wtorek, 4 grudnia 2018

Fashion - Christmas sweaters and jumpers - fast trip through the high-street shops

"The snow's coming down
I'm watching it fall
Watching the people around
Baby please come home

The churchbells in town
They're rining a song
What a happy sound
Baby please come home"



"Pada śnieg

Parze jak jego płatki spadają na ziemię
obserwuję ludzi wokół
Kochanie, proszę wróć do domu



Dzwony kościelne
Grają piosenkę
Co za wesoły dźwięk
Kochanie, proszę wróć do domu"






Każdego roku w sklepach już pod koniec listopada pojawia się w ich asortymencie kolekcja świąteczno - zimowych swetrów. Tym razem, aby nieco ułatwić zadanie tym z Was, które maja w planach zakup takiego sweterka postanowiłam zrobić szybki przegląd ofert "sieciówek" w tym zakresie. Poniżej znajdziecie rezultaty moich poszukiwań. Mam nadzieję, że  ułatwi Wam to znalezienie tego wymarzonego świątecznego sweterka.

***

Every year, in the stores, at the end of November, it appears a collection of Christmas and winter sweaters  in their assortment. This time, to make the task a little bit easier for those of you who are planning to buy this kind of special sweater, I decided to make a quick review of the "high street shops" offers and check what they have got. Below you will find the results of my research. I hope that it will be helpful for you and thanks to this you will find your dream holiday sweater.








SINSAY



1.
3.

4.
2.


OYSHO

1.

2.

3.

4.


BON PRIX


1.

2.

3.

4.


HOUSE

1.
2.



3.
4.


H&M

1.

2.

3.

4.


ORSAY

1.
2.



3.
4.


VERY VOGA
1.
2.



3.
4.



5.
6.


C&A

1.
2.



3.
4.



34 komentarze:

  1. Ale te bluzy są swietne :) maja cudne wzory :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! I'm sooooo happy that Christmas has finally arrived; the best time of year! All of your festive jumper picks are wonderful Karolina :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  3. I love all these fun and tasteful sweaters!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham świąteczne sweterki :) swój już kupiłam wczoraj w biedronce cały czerwony z reniferkiem z czerwonym pomponikiem jako nosek :) świetne propozycje Kochana, mi najbardziej spodobały się te z Sinsay, House i Bon Prix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te sweterki 😍
    Z reguły nie przepadam za świątecznymi ubraniami ,ale z Twoich propozycji kilka rzeczy wpadło mi w oko ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie są te sweterki:) wszystkie chętnie bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ;)

    Gostei muito dessas peças natalinas!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Such cute Christmas knits! I'd love to wear something like this on Christmas day, but it's too hot here!

    Hope that you are having a good week so far! Our heatwave has finally ended which is a relief! :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tshirt z Sinsay musi być mój, jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś świąteczne sweterki nie porywają ;) Owszem, lubię je oglądać, ale raczej nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe wzorki i śliczne kolorki! Wybrałaś świetne propozycje :) Jest się czym zainspirować. Może nie każdy lubi "świąteczne sweterki" ale ja mam do nich mały sentyment :) Mam w szafie biało czarną tunikę w norweskie wzory, czerwono biały sweter w podobne wzory ale chyba nie są to już norweskie oraz sweterek z głową renifera (albo jelonka). Czerwono biały sweter i sweter z głową renifera kupiłam w zeszłym roku, albo dwa lata temu nie pamiętam dokładnie, w lumpeksie. Wiem że wydałam dokładanie po 1zł za sztukę. Za to właśnie kocham second handy :) Czytałam kiedyś w internecie, ale nie zagłębiałam się w temacie, że jest sklep który szyje i sprzedaje tak zwane brzydkie świąteczne sweterki. Podobno mają wielki popyt i sweterki te szerzą się dużą popularnością :) Widziałam je, same w sobie nie są brzydkie, dla mnie są ciekawe :) Podsumowując, świetny, bardzo inspirujący wpis! Ja już swoje świąteczne ubranka wyciągnęłam i przygotowałam. Grudzień to ich czas :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja super znaleźć taki sweterek w TAKIEJ cenie- daltego tez bardzo lubię SH :-)

      Usuń
  12. Cudne są te swetry very voga

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy mnie te sweterki świąteczne nie ruszały, ale pokazałaś takie śliczności, że nawet kilku nie powiedziałabym "nie" w mojej szafie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. These are all so cute! I love Christmas sweaters! I really love the little polar bear sweater. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne świąteczne propozycje <3 uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc tak na te cieplutkie sweterki, aż ma się ochotę wskoczyć w jeden, otulić kocykiem dodatkowo, zapalić wszędzie lampki, świeczki, wziąć sobie herbatę w dłoń i rozmarzyć się albo obejrzeć film:) Bardzo podoba mi się rezultat Twoich poszukiwań! Znalazłaś prawdziwe perełki; sweterek z misiem polarnym to mój ulubieniec, ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cute selection, I love evry single sweater!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter z ciasteczkiem najfajniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  19. I love them. The black one with the bear print is my favourite, it's so cute. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze to praktycznie wszystko mi się podobało. Uwielbiam takie świąteczne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love a good Christmas sweater! They're amazing!

    Raindrops of Sapphire

    OdpowiedzUsuń
  22. Love these sweaters! The pictures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie noszę świątecznych ubrań;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    super cool selection :D

    NEW OUTFIT POST | BORROWED CLOTHES!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. What a fabulous roundup of holiday sweaters!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)