sobota, 14 kwietnia 2012

Jiro Kamata jewelery





I am big fan of jewelery at all. In particular way I love earings but I love to fill my jewelery box different interesting pieces of jewelery. Some day ago I read a lot of articles about jewelery designers from Japan. Jiro Kamata is one of them. He was born in Japan and later he was studying in Germany where he created his amazing modern collection. I really like this colorfull rings and you?

Jestem ogromna fanka bizuterii. W zsczegolny sposob kocham kolczyki ale uwielbiam wypelniac moje pudelko do bizuterii roznymi elementami bizuterii. Kilka dni temu czytalam kilka artykulow na temat projektantow bizuterii z Japonii. Joro Kamata jest jednym z nich. Urodzony w Japoni, pozniej studiowal w Niemczech gdzie wykreowal niesamowita kolekcje nowoczesnej bizuterii. Bardzo podobaja mi sie te pelne kolorow pierscionki a wam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)