sobota, 23 września 2023

Travels/ Podróże - Denmark/Dania- Billund-Legoland

 "MIEJSCE GDZIE KAŻDY POCZUJE SIĘ 

          JAK DZIECKO -  LEGOLAND"


"A PLACE WHERE EVERYONE WILL FEEL 

       LIKE A CHILD - LEGOLAND"


 




Sa takie miejsca, o których marzymy będąc dziećmi. I co ciekawsze, nie przestajemy o nich marzyć będąc dorosłymi, ponieważ gdzieś tam w głębi każdego z nas mieszka dziecko, którym kiedyś byliśmy. Jednym z takich miejsc, zarówno dla mnie jak i mojego Kuby był Legoland. Oboje w dzieciństwie bardzo lubiliśmy układać klocki Lego, które dostawaliśmy czasami jako prezenty. Do dziś pamiętam wszystkie domki, restauracje czy samochodziki, które wtedy budowałam wraz z moją siostrą. Zatem, gdy tylko pojawiła się okazja, aby ten pomysł zrealizować, namówiłam Kubę i dzięki temu na początku września, korzystając z usług biura turystycznego Oskar, wybraliśmy się razem do duńskiego Legolandu w miejscowości Billund.

Do Billund dojechaliśmy jeszcze przed otwarciem, dzięki czemu udało nam się zrobić zdjęcia przed bramą niemalże bez ludzi. W samym Legolandzie natomiast spędziliśmy cały dzień korzystając z najróżniejszych atrakcji znajdujących się na jego terenie. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od tzw. Minilandu, który jest jedną z najpopularniejszych atrakcji tego parku rozrywki. Następnie odwiedziliśmy The Great Lego Reef, kino 4D, Ninja Lego a także pozostałe części tematyczne takie jak między innymi dziki zachód, atrakcje wodne, nawiedzony dom, zamek czy rollercoastery, które dostarczyły nam obojgu naprawdę sporo emocji. 

Na terenie Legolandu znajdują się ponadto restauracje, sklep, a nawet hotel, w którym można przenocować, gdy chcemy nasz czas pobytu w tym niezwykłym miejscu nieco przedłużyć. W ciągu dnia bowiem, jest naprawdę trudno skorzystać z wszystkich atrakcji, które ten park rozrywki nam oferuje. Z wycieczki, pomimo zmęczenia związanego przede wszystkim z dwoma nocami spędzonymi w autobusie, wróciliśmy do Polski przede wszystkim bardzo zadowoleni. Legoland jest zdecydowanie tym miejscem, w którym zarówno najmłodsi, jak i najstarsi znajdą coś zdecydowanie dla siebie, dlatego też, gdy tylko będziecie mieli okazję tam pojechać, serdecznie Wam to polecam.

***

There are places that we dream about when we are children. And what's more interesting, we don't stop dreaming about them being adults, because somewhere deep inside each of us lives the child we once were. One such place for both me and my Kuba was Legoland. Both of us as children were very fond of putting together Legos, which we sometimes received as gifts. To this day, I still remember all the houses, restaurants or cars that me and my sister built back then. So, as soon as the opportunity arose to put this idea into practice, I persuaded Kuba, and as a result, in early September, using the services of the Oskar travel agency, we went together to the Danish Legoland in Billund.

We arrived in Billund even before it opened, so we were able to take photos in front of the gate with almost no people. In Legoland itself, on the other hand, we spent the whole day enjoying the various attractions on its area. We started our tour with the so-called Miniland, which is one of the most popular attractions of this theme park. Then we visited The Great Lego Reef, 4D cinema, Ninja Lego and other themed sections such as the wild west, water attractions, haunted house, castle and rollercoasters, among others, which provided us both with a lot of excitement. 

In addition, there are restaurants, a store and even a hotel on the Legoland area, where we can stay overnight if we want to extend our time in this remarkable place a bit. For during the day, it is really difficult to take advantage of all the attractions that this amusement park offers us. From the trip, despite the tiredness associated primarily with the two nights spent on the bus, we returned to Poland primarily very satisfied. Legoland is definitely the place where both the youngest and the oldest will definitely find something for themselves, so whenever you have the opportunity to go there, I heartily recommend it to you.























































45 komentarzy:

  1. Brak mi słów - po prostu strasznie zazdroszczę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tam musi być fajnie. Superowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udało wam się zrealizować marzenie. Legoland to naprawdę świetne miejsce, gdzie każdy, niezależnie od wieku, może poczuć się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Pics! One Day i will also visit Legoland

    OdpowiedzUsuń
  5. O, mój syn w dzieciństwie dużo układał LEGO. A ja czasem z nim. Zapewne fajne miejsce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też układałam klocki Lego; nie tylko domki, ale nawet farmę zbudowałam ;)
    Koniecznie muszę kiedyś zobaczyć Legoland:)
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam mała, również marzyłam o podróży do Legolandu, zwłaszcza, że jako takich prawdziwych lego nigdy nie miałam. Jak dorosłam to...mi przeszło. Ze zdjęć jednak widze, że to bardzo fajne miejsce nie tylko dla dzieci;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne miejsce i to nie tylko dla dzieci - naprawdę polecam :-)

      Usuń
  8. oj i mi się marzy taka wyprawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako dziecko byłabym zachwycona taką wizytą, ale jak się zastanowić, to i dziś bym nie pogardziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też( jako dziecko), ale uwierz mi po latach też to miejsce robi wrażenie :-)

      Usuń
  10. Raj dla moich dziewczynek!!! Leggoland jest na liście naszych marzeń 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, też byliśmy - jakieś 4 lata temu :) ale nie mówię, że jeszcze nie pojedziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taka podróż do Legolandu :) widzę, że to fajne miejsce i dla dzieci i dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne miejsce :D Super fotorelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, what an incredible experience!
    It must have been amazing :)
    I loved the photos so much! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. You are right, this surely is a place I would have loved to visit when I was a child but I don't mind to visit it like an adult either and the place that they have such good restaurants is another incentive.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wybrałabym się tam z Wnusiem, niech tylko trochę podrośnie.
    Serdeczności zostawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam- zarówno Ty jak i wnuczek pokochacie to miejsce

      Usuń
  17. Takie miejsce warto odwiedzić, bo to nie żadna namiastka, a prawdziwie wypasiona, fantastyczna atrakcja.
    Świetne są instalacje, gdzie można sobie zrobić zdjęcia! Widać, że wspaniale się bawiliście- i o to chodzi!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto- i bez względu na wiek każdy znajdzie coś tam dla siebie. Pozdrawiam

      Usuń
  18. Legoland was my kids' favorite park to visit when they were little. What a fun experience!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako dziecko uwielbiałam klocki Lego, a wizyta w Legolandzie była jednym z wielu większych marzeń. Super wypad mieliście, wspaniała i na pewno niezapomniana przygoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto tam pojechać nawet jak nie jest się dzieckiem

      Usuń
  20. Myślę że sama bym się tam świetnie bawiła

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałem ostatnio odcinek programu Makłowicz w podróży, w którym pan Makłowicz był w Holandii i pokazał miejsce, w którym można zobaczyć mini makietę Holandii. Te miejsce, podobnie jak te, w którym widziałem we wcześniej wspomnianym przeze mnie odcinku programu kulinarno-podróżniczym, jest niesamowicie przepiękne i dostarcza zarazem wspaniałe wrażenia, uczucie, emocje, a także satysfakcje. To miejsce jest kolorowe, bajeczne i przepiękne. Dziękuję z całego serca za to, że podzieliłaś się z nami tymi zdjęciami z pobytu w Legolandzie. Zawsze coś ciekawego zobaczę na blogach takich jak m.in. ten. 👍🙂

    Pozdrawiam Cię z całego serca i cieplutko 🤗🥰🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie miejsca, i miasta w miniaturce - muszę zatem ten odcinek z panem Makłowiczem nadrobić :-) Bardzo się cieszę, że znalazłeś tutaj cos dla siebie

      Usuń
  22. Zawsze marzyłam żeby tam pojechać niestety nie udało się. Może kiedyś uda się dzieciom pokazać. Klocki lego kocham do dziś. Niesamowite wystawy, a najlepsze to auto czerwone. Super z Was para w ogóle :)

    Kasia Dudziak z Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)