czwartek, 15 marca 2018

Cosmetics world - Armani foundation


"No dalej, dawaj - włącz radio
Jest piątkowy wieczór i nie będzie trwał długo
Muszę ułożyć włosy, nałożyć makijaż
Jest piątkowy wieczór i nie będzie trwał długo"


"Come on, come on, turn the radio on
It's Friday night and it won't be long
Gotta do my hair, put my makeup on
It's Friday night and it won't be long"






Dzisiaj chcaiałbym Wam napisać kilka słów na temat podkładu Armani Maestro Fusion, którego miałam możliwość przetestowania dzieki uprzejmosci firmy www.wordmakeup.com 

Przesyłka przyszła do mnie po około 3 tygodniach i jak tylko ją otrzymałam przystąpiłam do testowania otrzymanego podkładu.

Ponieważ mam dość jasna skórę wybrałam odcień  - kolor numer 3
Sam produkt spełnił moje oczekiwania. Podkład jest lekki, sprawia,że twarz wyglada świeżo i nie nadaje jej tzw. efektu maski.

Odcień, który wybrałam idealnie pasuje do mojej karnacji dzięki czemu wyglada ona bardzo naturalnie. Delikatnie pokrywa niedoskonałości i utrwala makijaż. Niestety nie będzie on odpowiedni dla tych z Was, które mają problemy z cerą i wymagaja od podkładu mocnego krycia.

Produkt ma wygodny w użyciu aplikator dzieki czemu jego aplikacja jest bardzo łatwa.



Today, I would like to write a few words about the Armani Maestro Fusion foundation, which I had the opportunity to test tnaks for the  company www.wordmakeup.com

The product that I've ordered  came to me after about 3 weeks and as soon as I received it I started to test them.

Because I have fairly fair skin I decided to try a shade - color number 3
And I am very glad cause of the results of this product. The foundation is very light, it makes that face look fresh and doesn't give them so called " mask effect" .

The shade I have chosen  matches with my skin perfectly, which makes it looks very natural. It gently covers imperfections and preserves make-up effect. Unfortunately, it will not be suitable for those of you who have problems with your face skin ( strong red skin, pimples) and require strong coverage from the foundation.

The product has a easy to use applicator thanks for this it's application is real pleasure. 

























26 komentarzy:

  1. Wygląda na bardzo atrakcyjny produkt...:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podkłady z takim aplikatorem😍
    Tego nie znam,pierwszy raz o nim słyszę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ten podkład ma bardzo ładny odcień - wydaje mi się, że mógłby bardzo fajnie zgrać się z moją skórą :)) Marka Giorgio Armani, to jedna z bardziej ekskluzywnych więc nie dziwię się, że podkład fajnie się sprawuje! :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odcień tez i odpowiada jak i i jego lekka konsystencja

      Usuń
  4. Love the packaging of this foundation! I have heard a lot of good things about it.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładu z tej firmy jeszcze nie miałam, lubię takie lekkie konsystencje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)

    Parece ser uma boa base!

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey Gorgeous Dear,..
    I really like your blog, it's so useful and amazing post.I'm so happy and thanks dear for sharing....

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego podkładu ale wygląda naprawdę kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor widzę idealny dla mnie:) ciekawy podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cool! I have never tried this foundation. I'll have to check it out! Thank you for sharing!

    ~Lindsey
    https://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, ale wydaje się być ciekawy, dużo osób go chwali 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest lekki i to sprawia,że wygląda bardzo naturalnie

      Usuń
  12. Jak dla mnie bomba!!! Lubię takie lekkie podkłady :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot :D

    OMG gooooals ! Seems to be amazing :o

    NEW TIPS POST | LAST MINUTE GIFT GUIDE FOR FATHER'S DAY :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy podkład i fajne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja ;) chetnie wyprobuje ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że trafiłaś z odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, great Product! The Pictures are fantastic. :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great product and review. have a nice week Karolina!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Always good to try a new foundation! I've never tried Armani before!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)