piątek, 15 lutego 2019

Fashion - trends s/s 2019

“Style is a way
 to say who you are 
without having to speak.” 
– Rachel Zoe




“Styl jest sposobem, 
aby powiedzieć kim jesteś
 bez użycia słów.” 
– Rachel Zoe



Styl to coś co nas określa. Opowiada za pomocą ubrań oraz dodatków kim jesteśmy. Potrzeba czasu, aby go sobie wypracować. Moda natomiast zmienia sie wraz z trendami. Jednak warto szukać w niej inspiracji, które możemy " przemycić" do naszych codziennych stylizacji.

Poniżej w skrócie prezentuję Wam trendy na nadchodzacy sezon :-)



Style is something that defines us.It talks with the help of clothes and accessories - who we are. It takes time to work it out. Fashion, in contrast changes with the trends. However, it is worth to look inside them inspirations that we can "smuggle" into our everyday outfits.


Below, briefly, I present you the trends for the upcoming season :-)











all pictures source : internet

1. kolory ziemi- beż / colors of Earth - beige


Dior
Max Mara



Burberry
Balmain




 2. In California style/ w stylu kalifornijskim


Calvin Klein
R13



Etro
Prada


3. Koronkowy szał/ Lace of madness


Elie Saab

Victoria Beckham



Off White
Burberry

4. Craft work/ ręczna robota

JW Anderson
Ports 1961



Chloe
Missoni

5. Birds of feathers/ Pierzaste ptaki

Gucci
Marc Jacobs



Loewe
Celine


6. Shoulders and head /ramiona i głowa


Erdem
Moschino



Valentino
Chanel

7. Catch the print/ chwyć print

Dolce&Gabbana
Michael Kors



Versace
Carolina Herrera


8. Owocowe garnitury /Fruity Suits

Emporio Armani
Roksanda



Escada
Balenciaga
 9. Bow wow / Taka kokarda


Richard Quinn
Erdem



Valentino
Celine

10. New kind of shorts /nowy rodzaj szortów


Prada
Mugler



Fendi
Roberto Cavalli

11. Bleach jeans/wybielony jeans


Missoni
Proenza Schouler



Balmain
Izabel Marant



40 komentarzy:

  1. Ten nowy rodzaj szortów jest tak paskudny, że nie mogę na niego patrzeć. Widziałam go już w paru miejscach i nie mogę się nadziwić, że ktokolwiek może chcieć w tym wyjść na ulicę. Do tego trzeba mieć figurę modelki, inaczej robi się owej figurze krzywdę, a szczerze to nawet na modelkach wygląda wątpliwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie kompletnie nie podobają więc całkowicei sie w tej kwestii z Tobą zgadzam :-)

      Usuń
  2. I agree with you on this dear, I love your style is so chic.
    The Glossychic
    Wonder Cottage

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych trendów podobają mi się tylko koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Jest tutaj pełno informacji na każdy temat :) Super, że piszesz też po angielsku :) A z powyższych stylizacji to na pewno wykorzystam stylizacje z szortami :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze ze z tych Trendów które tu przedstawiłaś, najbardziej mi się podoba beż ☺
    Reszta albo jest okey albo po prostu nie w moim stylu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Carolyna
    I loved seeing all of these fashion trends. And I liked many of them, I bet I'll stick to some, the colors of the earth, the fruity suits, the feathers, the jeans.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ;)

    Gostei muito desse desfile!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. All of these collections are fabulous!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi te szorty też się nie podobają, no niestety nie rozumiem tego trendu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat na początku jest świetny!! Jak zawsze, zresztą.
    Ojej, dokładnie. Styl trzeba sobie wypracować i ja jestem dopiero w tej fazie, w której dopiero zaczynam odkrywać to, co mi się podoba, w czym dobrze się czuję i bawię się, mieszam, żeby mieć się dobrze ze sobą i w "swoich" ciuchach ;)
    I zgadzam się, że moda nie zawsze nam odpowiada, ale miło czerpać z niej inspiracje. Och, mnie najbardziej chyba ze względu na to, że weekend spędzam nad nauką o kręgowcach, a w tym również ptaków - podobają mi się te pierzaste motywy;) Pozdrawiam serdecznie i wysyłam dużo ciepła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ten styl wyrabia się z upływem lat- on sie zmienia , ewoluuje. Grunt czuć się w ubraniu dobrze, nie być przebranym a ubranym :-) Moda i trendy sa tylko po to by nas w jakiś sposób inspirować :-)
      Cieplutko Cię pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
  11. Większość rzeczy mi się podoba. :) Dobrze, że mam w szafie jasne jeansy sprzed kilku lat- będą idealne xD

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne inspiracje, podoba mi sie
    Pozdrawiam - https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ten niebanalny look dziewczyny surfera.... Fajny pomysł z tym pokazem - surferkami z ich deskami w roli głównej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. All these trends are so fun! I can't wait to try them all these upcoming seasons.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I like these trend especially the new prints and the use of feathers and lace!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  16. I love all these trend especially denim on denim
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybielony dżins bardzo przypadł mi do gustu, ale nowy rodzaj szortów już nie zbyt;)

    OdpowiedzUsuń
  18. So many amazing trends to try!!!
    Can't wait for the warm season!
    Great recap!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    super interesting post my friend

    NEW REVIEW POST | DRAMATICALLY DIFFERENT, AGAIN? YES, PLEASE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzę ze sporo neonu :)
    Nie podobają mi się te spodenki krótkie dla mnie najgorsza długość :/
    Kolor ziemi tez fajnie ze modny . Chyba już wiem czego mi brakuje w szafie :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny wpis, niezwykle inspirujący! Uwielbiam takie, może nie jestem ekspertem w dziedzinie mody ale lubię kombinować i tworzyć swój własny styl :) To nie tylko zabawa ale odkrywanie własnego "ja" :) Beż jest super, taki kolor który każdemu pasuje. Nie przepadam jednak za nim w total looku, wolę połączenie z bielą lub czernią. Styl kalifornijski, nawet ok :) myślę, że mogłabym się w nim odnaleźć :) Koronki- mam ich pełno w szafie, może w końcu je wyciągnę :D Ręczna robota- to chyba jeden z nielicznych trendów które naprawdę kocham. Mam ręcznie robiony sweter, z włóczki. Robiony przez babcię. Chodzę w nim niemalże cały czas :)Niestety nie lubię ani printów ani neonów. Sa dla mnie zbyt krzykliwe :) Kokardy... to kompletnie nie mój styl. Te spodenki rowerowe może i podkreślają tu i tam, jednak nie przepadam za tym trendem. Jeans kocham w każdej formie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest odkrywac swój styl, próbować i szukac- bawić się modą- dzięki temu znajdziemy to co na kręci i w czym dobrze się czujemy :-) Beż i koronki to moi faworyci- za to te szorty zdecydowanie nie :-)

      Usuń
  22. Ja także szukałam swojego stylu przez wiele lat, od rockowego po vintage. Teraz, wiem, że go odnalazłam. Klimaty vintage, są najbliższe mojemu sercu. Swoje inspirację czerpię z filmów z lat 50. i 60. :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)