wtorek, 24 lipca 2018

Fashion - Elie Saab - F/W 18/19


"Glamour girls, yeah that's right!
Glamour girls, no complaining.
We are the fashion definition,
That's why we're on a mission"

"Zachwycającymi dziewczynami, tak, zgadza się!

Zachwycającymi dziewczynami, bez narzekania.
Jesteśmy definicją mody,
To właśnie powód, dlaczego wykonujemy misję."






Elie Saab to zdecydowanie jeden z moich ukochanych projektantów mody. Tworzy niezwykłe, wyjątkowe, charakterystyczne dla siebie suknie, które niejednokrotnie chętnie noszone na czerwonym dywanie.
W najbliższym sezonie zdecydowanie dominują w jego kolekcji granaty, śliwka, brudny beż, turkusy a także szkarłaty oplecione złotem, perłami oraz koronkami. Projektant chętnie sięga tez po różnego rodzaju paski, które optycznie podkreślają talię.
Ja osobiście jestem ta kolekcją zachwycona. A co wy o niej sądzicie?




Elie Saab is definitely one of my favorite fashion designers. He creates unusual, unique, characteristic for himself dresses, which are often worn by ladies during different events on a red carpet. In the nearest season will be dominate grenades, plum, dirty beige, turquoise and crimson entwined with gold, pearls and laces .The designer also reaches for various types of belts that optically emphasize the waist.  Personally I am big fan of this collection. And what do you think
about them ?


































31 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tego projektanta - bardzo podobają mi się te kreacje, w niejednej bym chciała chodzić..chociaż może nie na co dzień;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kolekcja, niektóre suknie na prawdę zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba ta kolekcja,szczególnie te granatowe suknie ☺❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. As usual interesting! Thanks for the post)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja kilka propozycji bardzo ciekawych :) spodobała mi się beżowa i czarna i czerwona:)

    Buziaki:*
    a u mnie nowy post :D
    WWW.kARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Everything looks so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są naprawdę przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta kolekcja, wszystko mi się tutaj podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko 3 i 4 suknia mi się podobają, reszta nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;D

    Adorei esse desfile!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Great collections, thank you for sharing....
    http://sepatuholig.blogspot.com/
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzy po prostu cuda. Zachwycam Się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot :D

    OMG SUPERB colection :o

    NEW TIPS POST | ESSENTIAL IN A TRAVEL NECESSAIRE. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the details. Very beautiful.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kreacje robią ogromne wrażenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. wowwww what a lovely dresses, I love Elie Saab too...
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ooohhhhh!!!! Elie Saab is one of my favoutites designers too.
    Amazing dresses and post
    Thanks for sharing
    =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mnie ta kolekcja zachwyciła. A te fiolety są po prostu cudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)