środa, 29 sierpnia 2018

OUTFIT - Martini Olive elegant

“You only live once,
 but if you do it right, 
once is enough.” 
― Mae West"

“Żyjesz tylko raz,
ale jeśli zrobisz to właściwie, 

to raz wystarczy.” 

― Mae West"







Powoli, małymi krokami zbliża się do nas jesień. Jednak pogoda cały czas zdecydowanie ( ku radości osób tak jak ja kochających ciepło letniego słońca) nas rozpieszcza. Dlatego też wykorzystując jeden z kolorystycznych trendów zaproponowanych przez Pantone na sezon F/W 2018 postanowiłam stwCarolyna's worldorzyć elegancką stylizację, która idealnie sprawdzi się w trakcie tych cieplejszych dni zarówno w biurze jak i podczas bardziej eleganckich imprez wyjściowych. Jesteście zwolennikami takich eleganckich stylizacji w takiej kolorystyce?



Slowly, step by step the autumn is coming to us. However, the weather all the time definitely (to the joy of people like me who loves the warmth of the summer sun) has spoiled us. Therefore, reaching for one of the coloristictrends proposed by Pantone for the season F / W 2018, I decided to create anelegant stylization that will be perfect during these warmer days both: at theoffice and also during more elegant going out events. Are you the supporters ofthis such elegant outfit  in such colors?

















INSPIRATIONS/INSPIRACJE:




 


 



OUTFIT:

Shoes/ buty - www.TRENDYbuty.pl 
dress/sukienka - shop with rerto clothes in London/ sklep z ubraniami retro w Londynie
bag/torebka - SH


















































52 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor. Idealnie sprawdzi się na końcówkę lata i jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobną torebkę tylko fioletową <#

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna sukienka, piekny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie i bardzo elegancko w tej stylizacji, podobają mi się takie sukienki z guzikami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) upatrzona w sklepie z ciuszkami retro w Londynie :-)

      Usuń
  5. Fajna sukienka, pasuje Ci taki kolor :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przemawiają do mnie te kolory nie mam nic w szafie w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast lubię wszelkie odcienie i tonacje zieleni :-)

      Usuń
  7. Stylizacja idealna na wczesną jesień - podobają mi się takie kolory.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przed chwilą było lato, a już jesień :p Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba ten outfit!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so chic in that dress and shoes.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, a ta zieleń - cudowna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny odcień zieleni *.* Wojskowo trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor sukienki śliczny 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    I really love this kind of green!
    you look perfect!

    NEW GET THE LOOK POST | THE SNEAKER POWER :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. you look fantastic in that olive dress. Great heels too.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sukienka, mega się prezentujesz ♥!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja :D Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I completely agree olive is such a flattering and classy colour to wear - as you've proven with this lovely look; great dress on you babe!!

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz doskonale! Te oliwkowe "outfity" są bardzo eleganckie. A buty, które masz przy tej stylizacji, mają taki ładny obcasik, taki "akurat" :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely olive outfit! :) It's a cute dress on you!

    I've been buying a lot of olive recently, it's a great shade of green that goes with so much!

    I hope that you are having a wonderful week! :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)