niedziela, 17 marca 2013

Donna Karan F/W13/14

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentowac wam jesienno-zimową kolekcję jednej z moich ulubionych amerykańskich projektantek - Donny Karan.
Jej nowa kolekcja pełna jest cudownych, seksownych i obcisłych sukienek. Dzięki niezwykłym  zdobieniom w postaci kawałków skóry oraz dodatkowego materiału sprawia, iż każda kobieta może poczuc sie wyjątkowa i tajemnicza.
Mnie zachwyciły zwłaszcza dwa pierwsze projekty. A co wy o nich sądzicie?



In today's post I would like to present you the autumn-winter collection of one of my favorite American designers - Donna Karan.
Her new collection is full of wonderful, sexy and tight dresses. With beautiful ornaments in the form of pieces of leather and additional material that makes every woman can feel a unique and mysterious.
Impressed me, especially the first two projects. What you do you think about them?


huges
//Carolyna


































17 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo ;)

    Interesujaca kolekcja ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. These looks are beyond gorgeous and I love the different textures. Thanks for sharing! <3
    myunbuttoneblazer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo tak dobre slowo - tajemnicza -miec jednoz takich cudeniek <3 hehehe wiem ze ta instrukcja jest łopatologiczna i ludzie mogli sie obrazic ale ja sama mialam z tym problemy wiec pomyslalam ze to ulatwi zycie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej stawiałabym na coś krótszego oraz bardziej obcisłego ale niektóre sukienki przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jej projekty ! niesamowicie kobiece i faktycznie jakby owiane nutką tajemniczości sylwetki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie wolę obcisle sukienki Victorii Beckham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic collection! So classy and feminine, love it!:) Kisses dear! xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Very elegant collection :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne projekty chętnie bym taki zachomikowała jak by mnie było stać;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za ciemne kolory, ale fasony niektórych są świetne :)
    a peeling polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. I LOVE how feminine they are, especially the cut out ones with the sheer:)


    Thanks for showcasing!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia kreacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very amazing post and collection! Thanks for sharing :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Very charming Caro!! Hope your casting went great!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)