poniedziałek, 17 grudnia 2018

Cosmetics - face mask from Avon

"A gdy mnie sen zmorzy
Zakradnij się i pozbaw mnie twarzy
Powoli zedrzyj skórę 
Uwolnij mnie od rysów tych przeklętych
A z gliny ulep mi kobiety prostej twarz"


"And when the dream will overpower me

Sneak in

And deprive me of my face

Slowly tear my skin off
Relieve me
Of those cursed features
And mould me simple woman's face in clay"





Z pewnością  część z Was zna markę Avon. Ja szczególną sympatią darzę serię kosmetyków Avon Planet Spa. Ostatnio w ramach tej serii pojawił się zestaw trzech różnych maseczek w płacie. Miałam okazję przetestować ( niejednokrotnie) wszystkie z nich. Obecnie można je nabyć w zestawie w promocyjnej cenie.

Certainly some of you know the Avon brand. I really like one of the cosmetics series from them: the Avon Planet Spa. Recently a set of three different masks in the pouch from this series appeared on sale. I had the opportunity to test (couple of times) all of them. Currently, they can be purchased in a set at a promotional price.


1. Treasures of the desert - Reviatlisng mask 

Maseczkę po wyjęciu z opakowania umieszczamy na oczyszczonej wcześniej twarzy. Trzymamy 15-20 minut. Efekt po : maseczka ładnie rozświetla oraz napina skórę.
Z przyjemnością do niej powrócę :-)

Remove the mask from the packaging  and put on a previously cleaned face. We keep  them 15-20 minutes. The effect after: the mask nicely brightens and tightens the skin.
I am sure that I will buy them again :-)


Plusy/ pro :

- cena/ price
- bardzo ładny zapach/ very nice scent
- efekt / effect
- komfort użycia / comfort of using them

Minusy/

- brak/none




2. Heavenly Hydration - hydrating mask


Maseczkę po wyjęciu z opakowania umieszczamy na oczyszczonej wcześniej twarzy. Trzymamy 15-20 minut. Efekt po : maseczka nawiliża a także w sposób odczuwalny napina skórę.
Z chcęcią do niej powrócę :-)

Remove the mask from the packaging  and put on a previously cleaned face. We keep  them 15-20 minutes. The effect after: the mask hydrates and tightens the skin in a noticeable way.
I am sure that I will buy them again :-)

Plusy/ pro :

- cena/ price
-  ładny zapach/  nice scent
- efekt nawiliżenia/ effect of hydration
- komfort użycia / comfort of using them

Minusy/

- brak/none




3. Radiant Gold - radiance sheet mask

Maseczkę po wyjęciu z opakowania umieszczamy na oczyszczonej wcześniej twarzy. Trzymamy 15-20 minut. Efekt po : napina skórę, jednak żadnych innych efektów nie zauważyłam. Do tej maseczki już raczej nie wrócę.

Remove the mask from the packaging  and put on a previously cleaned face. We keep  them 15-20 minutes. The effect after:the mask tightens the skin, but I did not notice any other effects.


Plusy/ pro :

- cena/ price
-  ładny zapach/  nice scent
- komfort użycia / comfort of using them

Minusy/

- brak efektu głównego założenia tej maseczki, czyli wyglądu promiennej skóry.
- no effect of the main foundation of this mask - appearance of radiant skin.

















51 komentarzy:

  1. Maski w płachcie bardzo lubię stosować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że Avon ma maski w płachcie, pierwszą chętnie kiedyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonuję się powoli do maski w tej formie...ale tych z Avonu jeszcze nie miałam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. These look really great, I love a good mask!! Perfect for the winter season as well!! Happy Monday x

    OdpowiedzUsuń
  5. All of these masks look wonderful!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love face mask!!!
    Avon is a great brand :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, nawet nie wiedziałam że marka wprowadziła takie maski w płacie. Te w tubkach z tej serii bardzo lubię.
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;D

    Parecem ser boas máscaras!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka AVON jest mi bliska od wielu lat, jednak tych maseczek jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't used many face masks recently, but these do look great! I also really like your blue manicure babe :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  12. Great reviews! I would love to have that hydration mask right now. My skin is such a mess thanks to winter!

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka razy kosmetyki z Avonu,ale z tej serii Planet SPA nigdy nic☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice cool post and review.
    I love the poetry on the right side ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Planet Spa od Avon znam tylko krem do stóp i łokci ;) Masek nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty z Avon źle wpływają na moją cerę.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam dużo rzeczy z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat te maski miałam okazję stosować, ale nie zrobiły na mnie wrażenia.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie tylko ta ostania nie barzdo- resztę oceniam pozytywnie

      Usuń
  20. Thanks a lot :D

    I'm really curious to try!!! seems to be great

    NEW REVIEW POST | KIEHL'S: HYDRO-PLUMPING RE-TEXTURIZING SERUM
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za bardzo nie przepadam za avonem i ich pielęgnacją

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie sprawdze te maseczki:)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedys dawno dawno zdarzyło mi się coś kupić . Już jednak omijam te firmę szerokim łukiem . Bo testują na zwierzętach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się korzystać z marek, które tego nie robią- choć nie zawsze się da :-(

      Usuń
  24. They sound like lovely masks, although it's a shame the last one didn't give you the results it promised!

    Hope that you are having a nice week :) I wrapped all the Christmas pressies yesterday, so excited for Christmas :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks a lot for sharing your experiences. I have to admit I rarely use masks and see I really should this more frequently :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam jeszcze maseczek w płachcie. Te dwie pierwsze mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię produkty planet spa <3

    OdpowiedzUsuń
  28. I love face masks, thanks for sharing!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello Carolyn
    Masks can do real miracles and we always have fun putting them on. I never bought anything from Avon. I think I'll try it.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Maseczek w płachcie z Avonu nie próbowałam, ale pamiętam, że z tej serii Planet Spa miałam kiedyś jakąś glinkę i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa seria maseczek, ale jakoś nie przepadam za Avon.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że avon wprowadził do katalogu maseczki w płachcie :) Bardzo lubię ten typ maseczek :) Bardzo lubię Planet Spa, chodź dawno nie używałam. Kiedyś byłam konsultantką avonu i miałam okazję przetestować wiele z tego asortymentu, poznałam też wiele bubli i do rożnych kosmetyków się zraziłam, zwłaszcza tych do włosów. Za to bardzo lubię avonowe perfumy :) Świetna recenzja, naprawdę super :) Jeżeli chodzi o pielęgnację, to ja bym mogła o tym czytać i czytać :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję - te maseczki - pierwsze dwie naprawde są warte przetestowania

      Usuń
  33. Nie miałam jeszcze okazji przetestować tych maseczek, ale z chęcią po nie sięgnę, gdy nadarzy się okazja :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)