środa, 4 kwietnia 2018

Cosmetics- Loreal - Pure clay masks - Multi masking mini set


"To keep me side and strong, to make the horror strong. 
To wear a mask 
To have a mask"




"By trzymać mą stronę i siłę, by uczynić ten horror silniejszym.

Noś maskę
Miej maskę"








Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jeden z kosmetyków do pielęgnacji, który odkryłam jakiś czas temu. A zatem panie i panowie oto mini zestaw maseczek glinkowych, z których każda ma nieco inne właściwości. Każda z nich zamknieta jest w wygodnej 10 ml kapsulce, którą łatwo zabrać ze sobą w podróż.

Today I would like to present you one of the care cosmetics that I discovered some time ago. So ladies and gentlemen here it is a mini set of clay masks, each of them has little bit different properties. Every single mask is enclosed in a comfortable 10 ml capsule, which is easy to take with you on a journey.





Pierwsza z nich -  zielona z eukaliptusem - odpowiada za dogłębne oczyszczenie cery. Maseczkę nakładamy na 5- 10 minut po czym spłukujemy.
Efekt moje odczucia: maseczka po nałożeniu delikatnie jakby "piekła" moją skórę. Po spłukaniu czułam delikatny efekt oczyszczenia a także odświeżenia skóry. Minus to jej zapach, który nie do końca trafia w mój gust.


The first one - green with eucalyptus - is responsible for  cleaning the scin.  Apply the mask for 5- 10 minutes and then rinse.
The effect based on my feelings: mask after applying little bit burnt my skin . After rinsing, I felt a gentle cleansing effect and also this mask has refreshed my skin. The minus is its scent, which is not my cup of tea.


Druga z nich - szara  detoksująca - z węglem drzewnym odpowiada z oczyszczenie z efektem blasku cery.
Maseczkę nakładamy na 5-10 minut po czym spłukujemy.
Efekt - moje odczucia : skóra sprawia wrażenie oczyszczonej, pozostawia miłe uczucie miękkosci.

The second of them - gray detoxing - with charcoal responds to the cleansing with the effect of the radiance of the complexion.
Apply the mask for 5-10 minutes and then rinse.
The effect - my feelings: the skin looks clean, leaves a nice feeling of softness.



Trzecia z nich - czerwona z  ekstraktem z czerwonych alg ma działanie rozświetlajaco peelingujące.
Maseczke podobnie jak resztę nakładamy na 5-10 minut po czym spłukujemy.

 Efekt moje odczucia: W porównaniu do reszty maseczek ma bardzo prztyjemny zapach. Delikatnie peelinguje nadając skórze świeżości. Peeling jest bardzo delikatny dzieki czemu nie podrażnia skóry.

The third of them - red with the extract of red algae has a radiant peeling effect.
We apply the mask like the rest of them for 5-10 minutes and then rinse.

The effect -  my feelings: In comparison to the rest of the masks, it has a very pleasant smell. Gently peels, giving the skin freshness. The peeling is very delicate so that it does not irritate the skin.




















37 komentarzy:

  1. Uwielbiam glinki :) Zawsze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe maseczki, chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I wanted to give them a try. I'm following you on Google + xx

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely set! I l love doing masks while relaxing.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki glinkowe:) Podoba mi się forma tych maseczek, na pewno jest bardzo wygodna w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a cool set, I love face masks!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maseczki z glinki! To trio jest świetne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadają sie bardzo dobrze, chętnie wypróbuję to trio :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola, nueva seguidora; felicitaciones por blog y post; este es el último publicado por mí: https://ioamoilibrieleserietv.blogspot.it/2018/04/recensione-serie-leredita-della-spada.html

    Si quieres te espero como lectora permanente

    Gracias

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks so interesting) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  11. O samej idei multimaskingu słyszałam już jakiś czas temu ale jeszcze nie próbowałam, chociaż przy mojej mieszanej cerze mogłaby się całkiem nieźle sprawdzić ;) Sama zapewne skorzystałabym z glinek, alg i błota :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka dobra z tego co się orientuję. Na reszcie się zwyczajnie nie znam :D.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komentarz z innej beczki :) Jakie Ty masz ładne pazurki? To naklejka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak to naklejka - zabezpieczam specjalnym lakierem zelowym i tzrymaja mi sie bez problemów około tygodnia :-)

      Usuń
  14. co tam maseczki jaki Ty masz piękny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo szkoda, że ja takich wcześniej nie widziałam. Idealna opcja na sprawdzenie produktu. Choć szkoda, że set nie jest pełny i nie ma tej niebieskiej, która dla mnie była najlepsza z nich :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny zestaw tych maseczek:) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również bardzo lubię gliniane maseczki ☺
    Koniecznie muszę je wypróbować☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe te maseczki, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja ciekawe zdobienia paznokci zauwazylam : ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    I really love to try all masks my friend :D Seems to cool!

    NEW TIPS POST | ALL YOU NEED TO KNOW ABOUT SPRING MAKEUP. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam tego, ale bym wypróbowała.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. I've heard SO many good things about these clay makes by L'Oreal - everyone seems to love them!! :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola guapa. Gracias por tu visita y comentario en mi blog. Interesante artículo el de las arcillas. Me quedo como seguidora. Besos!!!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)