sobota, 14 kwietnia 2012

Akiro Isogawa

Like I wrote in my previous post; last days I spent reading about designers that have japanease roots. One of the them who later moved to Australia made a big impression on me. I love a lot of his clothes. I love his style that you can see japanese motives and colours connections.I concider that his collections are very sensual, subtele and feminine. I am sure that everyone of us can find something for herself.
Jak pisalam w poprzednim poscie; kilka dni temu spedzilam czytajac o projektantach ktorzy maja japonskie korzenie.Jeden z nich ktory pozniej przeniosl sie do Australii zrobil na mnie ogrone wrazenie. Kocham wiele sposrod jego ubran. Uwielbiam jego styl w ktorym wykorzystuje japonskie motywy i polaczenie kolorow. Uwazam, ze jego kolekcje sa bardzo zmyslowe, subtelne i kobiece. Jestem pewna ze kazda z was znajdzie cos dla siebie.















1 komentarz:

  1. Widać nawet po jego projektach ,że musi mieć japońskie korzenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)