poniedziałek, 5 grudnia 2022

Lifestyle - Culture/Kultura- Apocalyptica concert

"Ta muzyka ma w sobie wiele pięknych wartości,

którymi kierując się w naszym życiu,

sprawiamy, że staniemy się lepsi" 

"This music has many beautiful values,

which guide our lives,

we make us better"




Witajcie :-)

Wracam do Was po dłuższej przerwie. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się wrócić do regularnego blogowania bo przyznam szczerze bardzo mi tego brakowało. Ostatnio naprawdę sporo się u mnie działo i dlatego też totalnie nie miałam czasu, aby tutaj zaglądać. Tymczasem powoli wracam. Zanim opowiem Wam trochę o mojej ostatniej w tym roku podróży zapraszam Was do krótkiej relacji z koncertu zespołu Apocalyptica, którego miałam przyjemność  posłuchać we wrocławskiej Hali Stulecia. 

Zespół Apocalyptica znany jest przede wszystkim z coverów wielu popularnych utworów. Jednak m na swoim koncie także kilkanaście autorskich projektów. Jej członkowie - czwórka naprawdę uroczych Finów tworząc zespół postanowiła połączyć swoje zamiłowanie do muzyki klasycznej oraz heavymetalowej i wykorzystując wiolonczele oraz perkusję stworzyć naprawdę nietuzinkowy na scenie muzycznej band o unikatowym brzmieniu. We Wrocławiu fani zespołu mieli okazję posłuchać mieszanki  najpopularniejszych kawałków z różnych płyt. Nie zabrakło mojego ukochanego "Path" czy coveru zespołu Metallica "Nothing else matters". Jestem ciekawa czy ktoś z Was miał może okazji posłuchać tego zespołu na żywo?


Hello :-)

I am coming back to you after a long break. I hope that eventually I will be able to return to regular blogging because I have to admit that I really missed it. I've been really busy lately, so I haven't had time to check in here. In the meantime, I'm slowly coming back. Before I tell you a bit about my last trip this year, I invite you to a short report from the concert of the band Apocalyptica, which I had the pleasure of listening to in Wrocław's Hala Stulecia.

The band Apocalyptica is known primarily from covers of many popular songs. However, it also has several original projects on its account. Its members - four really charming Finns decided to combine their passion for classical and heavy metal music and, using cellos and percussion, create a truly extraordinary band with a unique sound on the music scene. In Wrocław, fans of the band had the opportunity to listen to a mix of the most popular songs from various albums. There was also my beloved "Path" or Metallica's cover "Nothing else matters". I wonder if any of you have had the opportunity to listen to this band live?







 

























38 komentarzy:

  1. Super wydarzenie. Widać, że dobrze się bawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Path"- ten utwór po prostu uwielbiam i mogłabym go słuchać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super relacja ;) Widzę, że wypadł się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiał być rewelacyjny koncert!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zespół znam, choć nie jakoś dobrze. Na żadnym koncercie też nie byłam, ale musiało być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałabym się na taki koncert. Widać, że się bardzo udał. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kultowy zespol pamietam jak kochalam ich przerozbki metaliki

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym zespołem wieczór na pewno był niezapomniany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że fajnei spędziłaś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna relacja:) widać, że bardzo dobrze się bawiliście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że dobrze się bawiliście.
    Nie znałam zespołu, więc musiałam przesłuchać kilka kawałków. Podoba mi się. Jest klimat, który lubię.
    Z powodzeniem mogłabym uczestniczyć w takim koncercie.
    Świetne Wasze minki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie podoba połaczenie klasyki i mocnego brzmienia :-)

      Usuń
  12. Cieszę się, że koncert okazał się udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich muzę.Niestety nie miałam okazji być na ich koncercie...nad czym szczerze ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa relacji z tej ostatniej podróży w tym roku 😀
    Nazwa zespołu obiła mi się o uszy, ale żadnej z ich piosenek nie słyszałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś ich bardzo lubiłam, czas wrócić do ich muzyki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koncerty na żywo, to niesamowite przeżycia😊
    Serdeczności zostawiam moc💝🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja słuchałam ich piosenek kiedyś, ale wiesz, że nie pamiętam, jakie były... o zgrozo...będę musiała se przypomnieć.  Naprawdę, nie mogę się powstrzymać, by napisać, że budzicie taką sympatię, że nic tylko się do Was uśmiechać, piękna z Was para, cudowna. :))) Mam poczucie, że z Wami pójście na pobliskie rondo byłoby ciekawe. :D No i wiesz, mega się cieszę, że piszesz, bo tu no musisz być, jesteś na nas skazana. ;D Bredzę...chyba. :D Pozdrawiam i mega się z Ciebie cieszę. :*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie byłam na żadnym koncercie. Aż miło popatrzeć, że świetnie się bawiliście

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli jesteś fanka zespołu to z pewnością było to świetne wydarzenie 😃 koncerty mają niesamowitą energię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawa na pewno była przednia! ;) Uwielbiam koncerty, wiec mogę sobie wyobrazić wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muzyka na żywo jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wypad. Sama wybrałabym się na jakiś koncert

    OdpowiedzUsuń
  23. Outstanding - What An Outing There - Delightfully Captured As Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)