piątek, 16 sierpnia 2019

Cosmetics - Biovene new version of dry shampoo/ nowa wersja suchego szamponu

"Każda rzecz jest w jakiś sposób piękna, 
ale nie każdy jest w stanie to piękno dostrzec." 
Konfucjusz 


"Every thing is somehow beautiful
but not everyone can see this beauty"
Konfucjusz





Witajcie :-)

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę od firmy @Biovenebarceolna  zawierającą nowatorską wersję  suchego szamponu w postaci cieniutkich, różowych bibułek. Do tej pory spotkałam się z suchym szamponem wyłącznie w wersji butelkowej w formie sprayu. Suchy szampon często świetnie sprawdza się w sytuacjach kiedy nasze włosy wyglądają nieświeżo lub po prostu nie mamy fizycznych możliwości, aby je umyć. Wtedy za pomocą kilku pstryknięć uzyskujemy odświeżony wygląd włosów. Firma Biovene dbając o środowisko oraz ekologie zrobiła krok naprzód. Zamieniła butelkę suchego szamponu na cieniutkie bibułki, które bez problemu zmieścimy nawet w małej torebce. Ten format suchego szamponu świetnie sprawdzi się także podczas wyjazdu, kiedy to zwykle każde miejsce w bagażu jest na wagę złota.

Bibułki suchego szamponu Biovene są niezwykle proste w użyciu :

1. Wyciągamy bibułkę z opakowania.
2. Pocieramy pudrowa stroną bibułki skalp naszej głowy. Bibułka wchłania nadmierne sebum.
3. Jeśli zostanie jakikolwiek puder , wystarczy, aby się go pozbyć jedynie prze szczotkować włosy i gotowe. Możemy cieszyć się świeżym wyglądem naszych włosów.

Szampon w saszetkach to moim zdaniem świetna alternatywa dla znanych nam do tej pory suchych szamponów w aerozolu. Są bardziej ekologiczne, a do tego zajmuja dużo mniej miejsca. Jeśli chcecie się przekonać jak naprawdę działają zapraszam -  promocja tylko w @rossmannpl :-)


Miałyście już okazję testować ten rodzaj szamponu? 


***


Welcome :-)

 A few days ago I received a parcel from the company @Biovenebarceolna containing an innovative version of dry shampoo in the form of thin, pink tissue paper. Until now, I have met  only with dry shampoo in the bottle version in the form of a spray. Dry shampoo often works great in situations where our hair looks bad and not fresh or we just don't have the physical ability to wash them. Then, with a few snaps, we get a refreshed look for the hair. By taking care of the environment and ecology, Biovene has taken a step forward.It has exchanged a bottle of dry shampoo for thin tissue paper, which can easily put inside even in a small bag. This format of dry shampoo is also great during the trip, when usually every place in luggage it is very important.


Biovene dry shampoo papers are extremely easy to use:

 1. Take the paper out of the package.
 2. We put the powder side of the paper on the scalp. The paper absorbs excessive sebum.
 3. If you have any powder left, just get rid of it by brushing your hair and it's  done. We can enjoy   the fresh look of our hair.

 In my opinion, shampoo in sachets is a great alternative to dry aerosol shampoos known to us so far. They are more ecological, and they take up  less space. If you want to see how they really work, I invite you - promotion only at @rossmannpl :-)

 Have you already had the opportunity to test this type of shampoo?


















69 komentarzy:

  1. O super szczególnie gdy zaskoczy nas niespodziewana propozycja "wyjścia " i brak już czasu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. I've never tried dry shampoo, nor have I seen it in tissue form!! These look interesting!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ah a....genialne....ha ha hab ha ah...i ten pani komentarz z jednego ze zdjęć-wie pani którego....genialny....ha ha ha ha ha a ha ha ha hahah a -dzięki....dziękuję...ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, już jestem poważna . Pomysł i produkt ciekawy ale mi kojarzy się z używaniem perfum zamiast mycie się. Pani, wybaczy, panie wybaczą... Mam chorobę, nawet zaświadczenie, co w niej się mówi prawdę więc mówię co czuję.

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ciekawa sprawa :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wcześniej nie spotkałam się z taką formą szamponu ,zazwyczaj takie kosmetyki sa w sprayu ☺
    Raczej się nie skusze,nie przepadam za suchymi szamponami
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś go widziałam w Rossmannie, nawet myślałam czy nie wziąć, bo za kilka dni jadę na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. This product is very interesting, had never seen anything like it.
    I liked it! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. dry shampoo sounds promising product

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Karo
    Jeszcze nie miałam okazji wypróbować żadnego suchego szamponu; czy to w butelce, czy w postaci bibułek, ale jestem zachwycona tym pomysłem! Trzeba wspierać projekty, które chcą być bardziej ekologiczne, przyjazne dla środowiska i jeśli tylko taki produkt sprawdza się, no to kurczę, czego chcieć więcej? :) Jestem jak najbardziej na tak! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza,że działanie pozytywnie mnie zaskoczyło :-)

      Usuń
  10. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dry shampoo in sheet form actually makes a lot of sense in terms of practicality and ease of use. Thanks for sharing your thoughts on this.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, super rozwiązanie :)! jeszcze czegoś takiego nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I've never tried dry shampoo but I've always thought to do it some day!
    Tis one seems effective and easy to use!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale czad! pierszy raz widzę coś takiego a w sumie bardzo mi się podoba ten zamysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten szampon. Bardzo ciekawa opcja, w sam raz na awaryjne sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the quote :)
    I have never tried this shampoo. It seems I will need it for winter.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się chyba skusić na taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, a ja nie mogę się jakoś przekonać do suchego szamponu.
    Podchodzę do niego jak "kot do jeża"!
    Serdeczności przesyłam:)
    Odpisałam na e-mail:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    sounds great my friend

    NEW REVIEW POST | MAKEUP REVOLUTION EYE SHADOWS, WORTH IT?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na suchy szampon w wersji podróżnej czy codziennej do torebki ;). Czasem sięgam po ten wynalazek w formie sprayu, więc chętnie wypróbuję i chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nigdy do tej pory nie używałam suchego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  22. never tried anything similar!!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow pierwszy raz widze cos takiego, ja tez poki co widzialm suche szampony. Ciekawa alternatywa!

    OdpowiedzUsuń
  24. I have never used dry shampoos but they can be wonderful especially when you are in a hurry and don't have time to wash your hair. It seems that it so easy to use a dry shampoo!

    OdpowiedzUsuń
  25. I like the sound of this dry shampoo:) Thanks for the heads up!

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam suchego szamponu w tzw skrajnych przypadkach, dlatego tym bardziej zaciekawił mnie ten produkt. Idealny do podróży, zajmuje mało miejsca nie to co butelka. Widać, że efekt również jest świetny więc z przyjemnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w skrajnych, czasami w podróży po prostuświetnei się sprawzda :-)

      Usuń
  27. Świetna sprawa. Jeszcze o tym nie słyszałam. Zmieści się w każdej torebce. No proszę, czego już nie wymyślą :) Chętnie sprawdziłabym to u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. I haven't dry shampoo. Am curious.

    OdpowiedzUsuń
  29. What a great idea I have never seen dry shampoo in paper xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/08/you-are-in-charge.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawie jak bibułki matujące do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I have never come across dry shampoo in this form before; what a game-changer! I can definitely see these becoming super popular for when travelling; they look so compact and ideal for slotting into your handbag/suitcase :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  32. O takiej formie suchego szamponu jeszcze nie słyszałam :D Jak dla mnie to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. it's the first time I saw a dry shampoo like that!!
    it's kinda funny!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I have never heard of a dry shampoo in a paper form, but I like the concept of this product. Great idea indeed. Thank you for letting us know about it.

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o szamponie w takiej formule. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno już nie stosowałam suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. As a huge user of dry shampoo now I want to try this out. Thanks for sharing!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Great review. Looks like a product worth trying. I like to use dry shampoo.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nigdy nie zdarzyło mi się skorzystać z suchego szamponu. Jednak ten w formie cienkich pasków papieru przemawia do mnie bardziej niż ten w sprayu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Taki na awaryjne wyjścia czy niespodziewane wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie korzystałam z suchego szamponu. Głównie z powodu tego, że mam kręcone włosy i na codzień ich zwyczajnie nie cieszę ;) takie bibułki mogłyby się u mnie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Suchy szampon i bibułki to niezbędnik każdej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  44. W sumie to fajna sprawa. Z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ohh I've never used a sheet to the hair. Must give it a try!

    OdpowiedzUsuń
  46. I would like to try this product on my hair.

    OdpowiedzUsuń
  47. nie używam suchych szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie używałam jeszcze suchych szamponów, bardzo ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great product review.
    Thanks for following me.
    I am already following you!

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  50. O takiej formie suchego szamponu jeszcze nie słyszałam. Fajny pomysł, muszę wypróbować te bibułki. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Las fotos son preciosas ! Gracias por pasarte por mi blog ! Espero que tengas una feliz semana! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment they make me smile. I will try to visit your blog as soon as I can :-) If you like my blog just follow me, if I like yours I will do the same :-)

Dziękuję bardzo za każdy pojedyńczy komentarz. Odwiedzam Wasze blogi tak szybko jak mogę :-) Jesli spodoba się Tobie mój blog będzie mi miło jak go zaobserwujesz. Jeśli spodoba mi sie Twój z pewnością zrobię to samo :-)