wtorek, 11 grudnia 2018

Travels - My travel bucket list part 2

" Podróż nie zawsze jest piękna. 
Nie zawsze jest komfortowa. 
Czasem boli, a nawet łamie Ci serce. 
Ale to jest ok. Podróż zmienia Cię-
 – powinna Cię zmienić.
 Pozostawia ślady w Twojej pamięci, 
w Twojej świadomości, 
w Twoim sercu i w Twoim ciele.
 Zabierasz coś ze sobą. 
Miej nadzieję, że zostawiasz
 coś dobrego za sobą." 
Anthony Bourdain



"Travel isn't always pretty. 
It isn't always comfortable.
 Sometimes it hurts, it even breaks your heart.
 But that's okay. The journey changes you;
 it should change you. 
It leaves marks on your memory,
 on your consciousness, 
on your heart, and on your body. 
You take something with you. 
Hopefully, you leave 
something good behind." 
Anthony Bourdain


Dziś druga część mojej podróżniczej listy marzeń, która oczywiście wraz ze zdobytą przeze mnie wiedzą ulega zmianie. Podróże to coś niesamowietego. Potrafią zachwycić, wzruszyć, wywołać skrajne emocje, ale przede wszystkim zmienić człowieka tam gdzieś w środku. Z każdą podróżą  stajemy się bowiem bogatsi duchowo. Nabieramy pewnego rodzaju mądrości oraz doświadczenia. 

Są cenną lekcją życia - pokazują, że są  różne punkty widzenia oraz światopoglądy. Uczą tolerancji oraz zrozumienia dla innych ludzi. 

Jestem ciekawa, czy ktoś z Was miał okazję być w którymś z poniższych miejsc, koniecznie dajcie znać :-)


***


Today I present you the second part of my travel bucket list, which, of course, changes with the knowledge that I acquired. Travel is something unbelievable. They can delight, touch, bring on extreme emotions, but most of all they can change a man  inside. With each journey, we become richer in spirit. We acquire a kind of wisdom and experience.

They are a valuable lesson in life - they show that there are different points of view and worldviews. They teach us tolerance and understanding for other people.

I am curious if anyone of you had the opportunity to be in any of the places that you can see below, be sure to let me know :-)









26.  PIG BEACH  - Bahamas/North America   Plaża świnek - Bahamy/Ameryka Północna





27. Tadż Mahal - Asia/India  - Azja/Indie




28. Angkor Wat - Asia/Cambodia - Azja Kambodża 






29. Pammukale - Asia, Turkey - Azja,Turcja





30. White dessert - Africa/Egypt- Afryka/Egipt





31. New york city -North America, USA -Ameryka Pólnocna, USA





32. The Great Canyon /Wielki Kanion - North America, USA -Ameryka Pólnocna, USA





33.Tibumana Waterfall - Bali, Asia - Bali, Azja





34.The Avenue of baobabs  - Aleja baobabów - Africa/Madagascar- Afryka/Madagaskar





35. Koala sanctuary - Sidney/Australia 





36. Panda's Chendu Base  - Asia,China- Azja,Chiny





37. Plitvice lakes- jeziora Plitwickie - Europe/Croatia- Europa/Chorwacja





38. Christ Reedemer Statues/ Pomnik Chrystusa w Rio - South America/Brasil - Ameryka Południowa/Brazylia





39.Batu Caves - Malaysia/Asia- Malezja/Azja





40. Santorini -  Europe/Greece - Europa/Grecja





41. Ashikaga - Asia, Japan - Azja, Japonia





42. The Wave - North America, Arizona, USA,  Ameryka Pólnocna, USA





43.Socotra Island - Yemen,Asia -Jemen, Azja





44. Easter Islands - South America



45. Cinque Terre , Italy, Europe  - Włochy, Europa



46. Geysir National Park, Iceland/Europe- Islandia, Europa




47. Tiger Temple, Bhutan, Asia  -Butan,Azja



48. Bryce Canion, North America,USA, Utah, Ameryka Północna, USA



49. Mu Cang Chai , Vietnam , Asia - Wietnam, Azja



50. Benagil Sea Cave- Portugal/Europe - Portugalia/Europa




66 komentarzy:

  1. Cudne miejsca do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Santorini jest przereklamowane:D
    A plaża świnek maksymalnie mnie zaskoczyła- co to w ogóle jest?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Takie miejsce na Bahamach- usłyszałam o nim kilka lat temu i te prosiaczki mnie urzekły :-)

      Usuń
  3. Love all these spots! I have been to the Grand Canyon and Bryce Canyon. They both are stunning in person.

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w żadnym z tych miejsc nie byłam ,ale Twoja lista mnie bardzo zachwyciła ☺
    Nowy York, plaża świnek czy Tadz Mahal chętnie bym odwiedziła❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. This post has filled me with so much wanderlust! I absolutely adore travelling and I can share the enthusiasm for nearly all of your bucket list travel destinations karolina :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  6. ;D

    Lugares muito maravilhosos!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. such an amazing pictures dear. I love all of them, thanks for sharing
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog !

    OdpowiedzUsuń
  8. I want to visit Pig beach since like...forever!
    Bahamas will be my next destination!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Pig Beach - nie słyszałam wcześniej o tym miejscu, ale dopisuję je do swojej "baketlisty"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a marvelous list! Some of these destinations are on my travel bucket list as well. I want to go to Cinque Terre next year.

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing list in your travel! few of in my check list which i would go new year 2019. Thanks for sharing the post....

    Regards,
    Prabhu.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne miejsca ;) Sama mogłabym je do swojej listy podróżowej dodać ;) Jednak wątpię, żeby kiedyś udało mi się zobaczyć chociaż jedno z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz w marzenia- i nigdy nie mów nigdy- nie wiemy co przyniesie nam los :-)

      Usuń
  13. Pomukale widziałam naprawdę jest cudny widok . Przed moja podróżą można było się nawet w nich kapać . Teraz niestety jest zakaz . Co do wodospady na Bali najbardziej polecam Sekumpul. To najbardziej dziewcze miejsce . Ubolewam ze go nie zobaczyłam . To jeden z miejsc które chce zobaczyć jak jeszcze kiedys pojadę znow na Bali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, że miałaś okazję się tam wykąpać :-) Bali mam na swojej liście - może w 2019 roku się uda :-)

      Usuń
  14. I would like to come back in NYC asap!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    nice selection :D
    NYC is my dreeeeam :D

    NEW OUTFIT POST | HALF OF ME IS VINTAGE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I am loving this posts! You're giving me some great inspiration! I might have to revise my own list now. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bahamy moje marzenie :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana mogłabym się posiłkować Twoją listą, bo wszystkie te miejsca chciałabym zobaczyć:)
    O plaży świnek nie miałam pojęcia, ale kochane są te zwierzaczki i miejsce cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Od zawsze marzyłam o podróżach :) Chciałam zwiedzać, poznawać przede wszystkim widzieć nowe horyzonty, nowe rośliny, zwierzęta, ludzi. To niesamowite jaki świat jest potężny. Niestety, jako dziecko ani nastolatka nie mogłam sobie na to pozwolić. Odkąd zaczęłam pracować obiecałam sobie, że zacznę podróżować :) Na razie głównie po Polsce, ale wiem też że jak już wyjadę gdzieś dalej, będę chciała więcej i więcej :) Pewnie wszystko zacznie się od Japonii, to moje marzenie już od wielu wielu lat. Obiecałam sobie, że pojadę tam w podróż poślubną a mój ukochany przystał na to marzenie :) Tak więc skoro mamy już cel, pora do niego dążyć :) Jeżeli chodzi o miejsca o których napisałaś, wszystkie są wyjątkowe, wszystkie są ciekawe i wszystkie są równie egzotyczne :) Każdy znalazł by coś dla siebie bowiem niektórzy wolą miejską dżunglę inni rajski spokój :) oby udało nam się dogonić marzenia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- mnie zachwyca na każdym kroku :-) Kiedyś nie mogłam sobie pozwolić na dalsze podróże, obecnie odkąd zaczęłam pracować jest już nieco inaczej :-) Jejku , ale super, ze oboje chcecie zwiedzić Japonię - tez mam ją an liście- w jakiś spoósb mnie pociąga :-)
      Tzrymam kciuki za spełnienie marzeń
      buziaki :-)

      Usuń
  21. The piggies are so cute. Lovely pics.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam tylko w jednym z tych miejsc, a całą resztę marzę, aby kiedyś zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podróże są niesamowite, życzę Ci,żebys mogła pojechać do tych miejsc :)
    Też bym chciała zobaczyć Islandię i Chorwacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, po pierwsze, przyznaję się bez bicia, że bardzo mnie zainspirowałaś pierwszą częścią tego typu wpisu i mi samej chodzi po głowie napisanie My travel bucket list:) Sama uwielbiam podróże i masz rację, że w ten sposób stajemy się bogatsi duchowo (podoba mi się to określenie!)
    O Plaży Świnek nie słyszałam, ale zdecydowanie jest to ciekawe miejsce, które sama chętnie zobaczyłabym. Baaardzo niecodzienny widok! Jeśli chodzi o Chengdu i mieszkające tam pandy, to jest to jedno z moich wielkich marzeń do zwiedzenia. Podobnie jak Bryce Canyon czy Wietnam. A zresztą, każde miejsce, które wymieniłaś to chciałabym kiedyś zobaczyć w swoim życiu i mam nadzieję, że w przyszłości będę mieć wiele okazji do podróżowania:) Pozdrawiam serdecznie, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super- zatem czekam na Twoją travel bucket list :-) Mam nadzieję,że nam obu uda się zobaczyć wszystkie miejsca z tej listy :-)

      Usuń
  27. Niesamowite miejsca, znalazłam wiele inspiracji, żeby samemu stworzyć sobie taką listę :)
    Ciekawym spostrzeżeniem dla mnie było to, że wodospad na Bali, który umieściłaś u siebie, znajdował się u mnie w pokoju na fototapecie przez kilka dobrych lat! :D
    Buziak,
    Ola ;)
    MOLE TEATRALNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super :-) Jak widać cos w tym wodospadzie musi być :-)

      Usuń
  28. How cute are those pigs chilling on that pig beach? I want to go there.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello Carolyn
    I'm back and I explain everything on the blog.
    Any of these places is wonderful as you can see in the photos, but just to think that to visit them we have to face airports, airplanes ... already lost the will !!
    Maybe the last place that is in my country !!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Marisa, so good to see you back :-)
      Oh yes its is :-D

      xoxo

      Usuń
  30. Masz wspaniałe marzenia, Karolino :D!!! Życzę Ci, żeby wszystkie się spełniły :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogę się pod tym podpisać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. These places look magical. I've been to the Grand Canyon twice. So grand and beautiful!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycająca lista! Te widoki są po prostu obłędne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrząc na te zdjęcia chciałoby się być w każdym z tych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)