czwartek, 1 marca 2018

Fashion - Jewlery trends S/S 2018

"She cries to the heaven above
There is a stone in my heart
She lives a life she didn't choose
And it hurts like brand-new shoes"


"Ona wznosi płacz do nieba

W moim sercu jest kamień
Żyje życiem, którego nie wybierała
I to rani jak para nowych butów"




Nie od dziś wiemy, że to właśnie dodatki są tzw. kropką nad i każdej stylizacji. Piękny naszyjnik czy też wyraziste kolczyki w unikalny sposób podkreślają osobowość właścicielki.

W sezonie S/S 2018 nie zabraknie wśród trendów : długich kolczyków,  naturalnych pereł, wymieszanych kolczyków, elementów zrobionych z  plastiku a także tych  nawiązujących do epoki baroku. Zresztą przekonajcie się sami :-) 




Not from today we know that the Accessoriess are so-called. final touch and any styling. A beautiful necklace or expressive earrings in a unique way emphasize the personality of their owner.

In the S / S 2018 season, there will be  a lot of trends such as: long earrings, natural pearls, mismatched earrings, elements made of plastic and also those referring to the Baroque period.
Anyway see for yourself :-)







PLASTIC


Chanel

Balenciaga
FRUIT EARINGS


Dolce&Gabbana

Jacquemus

ANIMAL MOTIVE



Bottega Veneta

Chloe

LOTS OF NECKLACES 



Dior

Saint Laurent

MISMATCHED EARINGS



Oscar de la Renta



XXL LENGTH EARINGS


Zadig &Voltaire

Saint Laurent

Pearls




Celine

Sonia Rykiel


Sculptures


Balenciaga


Saint Laurent

Y/Project

BAROQUE TREND



Dolce&Gabbana

Alexander McQueen
Balenciaga

56 komentarzy:

  1. Podoba mi się przeźroczystość i glow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowa biżuteria. Nahbardziej podoba mi się motyl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam duże kolczyki, super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia para kolczyków mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to niech zabrzmi fajnie ale szczerze ci powiem że te dodatki w ogóle nie trafiają mój głos a nawet jak dla mnie wyglądają strasznie bardzo tandetnie. Oczywiście to jest moja prywatna opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać natomiast kompletnie w żaden sposób nie trafia to we mnie i nawet mi się to nie podoba w takich zestawieniach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas jest inna, jedne lubią dodatki, inne nie- mamy do tego prawo :-) Ja osobiście uwielbiam bardzo wyrazne duże kolczyki, ale np noszenie dwóch róznych to też nie do końca mój klimat. Nie znoszę antmiast broszek, ale znam osoby, które je lubią. Aniu jak najbardziej masz prawo do swojej szczerej opinii i takie najbardziej mnie cieszą bo są Twoje :-)

      Usuń
  6. kompletnie nie w moim guście :( te plastikowe chyba najgorsze... przegięcie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ich nie kupiła :-P Ale długie kolczyki jestem jak najbardziej na TAK

      Usuń
  7. Very interesting post.
    I following you. <3
    http://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się duże kolczyki :D Sama jednak nie mam nawet przekutych uszu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie w tych nowych trendach. Barokowa biżuteria to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing all these trends! Love all the inspo here.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham duze kolczyki! :) :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię efektowne kolczyki...ale nie aż tak;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. As usual amazing post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the inspiration! Everything looks amazing

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing selection, original jewelry!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a great selection !
    I love love theses earrings !
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten plastik mnie przeraza :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    absolutelly amazing recaps my dear :D

    NEW PRESS POST | A Tarde é Sua, TVI: BEHIND THE MAGIC BOX. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważna ta biżuteria :) Faktycznie skupia wzrok i dodaje charakteru powyższym stylizacjom :) Osobiście jestem fanką delikatnych ozdób, ale też nie noszę ich za często - chyba z czystej wygody :D Bransoletki wisiorki nie należą do moich ulubionych... generalnie to noszę jedynie złoty krzyżyk, podobno gustowny i do wszystkiego pasuje :D oraz bransoletkę, którą dostałam od chłopaka na osiemnaste urodziny :) Mało kiedy zakładam coś innego. Uszu nie mam przebitych, więc kolczyki odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię takie długie i wyraziste kolczyki :-D

      Usuń
  20. Thanks for sharing the amazing trends!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny skrót trendów biżuterii :) czyli dalej modny przesyt

    OdpowiedzUsuń
  22. The fruits are fun! Thank you for sharing, and stopping by my blog!

    xxx
    E from Helsinki, Finland
    http://helsinkidragonfly.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  23. długie kolczyki i biżuteria w barokowym stylu to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite inspiracje. Żeby stworzyć takie kolekcje trzeba mieć wyobraźnię i niesamowity gust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ozdoby ze zwierzątkami mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for sharing these jewlery trends,
    I love how eyecatchy the pieces are this time :)
    So inspiring.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak trochę mi się kojarzy z powrotem do lat 80. Ogromne kolczyki nie specjalnie mi się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for the interesting post) Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  29. całkiem ciekawe t trendy chociaż dwa różne kolczyki to nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam, że zaskoczyły mnie te propozycje, większość dodatków jest zbyt duża, ten motyl na szyi, ogromne kolczyki, do tego jeszcze plastik, zdecydowanie jestem na NIE.

    OdpowiedzUsuń
  31. ;D

    São peças bem chamativas, né?!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm very intrigued by the plastic trend and cant wait to see it trickle down.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. This is why I love jewelry so much... you can get wild with it hahahah

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  34. these trends look amazing & awesome dear,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  35. They are very bold. I love the Dolce and Gabbana pieces. xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com.au/2018/03/snapper-rocks-what-to-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Fruit earrings is such a cute idea and one I'm looking forward to seeing all over the place this spring/summer! Too cute!! :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie się podobają duże kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedynie motywy zwierzęce moglyby się wpisać w mój styl, ewentualnie odrobina baroku :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Looks really interesting) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  40. Buen post! Esta lleno de inspiracion :)
    New post: www.gadorvision.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jednak wolę klasykę :) Przerażają mnie takie ekstrawagancje :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)