poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Outfit - black leather



"Trzask trzask

Czuję się obolały
nigdy nie powinienem pytać o
czarną skórę czarną skórę
czarną skórę czarną skórę"


                                                                                                                                                   "Crack crack

I feel so sore
I never should have asked for
Black leather black leather
Black leather black leather"





Ostatnio (tak jakoś mi zostało po okresie jesienno zimowym) mam ogromną słabość do skórzanych spodni, które stały się niemalże nieodłącznym elementem moich ostatnich, codziennych  stylizacji. Tym razem zestawiałam je z biało czarną kraciastą tuniką, trampkami oraz skórzana kurtką. Myślę,że zestaw te sprawdzi się znakomicie podczas pierwszych wiosennych dni. A co Wy o nim sądzicie?


Recently (I have it somehow after the autumn and winter time) I have a huge weakness for leather trousers, which have become almost an inseparable element of my latest, everyday outfits. This time I have joined them together with a black and white checkered tunic, sneakers and a leather jacket. I think that this set will be great during the first spring days. And what do you think about them?










INSPIRATIONS:


 










































OUTFIT :

Leather jacket/skórzana kurtka - Allegro
pants/spodnie - H&M
Blouse/bluzka - H&M
Shoes/buty- All Stars











































42 komentarze:

  1. Love this edgy cool look! Those leggings and jacket are perfect.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna ramoneska chyba nigdy nie wyjdzie z mody! Wyglądasz pięknie w tej stylizacji, tunika dodaje jej dużo kobiecości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że zostałas przy tych spodniach bo są świetne 😍
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, miałam wczoraj bardzo podobny zestaw, tylko na motor, więc buty inne,ale trampki bardzo lubię. Nawet koszulę w krateczkę tylko krótką, wrzucę na bloga niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, bardzo elegancka :)
    Bardzo podoba mi się ta skórzana kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)

    Adorei a camisa!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. You rock babe! Great combo: black leather and gingham print!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzą mi się takie, muszę sobie w końcu kupić!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skórzane spodnie miałam i się z nimi niestety nie polubiłam, przeszkadza mi to, że po prostu skóra w nich nie oddycha, nie czułam się w nich komfortowo. Natomiast po skórzane ramoneski zawsze chętnie sięgam :) Nie zakłada się ich bezpośrednio na skórę, więc w przeciwieństwie do spodni naprawdę bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a fabulous outfit! I love your jacket!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, uwielbiam skórzane rzeczy a szczególnie ramoneski są takie ponadczasowe :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze marzyła mi się fajnie skrojona skórzana kurtka, ale ciągle na taką nie trafiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. You really suit leather Karolina - you look so stylish and fierce! Love the style inspiration you've included in this post too, Kendall always look incredible!!

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  14. Leather outfits have always been one of my absolute faves! And you look absolutely stunning in the outfit, you have captured your inspirations so beautifully!
    Wishing you an amazing week ahead!
    xx
    Ankita | Real Girl Talks
    http://realgirltalks.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam jak byłam mała i za każdym razem kiedy mama miała na sobie skórzane spodnie to od niej uciekałam ;D Dalej nie potrafię się do nich przekonać. Za to bardzo podoba mi się ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting! Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj skóę to ja uwielbiam ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. An all leather look is so sexy to me. Love it so much!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    you look absolutelly great my friend :D I really love all combo :D

    NEW #OS5MAIS POST | THE FIVE MOST USED LIES! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Skórzane spodnie mają to do siebie,że muszą być dopasowane, bo w innym wypadku nie wygląda to dobrze :/ Ja jestem posiadaczką zaledwie jednej pary takich spodni, ale nie chodzę w nich za często, chociaż... bardzo je lubię! :) Jest to jednak element garderoby przeznaczony raczej na chłodne okresy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W mojej kolekcji brakuje właśnie takich spodni. Muszę to nadrobić!!!
    Świetnie wyglądasz Karolina :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zestawy z pazurem! Świetne spodnie i bardzo fajna całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Me encantan los pantalones de cuero. Y tú estás muy guapa. ¡Besos!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam bluzkę w kratkę ;) Ja troszeczkę podobną, ale z falbaną na szyji https://zoio.pl/bluzka-koszulowa-w-kratke-z-falbana. Twoja akurat idealnie pasuje do trampek ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)