poniedziałek, 18 marca 2019

Travels - Kilka cudownych miejsc, które udało mi się zobaczyć/ some of wonderful places that I had chance to see part 1

 „Zwiedzaj świat. 
To lepsze niż najpiękniejszy sen” – Ray Bradbury





 „ Visit the world.
It's better than the most beautiful dream” – Ray Bradbury



Jakiś czas temu prezentowałam Wam listę miejsc, które trafiły na moją tzw. travel bucket list. Tym razem chciałabym Was poprowadzić przez cudowne lokacje, które już  z tej listy udało mi się wykreślić. Ich kolejność jest przypadkowa. Uważam, że każdym kraju możemy znaleźć coś niezwykłego. Coś co urzeknie oraz zachwyci każdego z nas. Poniżej przedstawiam Wam pierwsze kilka pozycji z mojej listy. :-)

Some time ago I presented you a list of places that  I put on my so-called. travel bucket list. This time I would like to lead you through wonderful locations that I have already managed to cross out of this list. Their order is accidental. I think that we can find something unusual in every country. Something that will make impression and delight each of us. Below I present to you the first few positions from my list. Enjoy :-)



1. Holandia ogrody Keukenhof/ Netherland Keukenhof Gardens










2.  Miasto na wodzie Wenecja / Venicy city on the water 









3. Dubaj i najwyzszy budynek na świecie - Dubai and the highest building in the world












4. Maroko Szefszewan - błękitne miasto - Chefchaouen Marocco - blue city 













5. Izrael - Czerwony kanion / Israel and Red canyon










6. Tropea klasztor na wyspie / Tropea - convent on the isle







7. Erice Sycylia - Erice Sicily 










49 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam zobaczyć Wenecję. Teraz chcę już trochę mniej niż kiedyś, bo moi rodzice byli i mówią, że można paść od smrodu z kanałów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Miałam szczęście,ze byłam tam dwa arzy. Nie jest tak źle :-D

      Usuń
  2. You are lucky to have traveled to all of these marvelous places. Travel is one of life's great pleasures.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna fotorelacja. Niestety w żadnym z tych miejsc nie byłam, ale myślę, że jeszcze wiele przede mną. W tym roku planuję wyjazd do Włoch lub Grecji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Bardzo zazdroszczę Wenecji i Izraela ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsca, zazdroszczę CI każdego z nich <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że ta Holandia jednak zrobiła na mnie największe wrażenie...te tulipany stoją w rządku jak żołnierze;) To musiało być niesamowite doświadczenie zobaczyć całe morze pięknych kwiatów...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ogrody tulipanów są niezwykłe, żadne zdjęcia nie oddadzą klimatu tego miejsca.

      Usuń
  7. Holandia,Klasztor na wyspie wyglądają przepięknie 😍
    Również mi się podobają Dubai,Maroko ale bałabym się tam jechać -szczególnie sama
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jechałam z koleżnka i żadna z nas tego nie żałuje :-)

      Usuń
  8. Hi Carolyna
    wowww so many beautiful places, you are a lovely flower in the midle of those beautiful tulips!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow this looks amazing!! Great review and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love to visit Dubai and Israel. So awesome that you have visited so many places.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing...xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podróże, wspaniałe zdjęcia. Egzotyka i piękno. Jestem zachwycona. Nie umiałabym wybrać najpiękniejszego miejsca z tych pokazanych! Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwitnąca Holandia wygląda niesamowicie, byłam tak ale po sezonie tulipanów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cudowna, trudno opisać te tulipanowe wrażenia :-)

      Usuń
  14. Holland looks like a great place to visit. The flowers there are so beautiful. I'd love to see the tulips fields for myself some day. These are all wonderful places and countries you visited. I think the only only one of these places I visited myself was Sicily- and not the place you visited. Funny I never saw it, I lived in Sicily for four months. I also drove through Venice but only in transit, I went there by bus to catch a work related flight so I had no time to linger around. I wish I had...Venice is a magical city, I'm sure. I would love to visit it some day. Israel is one of the countries I'd love to visit too. The red canon looks amazing. Morocco sounds like a lovely place to visit. I don't have a particular desire to visit Dubai. I imagine it as being very hot, but the architecture is certainly very interesting so that's something I'd love to see. Anyhow, thank you for sharing. These are all fantastic destination and it was lovely seeing more of them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I recommend to be in Holland during this time of a year when you can see them. I am sure that you will visit this all places that you have in your plans- Wish you this from my heart xx

      Usuń
  15. Przepięknie, zazdroszczę tak cudownych podróży :) ale nie widzę gór stołowych... mieszkam w nich więc serdecznie zapraszam do odwiedzin :D wracając do tematu, marzą mi się podróże małe i duże, bliskie i dalekie, mam nadzieję że w końcu znajdę na nie czas i pieniądze i będę mogła w spokoju spełniać marzenia ale nie śpieszno mi z tym, kocham marzyć :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w Górach Stołowych byłam jeszcze w szkole średniej :-D Trzymam kciuki za Twoje podróże, zwłaszcza tą wymarzoną o której kiedys mi tutaj pisałaś :-)

      buziaki

      Usuń
  16. Ihave to visit the netherlands, Dubai and israel, the rest I have already visited!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  17. So many beautiful places you've visted!
    Apart those form Italy (that i've seen since is my country)I've only visited Chefcahouen from those in this list! Hope to visit all them one day!
    amazing photos!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne zdjecia :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre z tych miejsc udało mi się również zobaczyć, a inne są na mojej podróżniczej liście życzeń;)
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. You saw some great places, I also visited Tropea in Italy and hope to get to see Venice too. Love your pictures, they are fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  21. Same przepiękne miejsca :) Z tej listy szczególnie chciałabym zobaczyć Wenecję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłam w żadnym miejscu, które dzisiaj pokazałaś. Bardzo Ci zazdroszczę odwiedzenia tylu miejsc! Ja bardzo bym chciała zobaczyć Izrael i Dubaj :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. How many beautiful places! Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ Ci zazdroszczę tych wspaniałych podróży :)!!! Buuuu... ja chcę na wakacje :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)