poniedziałek, 8 kwietnia 2019

OUTFIT - Pink pastel dress in the main role/ pastelowa sukienka w roli głównej

" Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko.
Tylko załóż wygodne buty,
bo masz do przejścia całe życie"
/Jan Paweł II/


" It will be still beautiful, after all.
Just put on comfortable shoes,
because you have to go through your whole life"
                                                                                      / John Paul II/





Ostatnio  na zewnątrz czuć prawdziwą wiosenną aurą, dlatego z przyjemnością wracam do Was z postami outfitowymi, których w ostatnim okresie było dużo mniej. Tym razem w roli głównej pastele w sukienkowym wydaniu. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu, a tymczasem jeszcze w tym tygodniu pojawi się druga część wpisu z Finlandii. Stay tuned :-)

Recently, you can feel the real spring aura outside, that's why with pleasure I come back to you with outfit posts, which were much less in the last period. This time in the main role you can see pastels in the dress edition. I hope that you will like this outfit and in the meantime, the second part of the trip to Finland will appear in the end of this week. Stay tuned :-)









INSPIRATIONS/INSPIRACJE:

 

 
 






OUTFIT:

dress/ sukienka  - H&M
shoes/buty - Deezee
earings/ kolczyki - Apart




































63 komentarze:

  1. Uwielbiam takie pastelowe kolory. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę pastele są przecudne, ale niestety, ja w takich odcieniach wyglądam koszmarnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pudrowy róż w każdym wydaniu- nieodłącznie kojarzy mi się z wiosną:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię wszelakie odcienie różowego:-) Cudownie wyglądasz w tej sukience , mocniejszy kolor rajstop dodaje życia i nowoczesności tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różowy kolor, więc ta stylizacja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham ubrania w tym kolorze. Śliczna ta Twoja sukienka i te buciki jakie cudne! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wiosenny kolor sukienki :) bardzo dziewczęcy fason;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pastele :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pink is such a perfect spring color! That dress looks lovely on you.

    OdpowiedzUsuń
  11. You look like a fairy in that pastel pink dress. I really like the pink tights and the shoes you paired this dress with. Perfect spring styling, very feminine and pretty.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastele uwielbiam, najlepiej na ubraniach. :D Ciekawa stylizacja, sukienka bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience!!! Różowe rajstopki sprawiają, że całość wygląda niezwykle dziewczęco :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka i inspiracje. Kocham pastele, a w tym sezonie podbiły moje serce. Klimat zdjęć tak samo cudowny, tak dziewczęco i bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh that dress is so pretty with the pink tights and I love it against the yellow flowers. We have these flowers here too. You look great in these photos

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    you look abolutelly great my dear :D

    NEW TIPS POST | NOBODY'S EVER TALKED ABOUT THIS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, niestety mnie w takim różu jest po prostu brzydko. Ale buty moim zdaniem są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful pictures! Your dress is lovely! I love the details on the sleeves!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  19. moją uwagę przyciągnęły buty, są mega!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :) Dzięki Tobie po raz pierwszy w życiu mam ochotę ubrać róż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie!
    Kocham pastele, nie ważne czy to róż, błękit czy mięta, pastelowe kolory or razu kojarzą się z wiosną, latem. Kojarzą się z ciepłem i beztroską. Może nie mam zbyt wielu takich ubrań w szafie, ale pewne drobiazgi perełki mam i jestem z nich strasznie dumna :) Wyglądasz prześlicznie w tej sukience, naprawdę tak wiosennie! Uroczo, dziewczęco, radośnie. Właśnie takie outfity są najlepsze o tej porze roku :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja mam barzdo podobne skojarzenia z pastelami. Najwazniejsze mieć własnie takie perełki . Dziękuję :-*

      Usuń
  22. Prześliczna sukienka i urocze buciki. śliczne fotki szczególnie te w forsycji :) Cudne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka bardzo ładna, chociaż nie wiem czy w tym kolorze bym dobrze wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful shades of pink and lovely dress!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  25. Such pretty pink inspiration! I love it!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo lubię ten kolor ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sesja i te pastelowe kolorki po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wiosenne zdjęcia i cudowna stylizacja, piekny kolor rajtuz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja, ja sama powoli przekonuje się do pudrowego różu. :) zachwyciłam się Twoimi kolczykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  31. I love this color! So cute your dress!

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks amazing, the Dress suits you very pretty!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham pastele! Piękna sukienka, cudownie w niej wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)