środa, 15 czerwca 2022

Lifestyle - Korn concert in Warsaw/ Koncert zespołu Korn w Warszawie

 "Calling me

 I feel it coursing through the inside

 And I can't get away

 Somewhere inside I feel it breathing 

and I realize The worst is on its way"

/Korn/

"Wzywa mnie 

Czuję, jak przepływa przez wnętrze 

I nie mogę uciec 

Gdzieś wewnątrz

 Czuję, jak to oddycha 

i uświadamiam sobie Najgorsze dopiero nadchodzi"

/Korn/




Ten rok jest dla mnie szczególny ponieważ przekraczam kolejną dekadę swojego życia. W związku z tym postanowiłam przez cały rok sprawiać sobie różnego rodzaju prezenty. Jednym z nich był właśnie bilet na koncert zespołu Korn. Ostatni raz miałam przyjemność słuchania ich na żywo w okresie studiów podczas Metal Hammer Festival w Katowicach. Od tego czasu minęło dobrych kilka lat i nawet troszkę zmienił się skład zespołu. Tegoroczny koncert odbył się 30 maja i tego dnia wczesnym rankiem udałam się pociągiem do Warszawy ( nie ma jak zdobyć bilety za 19 złotych na trasie Poznań- Warszawa oraz Warszawa-Poznań :-) )

 Po przyjeździe zameldowałam się w małej kawalerce, po czym udałam do miasta by coś zjeść. W godzinach popołudniowych umówiłam się z parą znajomych, którzy też przyjechali na ten koncert z Poznania tyle, że późniejszym pociągiem. Miałam w końcu okazję zwiedzić ponownie jedno z najpiękniejszych miejsc Warszawy, czyli Łazienki. Chwilę pospacerowaliśmy po parku, po czym udaliśmy się na koncert, który odbył się w Torwarze. Każdy musiał odczekać swoje w dość długiej kolejce, ale w środku dość szybko znaleźliśmy sobie miejsca w pobliżu sceny.

Koncert zaczął się z drobnym opóźnieniem i jako support wystąpił zespół Fever 333. Wcześniej nie miałam okazji słyszeć żadnego z ich kawałków. Na scenie byli bardzo dynamiczni. Mieli świetny kontakt z publicznością. A ich muzyka mnie zdecydowanie do siebie przekonuje. Po zakończeniu występu Fever 333 znów musieliśmy chwilkę odczekać. Ekipa techniczna przygotowywała scenę dla gwaizy wieczoru czyli zespołu Korn. Gdy zespół pojawił się na scenie tłum na płycie wpadł w szaleństwo. Kapela zagrała kawałki z nowej płyty a także sporo hitów z poprzednich lat. Jonathan Davis - wokalista zespołu zagrał także na dudach czym wywołał ogromny entuzjazm wśród publiczności.  Na sam koniec podczas kawałku "Blind" publiczność została poproszona by przykleknąć. Gdy usłyszała słowa " Are you ready?" wszyscy wyskoczyliśmy do góry a nad nami pojawiły się setki specjalnych serpentyn, które wystrzeliły w górę. 

Koncert w moim i moich znajomych odczuciu był naprawdę świetny. Wszyscy bardzo dobrze się bawiliśmy. A Wy często chodzicie na tego typu koncerty? Jaki był ostatni koncert na którym byliście ? :-)

***

This year is special for me because I am crossing another decade of my life. Therefore, I decided to give myself various gifts throughout the year. One of them was the ticket to the concert of the band Korn. The last time I had the pleasure of listening to them live during my studies during the Metal Hammer Festival in Katowice. A good few years have passed since then and the line-up of the band has even changed a bit. This year's concert took place on May 30 and that day in the early morning I went by train to Warsaw (I was happy cause I get tickets for  19PLN on the Poznan-Warsaw and Warsaw-Poznan )

 Upon arrival, I checked into a small studio apartment, and then went to the city to eat something. In the afternoon, I made an appointment with a couple of friends who also came to this concert from Poznan, only by train later. Finally, I had the opportunity to visit one of the most beautiful places in Warsaw - Łazienki. We walked for a while in the park and then went to the concert in Torwar. Everyone had to wait in a long line, but inside we quickly found a place near the stage. 

The concert started with a slight delay and the band Fever 333 performed as a support. Before that, I hadn't heard any of their songs. They were very dynamic on stage. They had great contact with the audience. And their music definitely convinces me. After the performance of Fever 333 ended, we had to wait a while again. The technical team was preparing the stage for the star of the evening - the band Korn. When the band came onstage, the crowd went crazy. The band played songs from the new album and also so many hits from previous years. Jonathan Davis - the band's vocalist also played the bagpipes, which caused great enthusiasm among the audience. Finally, during the song "Blind" the audience was asked to kneel down. When we heard the words "Are you ready?" we all jumped up and hundreds of special streamers appeared above us, which shot up.

The concert in my and my friends opinion was really great. We all had a lot of fun. And  do you often go to this type of concert? What was the last concert you were at? :-)


 





























40 komentarzy:

  1. Wow!!! Jak ja kiedyś kochałam ten zespół!! Do dziś słucham niektórych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki koncert na żywo to wielkie przeżycia. Super, że zrobiłaś sobie taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. must be fun to watch live music....
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że postanowiłaś sprawiać sobie prezenty przez cały rok :) Nie znam tego zespołu, ale poszukam na You Tube ich piosenek, może mi się spodobają? :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i na razie skutecznie się tego trzymam :-)

      Usuń
  5. Wow! Słuchałam ich szczególnie intensywnie, gdy byłam na studiach. Ach, kiedy to było.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam na żadnym koncercie - pandemia wytrąciła mnie z rytmu. Czas wracać do normalnego życia, bo jak obejrzałam Twoje zdjęcia bardzo za tym zatęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. That's awesome you were able to go to this concert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna są takie koncert ta atmosfera ;) Super ze spełniasz swoje marzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego 🎉🎉🎉

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna impreza, a sprawianie sobie takich prezentów to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam szczerze,że nie znam specjalnie ich twórczości :)
    Niedawno byłam na koncercie Dawida Podsiadło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę. Bardzo lubię ten zespół

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym zespole, super, że dobrze się bawiłaś na koncercie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego zespołu, świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korn to raczej nie moje klimaty, ale wiem, że nie ma jak dobry koncert :) Ostatni na jakim byłam? W zeszłym roku, dzień przed walentynkami, dokładnie pamiętam. Grał Krzysztof Cugowski ze swoim obecnym zespołem. Piękny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wyprawa się udała. Nazwa zespołu dobrze mi znana, ale z samą ich muzyką nie jestem za pan brat. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koncerty, ten stan i tą energię! Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna impreza :)
    Ja nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na koncercie- za tego typu rozrywkami nie przepadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam chodzić na koncerty, choć ostatnimi czasy zdarza się to stanowczo zbyt rzadko. Ostatnio byłam w maju we Wrocławiu na Mikromusic. Było cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, Micromusic słyszałam chyba tylko raz w życiu koncertowo :-)

      Usuń
  20. Nie mam pojęcia co to za zespół 🙈ale koncerty fajna sprawa, jest klimat i emocje😎

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)