piątek, 22 marca 2013

H&M Conscious collection 2013 Vanessa Paradise

I was waiting for this collection quite long. This time the new face of H&M Conscious collection is Vanessa Paradise.  I really this all nature prints in pants and tops and  lovely summer dresses. And girls what do you think about them?


Czekałam na te kolekcje juz od jakiegosc czasu. Tym razem nowa twarza kolekcji Conscious firmy H&M została Vanessa Paradise.
Bardzo podobaja mi wzory zainspirowane natura, które znajduja się na spodniach i topach a takze urocze letnie sukienki. A wt dziewczyny co o niej sadzicie?



































32 komentarze:

  1. Love this fantastic collection the prints are beautiful! Thanks for your kind comment, wishing you a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. this collection is absolutely beautiful and true to the spring theme!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww how inspiring <3 i love love love it!
    Have we followed each other blogs yet?? Cause i'd love to! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre ciuchy są naprawdę śliczne, czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Carolyna! I like it too! And also she looks stunning! Kisses and happy weekend dear! xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe.;) Jedyne co mi nie przypadły do gustu w tej kolekcji to spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te kwieciste motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. That's a really beautiful collection !

    OdpowiedzUsuń
  9. Love that collection, very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba w znacznej większości ta kolekcja, postaram się mieć w szafie coś z tymi 'rajskimi' wzorami ;d
    będę czytać niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hi sweetie..
    awww thank you for following me dear sweetie..
    now im following you!
    keep posting!
    kisses
    dian-ajeng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Such a beautiful collection!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardziej czekam na kolekcję Beyonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kolekcja i piękna Vanessa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam jej urode, co do kolekcji nie jestem przekonana ale na nia moglabym patrzec i patrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  16. The collection looks amazing loving those pants .

    xo Meg<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatowe motywy, przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja mega mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a fun collection, I love the pants!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh no! I already spend way too much at H&M! Look out wallet, here it comes:)

    OdpowiedzUsuń
  21. i love vanessa!

    still so heartbroken that her and johnny broke up

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim uwielbiam Vanessa Paradise <3 A te spodnie są j7uż na mojej liście zakupów :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. great collection, lovely blog, following U now, Happy Easter
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  24. thanks! x

    uh, i see the spot on tv, cool but for me & my tastes is really too much printed eheh ;)
    bisous x

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)