piątek, 20 maja 2022

Lifestyle - Prime Catering

 "Jeśli kiedykolwiek zamierzasz cieszyć się życiem

 teraz jest na to czas – nie jutro, nie za rok.

Dzisiaj powinno być zawsze najwspanialszym dniem"

"If you ever intend to enjoy life

 now is the time - not tomorrow, not next year.

Today should always be the greatest day "




W moim życiu ostatnio sporo się dzieje: praca, próby do spektaklu,podroże.To wszystko sprawia, że niestety nie zawsze mam czas, aby ugotować sobie coś pysznego. W takich sytuacjach, aby oszczędzić czas na przygotowania czy pakowanie lubię sięgać po smaczny, zdrowy oraz urozmaicony catering pudełkowy. Moim wyborem numer jeden jest Primate. Uwielbiam go za to, że pozwala mi skomponować  posiłki uwzględniając moje preferencje żywnościowe (jestem wegetarianką, nie lubię poszczególnych warzyw). Bazując na tych informacjach oraz biorąc pod uwagę moje zapotrzebowanie kaloryczne  Małpi catering Primate pozwla mi zamówić 7 dań każdego dnia. Mogę dowolnie zmieniać ich liczbę - jednak, aby zachować opcję bezpłatnej dostawy należy zamówić przynajmniej cztery dania pudełkowe; w przypadku zamówienia mniejszej ilości dań, co oczywiście także jest możliwe, będziemy musieli zapłacić za dostawę 12 złotych. 

Gdy jakiekolwiek danie proponowane mi w danym dniu nie do końca trafia w moje smaki, lub zwyczajnie mam ochotę na coś innego, to mogę je bez problemu zmienić korzystając z opcji "zmień". Wtenczas pojawiają się wszystkie możliwe zamienne warianty tego posiłku. Osobiście bardzo lubię tę opcję, ponieważ dzięki niej mam możliwość otrzymania posiłków, które mam ochotę zjeść lub przetestować smakowo. Każde z dań ma przypisaną indywidualną cenę, która podawana jest  w bananacoinach. Po zalogowaniu na stronie, podaniu swoich danych, preferencji żywnościowych mamy także dostęp do zakładki ze stanem naszego konta.To właśnie w tym miejscu możemy je doładować wpłacając złotówki i otrzymując w zamian bananacoiny, za które możemy kupować pyszne jedzonko na wybrane przez nas dni. Dostawa przychodzi do nas zawsze w określone przez nas wcześniej miejsce, w wybranym przez nas przedziale czasowym. Wszystkie dania otrzymujemy w pięknej, ekologicznej papierowej torbie. Jeśli, któraś z Was chciałabym spróbować pyszności z małpiego cateringu Primate zapraszam Was na stronę internetową. Dodatkowo korzystając z kodu: KA2BM możesz otrzymać extra 75BNC ( banancoinsów) za doładowane minimum 350 złotych.

***

A lot of things has been going on in my life lately: work, rehearsals for a theatre play, travels - all this means that, unfortunately, I don't always have time to cook something delicious. In this kind of  situations, in order to save time on preparation or packaging, I like to reach for tasty, healthy and varied box catering. My number one choice is Primate. I love it for the fact that it allows me to compose meals taking into account my food preferences (I am a vegetarian, I do not like individual vegetables). Based on this information and taking into account my caloric needs, Monkey Catering Primate offers me 5 meals for day. I can freely change their number - however, to maintain the free delivery option, you must order at least four box meals; in the case of ordering a smaller number of meals, which of course is also possible, we will have to pay PLN 12 for the delivery.

When any meal proposed to me on a given day does not quite meet my tastes, or I simply feel like something else, I can easily change it using the change option. Then all possible alternatives for this meal appear. Personally, I really like this option because it gives me the opportunity to receive meals that I want to eat or just try new taste. Each of the meals has an individual price, which is served in bananacoins. After logging in to the website, providing your data and food preferences, we also have access to the tab with the status of our account. Exactly here we can recharge them by paying zlotys and receiving in return bananacoins instead, for which we can buy delicious food for the days we choose. Delivery always comes to us to a place specified by us in advance, in a time period chosen by us earlier. We receive all meals in a beautiful, ecological paper bag. If any of you would like to try the delicacies from Primate monkey catering, I invite you to the website. Additionally, by using the code: KA2BM you can get an extra 75BNC (banancoins) for a minimum top-up of PLN 350.







To takie proste :-) This is so easy :-)


Nie masz czasu lub ochoty gotować ?  Sięgnij po laptop i wejdź na stronę Primate
You don't have time or you don't want to cook? Reach for your laptop and go to the Primate website



Odbierz wybrane jedzonko i korzystaj z wolnego czasu tak jak lubisz :-)
Pick up the selected food and enjoy your free time as you like :-)




Ostatnio zamówiłam sobie poniższe dania :-)
 Last time I have ordered the meals you can see below :)
















post: współpraca


45 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że zaspokaja Twoje potrzeby żywieniowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam takiej diety i nie sądzę, że na moją wieś cokolwiek by dojechało, aczkolwiek pomysł fajny
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, iż mogę sama decydować o swoim menu :-)

      Usuń
  3. Te dania wyglądają przepysznie :)
    Fajnie że można skomponować posiłki- nie każda firma, ma coś takiego w swojej ofercie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. That looks like an awesome food service.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładnie wyglada ale jakoś nie mogę się przekonać do takich cateringów po programie jak pokazali jak nie którzy działają . Rozumiem Cię i cieszę się ze tyle się u Ciebie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do części też nie mogłam- tu podoba mi się to,że ja decyduję kiedy zamawiam i co :-)

      Usuń
  6. Świetna sprawa dla osób zabieganych i zapracowanych.
    Można zaplanować sobie posiłek i nie chodzić głodnym ;)
    Chętnie zobaczę co mają w ofercie :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's good they have nice balanced meal options so you can have a yummy dinner when you are too busy to cook! :)

    Hope you are having a great weekend. It's another rainy day here.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa dla osób, które mają mało czasu lub nienawidzą gotować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię gotować, więc nie mam potrzeby korzystać z takich pudełek. Ale w sytuacjach awaryjnych to rzeczywiście świetnie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię, ale czasami po prostu mam taki grafik, że takie pudełka ratują człowiekowi życie :-)

      Usuń
  10. taki catering to fajna oszczędność czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stawiam na domowe jedzenie, ale dobrze, że są takie możliwości dla zabieganych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, bo naprawdę niekiedy mega taki catering się sprawdza

      Usuń
  12. Testowałam kilka różnych diet pudełkowych. Przyznam, że to wygodna opcja, ale zawsze mniej więcej po tygodniu nudziło mi się to jedzenie, nawet jeśli miałam opcję wyboru posiłków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest naprawdę spory wybór- dania często się zmieniają co jest fajne :-)

      Usuń
  13. This is a great service. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  14. It really helps when someone delivers food according to your preferences. Have a lovely week ahead.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś dla mnie, bo bardzo nie lubię gotować ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. So delicious

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie te pudelka w ogóle nie przekonują. Jakiej by nie były firmy. Po prostu nie. Jeszcze to opakowanie 🙈 nie nie, co ze "swojego gara " najlepsze 😅

    OdpowiedzUsuń
  18. Super opcja, a te posiłki wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. It looks very nice and healthy!
    Have a great day,
    S

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    To wygląda bardzo apetycznie :) Czasem zdarza mi się jeść takie jedzonko pudełkowe jak jestem w pracy, w tedy kupuję takie na przerwie. Ostatnio w moim menu były pierożki ^^ Jednak nie zdążyło mi się zajadać takiego, pięknie skomponowanego :) Wygląda super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :-) Albo zabieram te kupione wcześniej tutaj ze sobą :-)

      Usuń
  21. It sounds and looks like a win-win arrangement. And I've learnt a new term - 'bananacoin'.
    The displayed dishes look very appealing!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo apetyczne pudełeczka :) świetne rozwiązanie dla osób które nie lubią gotować lub nie mają czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że w moich okolicach nie ma możliwości zamówienia cateringu pudełkowego, gdyż byłoby to dla mnie duże ułatwienie, bo sama nie lubię bawić się w przygotowywanie jedzenia na wynos.

    OdpowiedzUsuń
  24. Korzystam czasami z diety pudełkowej, bo brakuje mi czasu, ale przyznaję, że rzadko trafiam na dobry catering :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten polecam z czystym sumieniem- dania są smaczne, porcje zaspakajają w pełni apetyt :-)

      Usuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)