piątek, 14 października 2022

Lifestyle/ Travels - Thornton Country Park Gruffalo Trail

 "While I live a busy life, 
the pace ebbs and flows"
/Brad Feld/


"Kiedy żyję aktywnie,
rytm przypływa i odpływa"
/Brad Feld/




Cześć wszyscy,

Trochę mnie tutaj nie było. Powolutku jednak wracam, bo stęskniłam się za tym moim blogowym miejscem w zakamarkach internetu. Ostatnio bardzo dużo się u mnie działo i w związku z tym tego blogowego czasu po prostu mi brakowało.  Wrzesień był ostatnim miesiącem mojego okresu próbnego w mojej nowej pracy i oficjalnie  mam już podpisaną umowę na czas nieokreślony. W nowym miejscu pracy zdążyłam się już powolutku zadomowić. Od końca września ruszyliśmy z moim teatrem Teatr za drzwi nad spotkaniami  oraz próbami nowego spektaklu, który planujemy wstępnie wystawić w lutym 2023 roku. Będzie on oparty na motywach  włoskiego filmu " Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie". 

Ostatni weekend spędziłam u moich najbliższych w UK. W sobotę wszyscy razem wybraliśmy do położonego w lesie Thornton Country Park Gruffalo Trail. Miejsce to jest związane z cyklem bajek dla dzieci napisanych przy Julię Donaldsen a zilustrowanych przez Axela Schefflera. Na początku trasy otrzymaliśmy mapę z miejscami, w których możemy znaleźć podobizny najbardziej znanych postaci z tej bajki. Szczególnie podekscytowana tymi poszukiwaniami była moja siostrzenica Chloe, która Gruffalo bardzo lubi.  Całość trasy zajmuje około godziny i jest bezpłatna. Myślę, że to świetna opcja dla całej rodziny ponieważ taki spacer podczas ładnej pogody w leśnym parku to sama przyjemność. Na jego terenie znajdziecie także toalety, kawiarnię z kanapkami oraz lodami a także sklep, w którym można zakupić pamiątki związane z serią bajek.

Adres parku poniżej : 

The Avenue, BRENTWOOD, Essex, CM13 3RE


Hello everybody,

I wasn't here for a while. However, I am slowly coming back, because I missed this my blog place in the "nooks of internet". Recently, a lot things has happened in my life and therefore I simply missed this blogging time. In September I ended my three months trial at my new job and finally I have full contract.  From the end of September, we started with my theater Teatr Behind the Door  meetings and rehearsals for a new play, which we are planning to stage in the end of February 2023. It will be based on the Italian movie "Perfect strangers"

I spent the last weekend with my relatives in the UK. On Saturday we all went to Thornton Country Park Gruffalo Trail. A place related to a series of fairy tales for children written by Julia Donaldsen and illustrated by Axel Scheffler. At the beginning of the route, we received a map with places where we can find a likeness of the closest character from this book. The most excited person finding this all characters was my niece Chloe, who really likes Gruffly books. The whole trail is taking about one hour on foot. Sure it is a good option for the whole family, because this kind of walk around the forest is a pure pleasure. There is also a restaurant, a cafe shop with sandwiches and ice cream, and a shop where you can buy souvenirs related to the series of fairy tales.

Park address below: 

Avenue, BRENTWOOD, Essex, CM13 3RE




















39 komentarzy:

  1. Mialam ostatnio podobna sytuacje, w zwiazku z nowa praca i okresem wakacyjnym , z ktorym wiaza sie dodatkowe zmiany w pracy , totalnie nie mialam czasu na blogowanie... No nic, czasami i tak bywa, fajnie ze jestes :)
    Fajnie, ze masz znajomych ,do ktorych mozesz pojechac w odwiedziny. Ja tez mam sporo znajomych i rodziny za granica, ktorych chcialabym czesciej odwiedzac :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie momenty w życiu, że człowiek ma sporo na głowie. I trudno jest wszystko razem ze sobą połączyć.

      Usuń
  2. Super, że dostałaś już umowę na czas nieokreślony. Fajny czas przed tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite miejsce i lekko straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny parczek w lesie, na pewno pełen zapachu jesiennych liści! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zdjęcia fantastyczne :) rok temu porzuciłam pracę na rzecz innej. W listopadzie kończy mi się umowa próbna, ale ponoć mają mi ją przedłużyć. Oby tak było, bo podpasowała mi pod każdym możliwym względem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny park w lesie, choć przyznam, że tych bajek nie kojarzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce. Bardzo podobają mi sie te figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że u Ciebie dzieje się dużo i pozytywnie. Gratuluję umowy o pracę!
    Park uroczy... Bajki wprawdzie nie znam, ale perspektywa powrotu do dzieciństwa sama w sobie wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W przyszłości mam nadzieję, że zabiorę się tam z moją rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że masz umowę o pracę i że udało ci się w nowym miejscu zadomowić :)
    Fajny jest ten park :)
    Fajnie też że trasa jest bezpłatna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję umowy!
    Dużo się działo u Ciebie!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) bardzo fajne miejsce dla dzieci i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cool ♥
    Amazing pics and place!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemna sceneria na spacer z rodziną i dodatkowe atrakcje. Moja córka byłaby chętna na szukanie postaci. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, to ja byłam pewna, że umowa będzie podpisana. :D Kto nie chciałby takiej kobiety obok w pracy, ja bym chciała. Wyglądasz promiennie, aż mnie to cieszy i buzia oczywiście uśmiechnięta. :) To miejsce jest supcio, nie wiem czemu, ale mnie te figurki normalnie śmieszą, są urocze, ale też takie zabawne. :) Ze mnie to takie wielkie dziecko i co tu ukrywać, ja żem z tego dumna. Absolutnie mnie cieszy Twa tęsknota za światem blogowym, Ty tu musisz być, jesteś tu uwiązana, przywiązałam Cię tu siłą. haha ;D Cieszę się, że jesteś. :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci pięknie dziękuje za tyle miłych oraz ciepłych słów <3

      Usuń
  17. Gratuluję umowy!:) Bardzo ciekawe miejsce, zdjęcia świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny park. Uwielbiam takie tropienie ukrytych w zieleni " obiektów".
    Gratuluję umowy. Niech Ci się wiedzie w nowej pracy. Satysfakcjonujących projektów, radości, pomyślności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny park. Uwielbiam odwiedzać takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję umowy o pracę! Ciekawe miejsce i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla fanów tych bajek jak znalazł. :) A dla niefanów też dobre miejsce na spacer. :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)