wtorek, 31 października 2017

Beauty- Cosmetics Mizon - Korean Face Mask



"Your smile ain’t real at all
What do you fear my love?
I could believe in you
Only if your lies were true
Losin’ your own face
Tryin’ to be the best
For the ones you don’t even know
Waitin’ for the prize
You were hypnotized
Blinded by your own glow
You look like a masterpiece
Made by the hand of God"

"Twój uśmiech nie jest prawdziwy

Czego się boisz moja miłości?
Mógłbym w ciebie uwierzyć
Gdyby tylko twoje kłamstwa były prawdą
Tracisz swoją twarz
Próbujesz być najlepszą
Dla tych, których jeszcze nie znasz
Czekając na cenę
Byłaś zahipnotyzowana
Zaślepiona własnym blaskiem
Wyglądasz jak arcydzieło
Stworzone ręką Boga"







Kilka dni temu miałam okazję wypróbować maseczkę Enjoy Vital Up-Time Lift-UP koreańskiej firmy Mizon. Maseczka ta zawiera kolagen, allantoinę oraz kwas hialuronowy. Wszystkie te substancje mają na celu zdaniem producenta -  spłycenie zmarszczek, napięcie skóry a także nadanie jej elastyczności. W opakowaniu znajduje się jedna sztuka maseczki, którą umieszczamy na twarzy po jej  uprzednim oczyszczeniu oraz tonizowaniu. Maseczkę trzymamy na twarzy od 10 do 20 minut.
Po jej zastosowaniu moja twarz z pewnością była bardzo nawilżona i miła w dotyku. Przez moment również dało się zauważyć wygładzenie drobnych zmarszczek ( zwłaszcza na czole)

A few days ago, I had the chance to try the Enjoy Vital Up-Time Lift-UP mask from the Korean company Mizon. This mask contains collagen, allantoin and hyaluronic acid. All these substances are intended by the manufacturer - smoothing wrinkles, skin tension and also give it flexibility. There is one box of masks that we put on the face after cleansing and toning. We keep the mask on the face  for 10 to 20 minutes.
After using them my face was certainly very moisturized and nice in touch. For a moment it was also possible to notice the smoothing of fine wrinkles (especially on the forehead)




Plusy:
-zapach
-cena ( koszt około 10 złotych, 2,5 Euro, $3 )
- nienawilżenie skóry
- struktura maseczki ( zrobiona jest z bardzo przyjemnego dla skóry materiału)
-wygoda i komfort użycia

Pros:
-smell
-cena (cost about 10 zlotys, 2.5 euro, $ 3)
- no skin irritation
- structure of the mask (made of very nice material for the skin)
- convenience and comfort of using


Minusy:
- spodziewałam się troszkę lepszych efektów jeżeli chodzi o wygładzanie, ale być może mozna je uzyskać po regularnym stosowaniu maseczki. 
- słaba dostępność ( do kupienia tylko w niektórych sklepach, ale od czego jest internet :-) )

Produkt generalnie spełnił moje oczekiwania i z pewnością jeszcze po niego sięgnę.

Minuses:
- I was expecting some better results in terms of smoothing, but maybe you can get them after a regular use of the mask.
- poor availability (to buy only in some stores, but what is internet :-))

This product generally satisfies me and I am sure I will still get it.















61 komentarzy:

  1. thank you for giving me the information I need. I'm glad to be able to read this article calmly and easily understood.

    OdpowiedzUsuń
  2. mm ja akurat twierdze, że internet to świetna dostępność ;lD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że tej firmy jeszcze nie poznałam. Mi przydałoby się coś wyrównującego koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie maseczki:) polecam ze śluzem ślimaka z Superpharm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na taką ilość plusów cena jest fajna ☺
    Może się skusze ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ;D

    Parece ser uma boa máscara!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tej marki :( ale uwielbiam maseczki w płacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review! I have heard such great things about this face mask. I will have to try and find it for myself. Thank you! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, lubię maseczki w płachcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa maseczka, chętnie bym wypróbowała, tym bardziej, ze cena fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. How are these masks? Better than the regular application masks?

    Maybe you’d like to see my new post: Diwali outfit: Printed cotton maxi dress

    Don’t forget to follow me on Google Plus

    Much Love
    Akanksha
    Fictitious Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że taka słaba dostępność w sklepach. Bo ja takich produktów nigdy nie kupuję przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez preferuję zakupy kosmetyczne w sklepach ale cóż...

      Usuń
  13. Ja spasuję, gdyż nie lubię maseczek, bo kiedyś miałam po jakieś maseczce straszne uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks so interesting! Thanks a lot for the post)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    sounds amazing my friend :D

    NEW OUTFIT POST | PORTUGAL FASHION LOOK! THE MOST IRREVERENT :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam rozne maseczki! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. the right skincare is so important
    and the mask sound really good,
    thank you for this lovely review.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. I've bene meaning to experiment a little more with face masks lately! I hope with regular use you find the mask to be more effective Karolina! Thanks for the review :)

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie maseczki :-) Ostatnio miałam innej marki ze sluzem ślimaka - i byłam zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczki płachtowe są najlepsze, uwielbiam je :)
    Kiedyś miałam z tej firmy krem ze ślimaka i był całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  21. I would love to try some masks
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znałam tej maseczki :) ciekawe jakie efekty przyniosłoby jej dłuższe stosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szukam jakiś maseczek, a ta wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great Skin Care, i love it!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. Now I want to try it out as generally you are satisfied with it!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Jednak kupuję tylko stacjonarnie :) natomiast kojarzę Markę z blogów ale sama jeszcze nic nie miałam. Może Kiedyś ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love to use korean masks.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przepadam za takimi maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba jako ostatnia jeszcze od nich maski nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie maski :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)