sobota, 9 marca 2013

Shoots in cafeteria

Last Sunday of February  I had some photoshoot with lovely photographer Agnieszka Majchrzak, who is still learning skills of photography. I was working for her as a model and together we made nice pictures in lovely cafeteria in the old market. Below you can see results of this shoots.
Last Wednesday I had luck to work with talented photographer Mikołaj for his gallery photo project, but for results of this shoots I will be have to wait some months .

W ostania niedziele lutego miałam sesję zdjęciowa z uroczą fotografką Agnieszką Majchrzak, która wciąż uczy sie sztuki fotografii. Pracowałam dla niej jako modelka i razem zrobiłyśmy fajne zdjęcia w uroczej kawiarni na Starym Rynku. Poniżej możecie zobaczyc rezultaty tej sesji.
W ostania sobotę miałam szczęście pracowac z utalentowanym fotografem Mikołajem dla jego galeriowego projektu zdjęciowego, ale rezultaty naszej współpracy będą widoczne dopiero za kilka miesięcy .

on me:
dress- Fransa
tights-christmas gift
















































kisses/ Carolyna



57 komentarzy:

  1. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny blog. obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia *,*
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZA UDZIAŁ BĘDĘ NIEZMIERNIE WDZIĘCZNA ♥ :
    http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/2013/03/3-metry-nad-niebem.htm
    POZDRAWIAM !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you so much for your comment.
    following you on GFC now, hope you'll follow me back.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny klimat zdjęć <3 5 moje ukochane !

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykle udana sesja - pelna ciepla spokoju uroku <3 zdjecie na którym popijasz kawke/herbatke jest moim the best <3

    OdpowiedzUsuń
  7. efekty sesji świetne! a jaka przytulna kawiarnia <3 w jakim to mieście?
    spektakl był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjecia <3
    zapraszam do mnie :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow you're so beautiful! Awesome pics. I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pictures!
    ♥♥♥♥
    xx
    Claire

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pictures, you look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne zdjęcia, a ostatnim jestem zachwycona! prze super :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Carolyna! What an amazing shooting! You really look beautiful in every snaps! Great work, congrats! Happy Sunday dear, kisses! xo

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia ! <3
    ~Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Good post! Great photo!

    Good week
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Love these photos, your jawline is exquisite! And I'm obsessing over your tights :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so pretty, love those leggings.

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful photo's you made!!!! And you're pretty!


    Love, Farah

    www.formulafarah.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie ładne zdjęcia, klimatyczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Karolinko, cieszy mnie to:)
    Piękna sesja. Najbardziej mnie urzekły dwie topografie. Ta, która jest zrobiona na zewnątrz, co siedzisz za szybą i popijać coś w ślicznej filiżance i to, na którym wyglądasz przez okno siedząc przy albumie. Drugie od góry też ma w sobie niezwykłą magię. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sesja jest utrzymana w świetnym klimacie :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi sweety, you look so beautiful in this shoot, lovely hazy atmosphere to it. Thanks for your kind visit, have an awesome day!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia :) to zza szyby najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia,ale ta kawiarenka niesamowita! Jak ja kocham takie wnętrza <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :) Zwłaszcza na przedostatnim zdjęciu - taka uśmiechnięta! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful photos - so natural and beautiful! x

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne miejsce. wyglądasz super <3 !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia. Ładna tunika :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sesja wyszła naprawdę świetnie. W ogóle spodobała mi się ta kawiarnia! Ma śliczny wystrój wnioskując z tego, co mogłam dojrzeć na zdjęciach: krzesła, kwiaty, poduszki, biały kolor, lniane zasłony, zastawa. Naprawdę, bardzo klimatyczne zdjęcia! A Ty się częściej uśmiechaj :D
    Dziękuję również za komentarz. Również czytam wszystko, co wpadnie mi w łapy. A dzięki kursowi mam nadzieję to robić jeszcze szybciej :D Dwa razy więcej książek, łahaha. I szanse na zrealizowanie listy MustRead zwiększają się dwukrotnie :D
    Książkę już sobie zapisuję! W zasadzie obie! Bardzo lubię jak mi ktoś coś poleci. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely pictures
    http://borntodieforfashion.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie to miejsce ma niesamowity klimat :)
    Bardzo ładne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia bardzo klimatyczne ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Woooow, very nice photost! So romantic and beautiful :) Really great :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne, jak zawsze bardzo klimatyczne zdjęcia. Cudnie kochana
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miejsce faktycznie klimatyczne, a wszystkie zdjęcia mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  37. klimatyczne miejsce na zdjęcia, to fakt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely pictures, your leggings are perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się klimat tych zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia są w specyficznym klimacie, oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sesja profesjonalna i "nie tuzinkowa", zaaranżowana w świetnym klimacie retro kawiarni. Klimat zrobił swoje, ale Ty wtopiona w ten klimat jesteś BOSKA!
    Twoja stylizacja to najwyższy poziom - a kiecka? - nie mam słów.
    Napewno będę tu bywała.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)