sobota, 9 marca 2013

Shoots in cafeteria

Last Sunday of February  I had some photoshoot with lovely photographer Agnieszka Majchrzak, who is still learning skills of photography. I was working for her as a model and together we made nice pictures in lovely cafeteria in the old market. Below you can see results of this shoots.
Last Wednesday I had luck to work with talented photographer Mikołaj for his gallery photo project, but for results of this shoots I will be have to wait some months .

W ostania niedziele lutego miałam sesję zdjęciowa z uroczą fotografką Agnieszką Majchrzak, która wciąż uczy sie sztuki fotografii. Pracowałam dla niej jako modelka i razem zrobiłyśmy fajne zdjęcia w uroczej kawiarni na Starym Rynku. Poniżej możecie zobaczyc rezultaty tej sesji.
W ostania sobotę miałam szczęście pracowac z utalentowanym fotografem Mikołajem dla jego galeriowego projektu zdjęciowego, ale rezultaty naszej współpracy będą widoczne dopiero za kilka miesięcy .

on me:
dress- Fransa
tights-christmas gift
















































kisses/ Carolyna



60 komentarzy:

  1. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny blog. obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia *,*
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZA UDZIAŁ BĘDĘ NIEZMIERNIE WDZIĘCZNA ♥ :
    http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/2013/03/3-metry-nad-niebem.htm
    POZDRAWIAM !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you so much for your comment.
    following you on GFC now, hope you'll follow me back.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny klimat zdjęć <3 5 moje ukochane !

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykle udana sesja - pelna ciepla spokoju uroku <3 zdjecie na którym popijasz kawke/herbatke jest moim the best <3

    OdpowiedzUsuń
  7. efekty sesji świetne! a jaka przytulna kawiarnia <3 w jakim to mieście?
    spektakl był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu, jedna z ulic Starego Rynku :-)

      Usuń
  8. cudowne zdjecia <3
    zapraszam do mnie :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow you're so beautiful! Awesome pics. I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pictures!
    ♥♥♥♥
    xx
    Claire

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pictures, you look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne zdjęcia, a ostatnim jestem zachwycona! prze super :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Carolyna! What an amazing shooting! You really look beautiful in every snaps! Great work, congrats! Happy Sunday dear, kisses! xo

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia ! <3
    ~Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Good post! Great photo!

    Good week
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Love these photos, your jawline is exquisite! And I'm obsessing over your tights :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So lovely post, good weekend! kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so pretty, love those leggings.

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    OdpowiedzUsuń
  19. What a beautiful photo's you made!!!! And you're pretty!


    Love, Farah

    www.formulafarah.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie ładne zdjęcia, klimatyczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Karolinko, cieszy mnie to:)
    Piękna sesja. Najbardziej mnie urzekły dwie topografie. Ta, która jest zrobiona na zewnątrz, co siedzisz za szybą i popijać coś w ślicznej filiżance i to, na którym wyglądasz przez okno siedząc przy albumie. Drugie od góry też ma w sobie niezwykłą magię. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sesja jest utrzymana w świetnym klimacie :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi sweety, you look so beautiful in this shoot, lovely hazy atmosphere to it. Thanks for your kind visit, have an awesome day!

    OdpowiedzUsuń
  24. totally love the style..1 nice girl

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :) to zza szyby najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia,ale ta kawiarenka niesamowita! Jak ja kocham takie wnętrza <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :) Zwłaszcza na przedostatnim zdjęciu - taka uśmiechnięta! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful photos - so natural and beautiful! x

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne miejsce. wyglądasz super <3 !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia. Ładna tunika :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Sesja wyszła naprawdę świetnie. W ogóle spodobała mi się ta kawiarnia! Ma śliczny wystrój wnioskując z tego, co mogłam dojrzeć na zdjęciach: krzesła, kwiaty, poduszki, biały kolor, lniane zasłony, zastawa. Naprawdę, bardzo klimatyczne zdjęcia! A Ty się częściej uśmiechaj :D
    Dziękuję również za komentarz. Również czytam wszystko, co wpadnie mi w łapy. A dzięki kursowi mam nadzieję to robić jeszcze szybciej :D Dwa razy więcej książek, łahaha. I szanse na zrealizowanie listy MustRead zwiększają się dwukrotnie :D
    Książkę już sobie zapisuję! W zasadzie obie! Bardzo lubię jak mi ktoś coś poleci. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  32. lovely pictures
    http://borntodieforfashion.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie to miejsce ma niesamowity klimat :)
    Bardzo ładne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia bardzo klimatyczne ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Woooow, very nice photost! So romantic and beautiful :) Really great :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne, jak zawsze bardzo klimatyczne zdjęcia. Cudnie kochana
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. Miejsce faktycznie klimatyczne, a wszystkie zdjęcia mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  38. klimatyczne miejsce na zdjęcia, to fakt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely pictures, your leggings are perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się klimat tych zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są w specyficznym klimacie, oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sesja profesjonalna i "nie tuzinkowa", zaaranżowana w świetnym klimacie retro kawiarni. Klimat zrobił swoje, ale Ty wtopiona w ten klimat jesteś BOSKA!
    Twoja stylizacja to najwyższy poziom - a kiecka? - nie mam słów.
    Napewno będę tu bywała.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)