo fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the pumpkin patch- always a fun fall activity!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  31. Looks like you had a fun time at the pumpkin patch! Beautiful pics!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne miejsce - mnóstwo dyń i dzięki temu dużo stosownego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale dyniowy raj :) Nigdy nie byłam w podobnym miejscu. Idealne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne miejsce. Marzy mi sie kiedys objazdowka po Anglii. Uwielbiam klimaty tego kraju.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)