poniedziałek, 17 września 2018

Trends - colors- Pantone A/W 2018

"I am green today
I chirp with joy like a cricket song.
I am gray today
Gloomy and down like a morning fog.
I am orange today
Loud and messy like finger paint on the wall.
I am red today
Hopping mad like a playground ball.
I am black today
Strong and tall a great big bear.
I am purple today
Bright and happy like a butterfly in the air."

"Jestem zielony dziś

I ćwierkam z radości jak świerszcz.
Jestem szary dzisiaj
Ponury i smutny jak poranna mgła.
Jestem dziś pomarańczowy
Głośny i niechlujny jak farba na ścianie.
Ja jestem czerwony dzisiaj
Skacząc szalony jak piłka na placu zabaw.
Jestem czarny dzisiaj
Silny i wysoki niczym wielki niedźwiedź.
Jestem dziś fioletowy
Jasny i szczęśliwy jak motyl w powietrzu."






Kolejny pora roka - kolejna gama barw ogłoszona przez instytut kolorów Pantone. A jakich inspiracji barwnych   możemy spodziewać się w tym sezonie zobaczcie poniżej.


Another season of the year - another palette of colors enunciated by institute of colors Pantone. And what kind of  dyes inspirations we can expect in this season A/W you can see below.











1. Red Pear



 


2. Valliant Poppy








3. Nebulas Blue









4.Ceylon Yellow







 





5. MARTINI OLIVE









6.Russet Orange




 





7.Ultra Violet



 







8.Crocus Petal








9.Limelight











10.Quetzal Green












29 komentarzy:

  1. Love all these bold fall colors. Oxblood is my fave for the season.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesienią i zimą szare i czarne kolory:) żółty jest też okej :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo! a ja właśnie sobie szyję sukienkę w pierwszym kolorze;D ha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolorki, moimi ulubieńcami jest niebieski i fiolet zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I can't tell which one is my favorite.
    I love all of theses colors
    xx
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno jet pewne- na ulicach będzie kolorowo. I dobrze! Red pear baaaardzo mi się podoba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. No doubts: red pear and ultraviolet are my favorites!!!
    Have a nice day and don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    NY and Lonfon Fashion Week

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    omggggg Red pear and Martini love are my fav colors +.+

    NEW BRANDING POST | WE NEED TO DEMYSTIFY ABOUT THIS.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te kolory :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Quetzal green is such a dreamy colour, it looks almost royal and ever so luxurious! Having said that, I think the shade of blue is my favourite; very refreshing :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę same moje ulubione kolory😍❤ -no może po za zolciami i fioletami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolory na jesień są idealne :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, a lot of interesting colors... I love them all!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  16. Bordo, szarość.. Coś mojego ahh

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny wpis. Uwielbiam takie kolorystyczne tematy. Te kolory są cudowne, trudno mi wybrać, które mi się najbardziej podobają :-) Chyba Ultra Violet i Quetzal Green. Pozdrawiam serdecznie, Karolina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem z wyborem , w tym roku kolorystyka zachwyca :-)

      Usuń
  18. These shades are amazing! I've been loving yellow lately.
    www.thefancycats.pt

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)