wtorek, 20 lutego 2018

Fashion - S/S 2018 BAGS


"Got me a big ol' bag o' miracles, I'm gonna get that woman right off of me..."



"Dał mi dużą, starą torbę cudów, zrzucę tę kobietę z siebie..."



Many people say that the handbag is such a small feminine world in a miniature. We ourselves are often jokingly saying that we carry inside then our whole life. Large, small, decorative or quite plain are an inseparable element of our everyday wardrobe. Below, briefly I would like to present you what bag's trends will  be rule in the upcoming season.


Wielu mówi, iż torebka to taki mały kobiecy świat w miniaturce. My same niejednokrotnie żartem mówimy, iż nosimy w niej całe nasze życie. Duże, małe, ozdobne czy całkiem proste stanowią nieodłączny element naszej codziennej garderoby. Poniżej w skrócie chciałabym wam zaprezentować jakie torebkowe trendy panować będą w zbliżającym się sezonie.












BOHO STYLE



Alexander Wang

Calvin Klein

Phillip Lim





BASKET BAGS

Ulla Johnson

Eugenia Kim

Brock Collection





PIERCE BAGS


Ferragamo

J.W Anderson

Roksanda



ROUND BAG


Ferragamo

Ferragamo

Siriano

OVERSIZE BAGS

Michael Kors

J.W Anderson

Phillip Lim

KIDNEY BAGS


Gucci

Zimmerman
Jacobs



SACK BAGS


Etro

Fendi


GRAPHIC BAGS



Dolce&Gabbana

Coa
Prada

Coach

Prada




FUR BAGS

Marni

Natasha Zinko



45 komentarzy:

  1. zbyt oryginalne jak dla mnie, spodobały mi się tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the details. Very beautiful.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą od Ferragamo widziałam już u Jessiki Mercedes i muszę przyznać, że przypadła mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl boho:).piękna kolekcja:)
    kochana zapraszam do mnie,wróciłam po długiej nieobecności:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. They're beautiful!!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks really interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boho style dla mnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 5 i 7 mi się najbardziej podobają 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. These bags are amazing dear! Perfect detail for any outfit.
    Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  10. wybrałabym z nich max 5 :D zbyt odważne i niektóre za duże :D O ile torebka może być za duża ;)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne te torebki! Uwielbiam taką oryginalnosc ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne są, brałabym je wszystkie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z każdym zdjęciem utwierdzałam się coraz bardziej w przekonaniu, że ja to jednak nie modna jestem - bo nic co modne mi się nie podoba :D No dobra, może wyszłabym na ulicę z torebką w stylu plażowym - tym "bascet bags" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a lot of cute bags.
    Thanks for sharing.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przygarnęłabym kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalne torebki, ale bardziej na wybieg niż na ulice, bynajmniej ja nie odważyłabym się na taką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnóstwo różnych modeli ale zaledwie trzy z nich tak naprawdę mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyki bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    mini bags will be the best choices :D

    NEW REVIEW POST | MAYBELLINE FIT ME FOUNDATION: LUMINOUS + SMOOTH. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te z motylami...boskie:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę koniecznie zainwestować w wiklinową torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. All of these are magnificent bags! I love the butterfly one!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre są naprawdę piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już miałam pisać, że nie przemawiają do mnie te dzisiejsze trendy, dopóki nie zobaczyłam torebki od Ferragamo :) Jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ oryginalne cudeńka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, you picked really cool inspirations! Thanks for sharing!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ;)

    Adorei essa seleção de bolsas!

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj nie wolę klasykę torebkową;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Gucci !!! Ach ! Mam jedna torebke Gucciego . Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)