poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Lifestyle-culture - books- książki- March 2019


“Read a thousand books, and your words will flow like a river.” 
― Lisa See




“ Przeczytaj tysiąc książek a Twoje słowa popłyną jak rzeka"

― Lisa See

W tym miesiącu niestety udało mi się w całości przeczytać tylko dwie książki. Mimo wszystko zapraszam do przeczytania poniższych krótkich recenzji.
Przez chwilkę mnie tutaj nie było, a to za sprawą krótkiego wyjazdu, z którego pierwsza część wpisu pojawi się już pod koniec tygodnia.
Stay tuned :-)

This month, I was able to read only two books. Despite this fact, I invite you to read the following short reviews.For a moment I was not here cause of  a short travel from which the first part will appear on my blog at the end of the week.
Stay tuned :-)








1. Laura Marshall  ''Dawna znajoma"

Pewnego dnia Louise odkrywa na swojej skrzynce w portalu facebook zaproszenie od dawnej szkolnej koleżanki Marii Weston - nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że ona od 25 lat jest martwa. Luoise doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jeżeli szkolne wydarzenia ujrzą światło dzienne jej życie nigdy nie będzie jak przedtem. Książkę mimo obiecującej fabuły oceniam jako bardzo przeciętną. Czegoś mi w niej zdecydowanie zabrakło.



One day, Louise discovers on her Facebook mailbox an invitation from her former school friend Maria Weston - it would not be surprising but she she died 25 years ago. Louise knows that if the school events that happens many years ago will come to the light ; her life will never be like before.Despite the promising plot, the book was in my opinion quite average.



 



2. Jeffery Deaver "Pocałunek stali" /"The steel kiss"

"Pocałunek stali" to 12 tom z serii Lincoln Rhyme. Tym razem Amelia Sachs tropi zabójcę nazywającego siebie  strażnikiem narodu. Jest niezwykle sprytny oraz niebezpieczny a do dokonywania zbrodni wykorzystuje technologię oraz nowoczesne sprzęty elektroniczne. Trzymająca jak pozostałe tomy w napięciu. Bardzo polecam.


The "Steel kiss" is the 12th volume from the Lincoln Rhyme series. This time Amelia Sachs is tracking a serial a killer who calls himself the Guardian of the nation. He is extremely clever and dangerous and he uses technology and modern electronic equipment to commit crimes. This book keeps in suspense like the others volumes from the series. I highly recommend.




 




36 komentarzy:

  1. "Dawną znajomą" chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)

    Não conhecia esses livros!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por tus aportaciones. Sigue leyendo libros y viajando. Vive la vida. Besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A z tego wyjazdu - coś tam widziałam na Instagramie 😊
    Kurcze szkoda że w tej pierwszej książce czegoś ci brakowało - nie sięgnę po nią bo mam bardzo podobny gust ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Pierwsza relacja juz na blogu :-) Zabrakło choc nie jest zła

      Usuń
  5. Zaciekawiła mnie "dawna znajoma" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga książka brzmi interesująco. Thrillery kryminalne jako filmy czy seriale lubię, więc może i książka by mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing! I'm not familiar with these books but they both sound interesting.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawna znajoma zapowiadała się ciekawie, szkoda, że okazała się taka słaba

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem książki nie dla mnie. A taki wyjazd i oddech od blogowania przydaje się każdemu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I was intriigued by the plot of the 1st book but then you said it's "meh" so I will buy the 2nd one!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawna znajoma mnie szczerze zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że "Dawna znajoma" okazała się przeciętna, sama fabuła wydała mi się dość intrygująca, choć raczej preferuję nieco inne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A już myślałam że pierwsza książka będzie fajna. Druga raczej nie dla mnie. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne recenzje :) Niestety nie znam ani jednej ani drugiej książki. Jednak motyw "dawnej znajomej" coś mi mówi. Jestem pewna, że widziałam już film z motywem korespondencji z osobą umarłą. Nawet ostatnio, przeglądając short horrory na yt, natrafiłam na bardzo podobny fabułowo film, do opisywanego tytułu książki. "Alexia" polecam, chodź trwa kilka minut, to bardzo klimatyczny i trzymający w napięciu film :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, muszę zatem ten film tez obejrzeć skoro masz takie pozytywne odczucia po :-)
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  15. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale obie chętnie poznam. Zapowiadają się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię książki Jeffery Deavera, chętnie przeczytam Twoją rekomendację :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. These books are a must read! They look so good.. Have a great day!
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale chętnie poznam te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    super interesting my friend

    NEW TIPS POST | BEAUTY NEWS TO TRY NOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I love reading, interesting selection!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Pocałunek stali
    To może być intrygująca historia

    OdpowiedzUsuń
  23. Reading is one of my favourite activities. Thank you for sharing these book reviews.

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)