piątek, 7 grudnia 2018

Shopping - FYY - protect your notebook, tablet, laptop and phone

"Can you protect me?
I need your words now
My head is filled with doubt,
tell me it'll be alright
Can you protect me?"





"'Czy możesz mnie ochronić ?

Potrzebuję teraz Twoich słów
Moja głowa jest pełna wątpliwości
Powiedz, że wszytko będzie dobrze...
Czy możesz mnie ochronić ?"





In today's world technology is in some way very important thing and leading thing. It is difficult to imagine life today without internet, a mobile phone, a laptop or a tablet. They are in some way an inseparable element of either: our workplace and everyday life. However, in order to serve us as long as possible, it is very  important to take care of them in proper way. That's why I recommend you FYY online store, where you will find a whole range of very well-made cellphone carriers and cases that allow you to reliably protect your equipment from scratches and destruction.

A wide range, beautiful coloring of products make that our equipment  is not only properly secured, but also looks great. Personally, those of you who are fans of i pads I recommend  iPad Pro 11 inch case. The simplicity of the workmanship and the classic black that I love make it looks very elegant. I think it's a very nice and practical option for a Christmas gift.

If you want to get more information about the FYY's new stuffs, I cordially invite you to visit FYY Facebook.

***


W dzisiejszym świecie w pewien sposób prym wiedzie technologia. Trudno wyobrazić sobie dziś życie bez internetu, telefonu komórkowego, laptopa czy tabletu. Stanowią w pewien sposób nieodłączny element czy to naszego miejsca pracy, czy też życia codziennego. Aby jednak służyły nam one jak najdłużej ważne jest, aby odpowiednio o nie zadbać. Dlatego polecam Wam serdecznie sklep internetowy FYY, gdzie znajdziecie całą gamę bardzo dobrze wykonanych teczek oraz futerałów, które pozwalają w niezawodny sposób chronić Wasz sprzęt przed zarysowaniem  oraz zniszczeniem.

Szeroki wybór, piękna kolorystyka produktów sprawia, że nasz sprzęt jest nie tylko odpowiednio zabezpieczony, ale także  świetnie się prezentuje. Osobiście tym z Was, którzy są fanami i padów polecam  etui iPad Pro 11. Prostota wykonania oraz klasyczna czerń , którą osobiście uwielbiam sprawia, że prezentuje się on niezwykle elegancko. Myślę, że jest to fajna oraz praktyczna opcja na gwiazkowegy prezent.

Jeżeli chcecie uzyskać wiecej informacji na temat ich sklepowych nowości serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia strony FYY Facebook.










 Some of my favourites from FFY store/ Kilkoro moich faworytów ze sklepu FFY

1.

2.

3.
4.



45 komentarzy:

  1. Etui na telefon z miejscem na karty to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I will check it out for sure, it might be a great idea for Xmas gifts!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful gift ideas!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze etui mi się najbardziej podoba 😍
    Jestem bardzo eleganckie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno odwiedzę stronkę sklepu, bardzo lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoje jedno etui i się go trzymam, póki się nie rozleci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odniosę się do tego, co napisałaś na samym początku; faktycznie ciężko sobie wyobrazić chociaż jeden dzień bez technologii. Jakoś z tydzień temu zabrakło u nas na wsi prądu i o matko, co się działo u mnie w domu, to szkoda mówić! Ale fakt faktem, pusto było bez tych wszystkich urządzeń. Dziwnie byłoby się odnaleźć bez tego, a jednak całkiem niedawno jeszcze radzili sobie. Niesamowite, jak niewiele czasu potrzeba, żeby społeczeństwo uległo takiej zmianie! Ale wszystko ma dwie strony medalu, wiadomo:)
    Kochana, sklep jak najbardziej mnie przekonuje, bo nie ukrywam, że jestem wielka niezdara i moje urządzenia czasem ponoszą naprawdę spore szkody. Pomyślę nad tymi futerałami, dziękuję za taką podpowiedź! Pozdrawiam serdecznie, a cytat na początku - złoto:) Z jednej strony przygnębiające, jakby zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo potrzebujesz obok drugiej osoby. Osoby, która daje nam poczucie bezpieczeństwa, ciepła, ot co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz świat po prostu jakoś technologicznie wsiąkł i ciągle " biegnie" do przodu - mamy już przecież nawet roboty sprzątajace i mopujące nasze domy :-) Jak słusznie zauwazyłaś wszystko ma dwie strony medalu...
      Moje też- dlatego raczej stram się je nosić w futerałach :-)

      Usuń
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam rożne etui nie tylko na telefon, ale również na tablet najlepiej kolorowe. Na tablet mam z arbuzami :)
    A mój mąż ma bardzo podobne do tego pierwszego, czyli klasyczne czarne etui.

    OdpowiedzUsuń
  10. ;)

    Bem legal. Gostei de tudo!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie to etui, podoba mi się!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderful ideas....love items.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam gumowe etui od dwóch lat i jestem z niego zadowolona;) nie potrzebuję zmieniać je na inne;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Technologia otacza nas dookoła. Czasem stwierdzam że nie jesteśmy wcale od niej uzależnieni, po prostu jest częścią naszego codziennego życia. Tak jak założenie butów. Prosta codzienna czynność. Zaczynając od telefonów dzięki którym mamy kontakt z ludźmi, mamy przy sobie zegarek, kalendarz, kalkulator kończąc po internecie, który służy nam do pracy, nauki, przyjemności a także rozwijania pasji. Czy coś w tym złego? Nie. Tak sądzę :) Technologia daje nam wiele, dlatego masz rację, warto o nią zadbać, przede wszystkim o sprzęt. Dla mnie np. dobry pokrowiec na telefon to podstawa. Na drugim miejscu, torba na laptopa bo jego rzadziej wynoszę z domu :) Naprawdę świetny wpis :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dobrych kilku lat większość ludzi na całym świecie nie wyobraża sobie bez niej życia- w pewien sposób je nam ona ułatwia- choć wszystko ma dwie strony medalu :-)
      Dziękuję
      Równiez pozdrawiam

      Usuń
  16. Thanks a lot :D

    great selection :D

    NEW REVIEW POST | MAKEUP BLUR EFFECT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds like a good store! it's important to protect the technology we have! :)

    Hope that you are having a great weekend :) We are heading down to my parents today for a family dinner which will be nice :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te etui, jednak ja zdecydowanie wolę więcej kolorów :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo stylowe maja etui ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Really cool and useful items for gadgets, Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zdaję się nie dbać o sprzęty elektroniczne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po tym jak załatwiłam ekran e-booka zdecydowanie tak :-)

      Usuń
  23. Bardzo fajne, szczególnie to drugie etui mi się spodobało:)
    Ciekawa stronka, widzę, że mają sporo promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Number two. I liked it. Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice selection of cases! The second one looks so chic!

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the second set of grey cases!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful phone and iPod cases! That notebook cover is also very elegant.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. These are great cases! Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice topic,
    very helpful too.
    Love those gadget cases,
    they look so sleek.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam najzwyklejsze etui. Często nawet nie wiem, gdzie jest mój telefon. Staram się nie korzystać z niego zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój telefon chodzi goły ;-) Ale na tablet mam "ubranko", inne jednakże :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne są te etui, które pokazałaś. Zajrzę do tego sklepu - szkoda że już po Gwiazdce, bo pewnie wybrałabym kilka prezentów :), ale przyda się i tak!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)