czwartek, 21 marca 2019

Cosmetics - kosmetyki - Nia from Fake Awake - triple action eye gel


"As if you were on fire from within. 
The moon lives in the lining of your skin.”– Pablo Neruda



"Gdybyś płonął od wewnątrz
Księżyc żyje  w poszewceTwojej skóry”– Pablo Neruda




Jestem wielką fanką kosmetyków pod oczy. Przez ostatni miesiąc miałam okazję testować  po raz pierwszy   - kremu Nia marki Fake Awake. Jest to krem żel pod oczy (jak obiecuje producent) o potrójnym działaniu : rozświetla, tuszuje a także redukuje obrzęki. Kremu używałam dwa razy dziennie. Jeśli chodzi o moją opinię odnośnie efektów działania  tego produktu to prezentuję ją Wam poniżej .

I am a big fan of eyes cosmetics . For the last month I had the opportunity to test for the first time - Fake Awake Nia cream. It is an eye cream gel (as promised by the manufacturer) with a triple action: it brightens, conceals and also reduces swellings. I used the cream twice a day. If we talking about my opinion about the effects of this product, I present you them below.


Plusy/ pros :

- Po użyciu widac efekt natychmiastowego rozświetlenia 
- przyjemny zapach
- aplikator z ceramiczną końcówką
- Łatwo się wchłania

- After the use you can see the effect of immediate illumination
- nice scent
- applicator with a ceramic tip
- It is easily absorbed


Minusy/cons:

- brak efektu tuszowania zmarszczek
- redukuje jedynie subtelnie cienie pod oczami
- dość wysoka cena standartowa ( ja kupiłam produkt w promocji)
- dostępność

 - no hiding effect of wrinkles
 - it only subtly reduces the dark circles under the eyes
 - quite high standard price (I bought the product in promotion)
 - availability






















49 komentarzy:

  1. Sama nie wiem. Produkt ma sporo plusów, ale także i minusów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdopodobnie polubiłabym go za rozświetlenie, z cieniami nie mam za dużych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm nie wiem czy to dla mnie:) na razie mam spory zapas podobnych mazideł

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie radzi sobie lepiej z cieniami pod oczami. Mam z tym spory problem. Jednak jeśli trafię na ten krem w promocyjnej cenie, to chętnie się na niego skuszę :)!!!
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też- dlatego głównie szukam czegoś pod oczy co z tym problem skutecznie sobie poradzi- zobaczymy...

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Szkoda, że choć odrobine nie wpływa na zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Delikatnie je spłyca, za to niestety nie działa na cienie pod oczami

      Usuń
  6. Czyli że tak powiem szału nie ma... przyznam, że pod oczy stosuję na noc starą dobrą maść retimax i sprawdza się fajnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka jest mi nieznana, ale na krem nie nabrałam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love eye cosmetics they are so important I will check this one out Thanks for the review xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/maxim-cover-girl-contest-with-cause.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Carolyna
    I need to start byuing eye products, I know they are a little bit more expensive, but I have to.
    I'm gonna looking for that one.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. It's too bad this eye cream didn't quite live up to it's claims but at least it sounds like it's pleasant to use. Good thing you got it on promotion.

    OdpowiedzUsuń
  11. questo prodotto mi incuriosisce tanto

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, Kochana Karolino, muszę Ci przyznać, że posty kosmetyczne są dla mnie ciężkim tematem do komentowania, bo choć czytam o nich (szczególnie u Ciebie, na blogu, który uwielbiam!!) to nie potrafię nie zostawić komentarza.
    A krem pod oczy przydałby mi się - szczególnie teraz, kiedy mam baaardzo intensywny czas w szkole, a za tym idą nieprzespane noce czy to z nauki, ale jednak częściej ze stresu. Jeśli gdzieś spotkam ten kosmetyk, to zwrócę na niego uwagę! A sowa na zdjęciach - genialna:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziekuje Ci za tyle miłych słów. Oj tak po nieprzespanych nocach polecam bardzo żelowe plastry - niesamowicie poprawiają skórę w tych okolicach :-) Sowę też barzdo lubię :)
      równiez Cie cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  13. Przyznam szczerze, że mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam firmy, dla mnie musi być mocniejszy kosmetyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie radzi sobie z cieniami pod oczami jakoś lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A good eye product is essential!
    This sounds very good, to keep in mind! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niestety by się nie sprawdził, bo mam normalnie spore problemy z cieniami pod oczami, ale dobrze wiedzieć o istnieniu takiego kremu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. It is an interesting product, I need a stronger one though, I have deep wrinkles!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  19. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    seems to be an amazing product my friend

    NEW TIPS POST | BEAUTY PEARLS ARE SKIN BEST FRIENDS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Such an interesting product!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie zdarzyło mi się używać specjalistycznych kosmetyków pod oczy, zazwyczaj jest tak, że przy nawilżaniu w codziennej pielęgnacji wklepuję w skórę wokół oczu normalny, nawijający krem. Najczęściej sięgam po takie uniwersalne kremy. Nie wiem czy zdecydowałabym się wypróbować ten produkt, chyba na razie jeszcze się wstrzymam z tego rodzaju kremami :) wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy pod oczy osobiście polecam- te ze świetlikiem też są fajne i niedrogie

      Usuń
  23. Jak dotąd używałam naprzemiennie dwóch kremów :Douglas i Yoskine ☺
    Ten o którym piszesz tez chętnie wypróbuję ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie korzystałam nigdy z kremu specjalnie pod oczy. Zazwyczaj staram się używać kremów po prostu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I really like it!

    Happy Sunday <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie długi skład. Raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kremy pod oczy to mój słaby punkt - nigdy nie chce mi się ich osobno nakładać i zawsze jadę po całej twarzy zwykłym kremem :D Ale pazurki masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj taki 'Awake' by mi się przydał, nie tylko w kwestii pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)